Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00331846/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 w Wałczu do wymogów ochrony p.poż. - II etap (roboty budowlane oraz system oddymiania klatki schodowej C i A i oświetlenie ewakuacyjne klatki schodowej A)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipwalcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/17550931-37c7-459b-8d3d-e72a00c4dac21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 w Wałczu do wymogów ochrony p.poż. - II etap (roboty budowlane oraz system oddymiania klatki schodowej C i A i oświetlenie ewakuacyjne klatki schodowej A)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1a0dce-2ab8-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000902/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331846/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie systemu oddymiania klatka schodowa C i A, awaryjnego oświetlenia na klatce schodowej A.:
- system oddymiania klatki schodowej C – okna na poddaszu - demontaż siłowników, montaż nowych siłowników
po wymianie okien, podłączenie do istniejącej centrali oddymiania, programowanie i uruchomienie;
- system oddymiania klatki schodowej A – odtworzenie drzwi wejściowych na klatce schodowej – montaż nowego
siłownika drzwiowego, podłączenie do istniejącej centrali oddymiania, programowanie i uruchomienie;
- montaż nowych opraw awaryjno – ewakuacyjnych nad odtworzonymi drzwiami wejściowymi.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) przyziemie
- wymiana istniejących drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami na aluminiowe o klasie odporności ogniowej
EI30 I EIS30;
- wykonanie ścianki działowej murowanej gr. 12 cm z cegły pełnej z obustronnym tynkiem i zamontowaniem drzwi
aluminiowych EIS30 w klatce schodowej “A”;
- w drzwiach istniejących pomieszczeń nr. 04 i 05 należy zamontować samozamykacze dla zabezpieczenia przejścia
drogą ewakuacyjną;
- od strony zewnętrznej okna na klatce schodowej “B” należy zamontować kurtynę pożarową.
b) parter
- wymiana istniejących drzwi drewnianych wraz z ościeżnicą na aluminiowe o klasie odporności ogniowej EIS60
w łączniku przy sali gimnastycznej;
- wykonanie ścianki działowej murowanej gr. 12 cm z cegły pełnej z obustronnym tynkiem i zamontowaniem drzwi
aluminiowych EIS30 na korytarzu przy dźwigu osobowym;
- wykonanie ścianki działowej przeszklonej aluminiowej ognioodpornej EI30 i zamontowaniem nowych drzwi
w pomieszczeniu nr 1.9;
- wykonanie ścianki działowej murowanej gr. 12 cm z cegły pełnej z obustronnym tynkiem i zamontowaniem drzwi
aluminiowych lub drewnianych dymoszczelnych w formie istniejących w ścianie sąsiedniej (przewidzianych do
demontażu);
- montaż samozamykaczy i uszczelek dymoszczelnych w drzwiach istniejących;
- wymiana okien w klatce “A” na nowe aluminiowe z siłownikami;
- montaż siłowników w istniejących oknach w klatce schodowej “C”;
- usunięcie zamurowania w klatce schodowej nr 1.20 (wejście główne) i montaż drzwi drewnianych odtwarzających
formę istniejących (lub renowacja);
- usunięcie drzwi wewnętrznych przy wyjściu z klatki schodowej “B”.
c) przyziemie sala gimnastyczna
- wymiana istniejących drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami na aluminiowe o klasie odporności ogniowej EI30
i dymoszczelne.
d) I piętro
- montaż samozamykaczy i uszczelek dymoszczelnych w drzwiach istniejących.
e) II piętro
- montaż samozamykaczy i uszczelek dymoszczelnych w drzwiach istniejących
- od strony zewnętrznej okien na korytarzu nr. 3.11 I pom. zaplecza nr. 3.10 należy zamontować kurtyny pożarowe.
f) poddasze
- wymiana istniejących drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami na aluminiowe o klasie odporności ogniowej EIS30;
- wymiana okien w klatce “C” na nowe aluminiowe z siłownikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Dostawa gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych oraz gazów wzorcowych dla potrzeb laboratorium fizyko-chemicznego WTM Gdynia
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ostrowiec
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.