eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecBudowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MIELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 177800400

1.5.8.) Numer faksu: +48 177800530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,203009,b8d229e489187c5b403affcde8690e0b.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de86318-e66f-4d33-801c-d238c643de1c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031278/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie odwodnienia w budynku bursy przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.272.1.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 381690,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272738,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu.” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jedynie Etapu nr 1 inwestycji. Przedmiot zamówienie nie obejmuje wykonanie Etapu nr 2.
2. Zakres robót w ramach wykonania Etapu nr 1 obejmuje:
2.1 Wykonanie instalacji drenażowej od studni S24 do studni S8, oraz od studni S8 do studni S17 (razem ze studnia S17), oraz od studni S8 do studni S4 (razem ze studnią S4).
2.2 Wykonanie i podłączenie przepompowni zlokalizowanej w studni S23.
2.3 Włączenie projektowanej instalacji do istniejącej studni S24.
3. W ramach zamówienia zostaną przeprowadzone następujące roboty:
3.1 Roboty ziemne polegające na wykonanie wykopu pod:
- drenaż do poziomu spodu ławy fundamentowej,
- studnie drenarskie kontrolne,
- zasilanie instalacji elektrycznej nowej przepompowni wody deszczowej
3.2 Roboty montażowe:
- Montaż szafki głównej elektrycznej
- Kanałów z rur PVC
- Rur drenarskich z rur PVC-U
- Studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 600 mm i 315 mm
- Pomp zatapialnych
- Studni rewizyjnych z kręgów betonowych
3.3 Roboty drogowe tj. :
- Rozbiórka nawierzchni
- Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm
- Krawężniki
3.4 Budowa linii zasilającej do instalacji drenażowej.
4. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo określają Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy oraz następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ, zwane dalej Dokumentacją projektową:
4.1. Projekt zagospodarowania terenu „Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu;
4.2. Projekt architektoniczno-budowlany „Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu.”;
4.3. Projekt wykonawczy „Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu”;
4.4. Projekt techniczny „Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu”;
4.5. Dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną oraz projektem geotechnicznym określająca warunki gruntowo-wodne w miejscu projektowanego drenażu opaskowego wokół Budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mielcu;
4.6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu”;
4.7. Przedmiar robót „Budowa instalacji drenażowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kaplicy pw. Św. Stanisława Kostki przy ul. Warszawskiej 1 w Mielcu” – Etap nr 1.
5. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i podstawowy zakres prac oraz pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert.
7. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych lub montażowych lub robotach instalacji elektrycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 277). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert ustalonego dokumentami zamówienia na dzień 23.07.2025 r. do godziny 10:00 wpłynęła jedna oferta.

Oferta Wykonawcy została odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.