eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinMODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZIMNEJ WODZIE.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZIMNEJ WODZIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZIMNEJ WODZIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd97c9cb-319a-4112-8d0d-62b800892276

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039388/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zimnej Wodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.36.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zimnej Wodzie.
Głównym zamierzeniem projektu jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku
na podstawie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych.
W ramach zadania przewiduje się między innymi:
1) ocieplenie stropu i ścian zewnętrznych (z wyjątkiem ścian i stropu nad częścią dobudowaną w 2021 r.) - 268,07m2,
2) pokrycie i docieplenie stropodachu nad garażem - 119,56m2,
3) ocieplenie stropu - 121,69m2,
4) naprawę pęknięć ścian garażu,
5) ocieplenie ścian fundamentowych- 64,17m2,
6) wykonanie opaski wokół budynku – 28,43 m2,
7) odprowadzenie wód opadowych z dachu do szczelnego zbiornika o pojemności 10 m3,
8) wymianę okien (z wyjątkiem okien w części dobudowanej) wraz z montażem nawiewników, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - 1,4x1,25 - 4szt., 2,05x1,4 - 3szt., 1,44x1,2 - 1szt., 0,6x0,6 - 1szt. ,
9) wymianę dwóch bram garażowych o wym. 3,5x3,5m- 2 szt.,
10) wykonanie wentylacji wyciągowej mechanicznej w garażu sterowanej automatycznie czujnikiem CO2 z dwoma wentylatorami dachowymi,
11) wymiana oświetlenia - montaż 12 szt. opraw ledowych w części garażowej remizy z niezbędną instalacją.
Przewidziane do wykonania roboty budowlane nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia ich wykonywania w organie administracji budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadania stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja, w szczególności: dokumentacja projektowa: branża budowlana, sanitarna i elektryczna pn. „Projekt Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zimnej Wodzie” zawierająca opis robót, dokumentację fotograficzną (poglądowo) oraz przedmiar robót: branża budowlana, sanitarna, elektryczna.

Wymagane cechy robót budowlanych Zamawiający określił w ww. dokumentach.

Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający ubiega się o otrzymanie Dotacji celowej w ramach programów finansowanych z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Źródłem finansowania wydatków jest dotacja w ramach Programu Priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 3) Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych”.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli ww. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (art. 310 ustawy Pzp).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, która została przez Zamawiającego odrzucona ze względu na nieprzedłożenie przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.

Wobec powyższego Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550450,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550450,94 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.