eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LanckoronaModernizacja dróg na terenie gminy Lanckorona



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie gminy Lanckorona

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LANCKORONA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Lanckorona

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-143

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolarska@lanckorona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie gminy Lanckorona

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a66ed1d-195d-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009019/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg na terenie gminy Lanckorona

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie gminy Lanckorona. W ramach inwestycji planowana jest przebudowa/remont dróg gminnych na terenie całej gminy Lanckorona o łącznej długości ok. 6 km. Modernizacja tych dróg polegać będzie na rozebraniu istniejących nawierzchni, wykonaniu podbudów, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, ścinaniu i uzupełnieniu poboczy, remoncie rowów, przepustów i mostów, ułożeniu korytek ściekowych.
5.2. W tym drogi:
- droga gminna nr 470150 K Lanckorona – Pieczarówka – Brody;
- droga gminna ul. Piaskowa w Lanckoronie – działki nr 8036, 8030;
- droga gminna nr 470154 K Lanckorona - Podkiecka - Jastrzębia z dwoma przepustami w ciągu drogi;
- droga gminna działki nr 2403/1, 8015/2, 8000/18, 8012, w Lanckoronie;
- droga gminna nr 470152 K Lanckorona – Jaworki – Ławki;
- droga gminna działki nr 5139/1, 5144 w miejscowości Izdebnik, wraz z mostem w ciągu drogi;
- droga gminna ul. Św. Floriana w Izdebniku działka nr 5160;
- droga gminna nr 471400 K Izdebnik – Łączki;
- droga gminna działka nr 5231 w Izdebniku;
- droga gminna ul. Słoneczna w Jastrzębi działka nr 898/1;
- droga gminna nr 470157 K Skawinki – Zachełmna (Jurkówka) – most w ciągu drogi;
- droga gminna nr 470155 K Skawinki – Zadziele;
- droga ul. Zagrody w Skawinkach działka nr 3373;
- droga ul. Tęczowa w Skawinkach działki nr 3664/2, 516/14, 516/16 oraz droga gminna nr 470159 K Skawinki – Owczarnia – Stronie;
- droga gminna nr 470161 K Skawinki – Rzycki – Zadziele.
5.3. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
5.4. Przedmiotowe zamówienie jest dostępne dla wykonania z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Zapewnia poziom konkurencyjności między przedsiębiorstwami. Podział zamówienia znacznie zwiększy koszty realizacji inwestycji. Wprowadzenie 2-ch lub więcej wykonawców jest ekonomicznie nieuzasadnione. Są to małe odcinki do realizacji.
5.5. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ, zamawiający wskazał znaki towarowe lub określił ich pochodzenie, użyte w w.w dokumentach nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jako wskaźnikami co do wymagań parametrów technicznych i jakościowych.
5.6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.
5.7. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5.8. Wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z regulaminem naboru
wniosków o dofinansowanie Edycja 1 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych oraz Uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1.07.2021 r. w sprawie
ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
5.9. Wykonawca zobowiązuje się do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z promesy na zasadach wskazanych w ust. 1, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2569294,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3635999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2569294,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe "DROG-BUD" Franciszek Fryc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510001248

7.3.3) Ulica: Zamkowa

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2569294,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.