eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Konserwacja dróg leśnych w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja dróg leśnych w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chopina 12

1.5.2.) Miejscowość: Resko

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-315

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: resko@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://resko.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_resko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja dróg leśnych w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddf52884-2a8d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00164822/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Resko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności
konserwacyjne przy drogach leśnych: 1. Równanie dróg gruntowych na szerokości 3,5 m ze ścięciem poboczy. 2. Likwidację wybojów lub miejscowe odtworzenie nawierzchni przez dostarczenie i wbudowanie kruszywa z pokruszonej skały litej o gradacjach 0-31 i 0-63. 3. Likwidację wybojów lub miejscowe odtworzenie nawierzchni przez wbudowanie kruszywa dostarczonego przez Zamawiającego. 4. Naprawy przepustów drogowych w drogach gruntowych i tłuczniowych przez demontaż starych, uszkodzonych rur i montaż w ich miejsce nowych (średnice 0,6 i 0,8 m, długości 6m). 5. Usuwanie z poboczy traw, krzewów i zwisających gałęzi drzew. 6. Usuwanie z poboczy karpiny po usuniętych drzewach.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:
1) Czynności o których wyżej mowa będą realizowane przez wykonawcę na bieżąco, przez cały okres trwania umowy - na podstawie pojedynczych zleceń, zgłaszanych przez Zamawiającego.
2) Wartość zgłoszonego przez Zamawiającego do wykonania pojedynczego zlecenia nie będzie niższa niż 10 tys. zł netto.
3) Wykonawca za każdym razem przystąpi do rozpoczęcia realizacji zlecenia w terminie zgodnym z ofertą . Zakończenie realizacji każdego zlecenia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie, licząc od dnia rozpoczęcia prac i zostanie potwierdzone protokołem odbioru.
4) Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacane wykonawcy etapami, po zakończeniu realizacji i odebraniu przez Zamawiającego każdego ze zleceń.
5) W ciągu całego okresu trwania umowy, Zamawiający zleci wykonawcy prace za łączną kwotę 470.000,00 zł netto (słownie: czterysta siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł netto).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACE ZIEMNE Sławomir Liszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571774839

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Płoty

7.3.5) Kod pocztowy: 72-310

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.