Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem w branży elektrycznej w zasobach administrowanych przez ZGN Włochy m.st. Warszawy w 2023 roku (umowa II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem w branży elektrycznej w zasobach administrowanych przez ZGN Włochy m.st. Warszawy w 2023 roku (umowa II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d753d770-3d09-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem w branży elektrycznej w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Zgodnie z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP –
,,w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu
o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.”
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Udzielając zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót elektrycznych. Mając na uwadze konieczność zapewnienia ciągłości napraw
i konserwacji nieruchomości administrowanych przez ZGN Włochy konieczne
jest udzielenie Wykonawcy zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5dde3c15-697c-11ed-aea3-5a7c432eaced
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78139,11
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem
w branży elektrycznej w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
w 2023 roku (umowa II)”.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• wykonywanie robót murarskich i tynkarskich po prowadzonych robotach
• utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami
• współpraca ze służbami – dostawcami mediów w sprawie prawidłowego działania instalacji na budynkach
• prace tymczasowe i towarzyszące oraz inne konieczne do wykonana
w celu usunięcia awarii lub wykonania naprawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-279-80-78
7.3.3) Ulica: Aleja Prymasa Tysiąclecia 62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-29 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Modernizacja sali gimnastycznej w LO Syców
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
- Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego przy ul. Kościuszki 95 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.