Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304696/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00326615/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi w miejscowości Rękoraj w kierunku Parceli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446169625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2abfa5a8-7f5d-47aa-91a4-ea3aff2a54db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi w miejscowości Rękoraj w kierunku Parceli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2abfa5a8-7f5d-47aa-91a4-ea3aff2a54db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042505/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa drogi w miejscowości Rękoraj w kierunku Parceli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPZ.271. 19 .2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1972669,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozbudowa drogi w miejscowości Rękoraj w kierunku Parceli.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45317000-2 Inne instalacje elektryczne
45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych:
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych;
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego;
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych;
45315700-5 Montaż rozdzielnic elektrycznych;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
3. Przedmiotem zadania jest wykonanie rozbudowy odcinka drogi gminnej w miejscowości Rękoraj o długości ok. 582 m.
Inwestycję zaplanowano na działkach o nr ewid.: 190,191/1, 191/2, 191/4, 192/1, 192/3, 192/4, 209, 236,270 obręb Rękoraj Dobra.
Podstawa realizacji – decyzja o pozwoleniu na budowę nr 149/2024 z dnia 28.03.2024r oraz umowy użyczenia z właścicielami sąsiadujących z pasem drogowym nieruchomości. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w kwocie
Zakres rzeczowy do wykonania: dostosowanie parametrów drogi na odcinku ok 582 mb do klasy „D”, wraz z korektą geometrii i parametrów łuków poprzez:
1) Rozbiórkę istniejących warstw konstrukcji nawierzchni drogi
2) Rozbiórkę obiektów kolidujących z projektowaną rozbudową pasa
3) Wykonanie nowych warstw z dostosowaniem do klasy ”D” i kategorii KR2, szerokość jezdni 5,0mb + obustronne pobocza 2x 0,75 mb
4) Przebudowę istniejących zjazdów na nowe z kostki betonowej 8 cm
5) Poprawę systemu odwodnienia przez udrożnienie i odtworzenie rowów przydrożnych.
6) Regulacje wysokościową istniejącej w pasie drogowym armatury.
7) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego`
8) Budowę kanału technologicznego
9) Zagospodarowanie pozostałych części pasa drogowego – terenów zielonych trawą
10) Akceptacja lub opracowanie nowego projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu
11) Wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej wg wytycznych Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 31 lipca 2023r, (wzory tablic informacyjnych dostępne są na stronie BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod adresem: https://gov.pl/premier/dzialania-informacyjne)
Docelowa organizacja ruchu - Projekt docelowej organizacji ruchu winien obejmować co najmniej znaki pionowe i poziome w zakresie dróg gminnych, wewnętrznych i drogi wojewódzkiej.
Zamawiający wymaga oznakowania pionowego i poziomego zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
4. Ważne:
1) Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót) a także niezbędne próby, badania i odbiory.
2) W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich.
4) W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane oraz prowadzenia prawidłowej eksploatacji.
5) Wywóz gruzu z fundamentów ogrodzeń na składowisko Wykonawcy (odległość do 5 km).
6) Kruszywo z drogi należy przewieźć na składowisko Zamawiającego – działka obok MTI - Moszczenica, ul. 100-Lecia Odzyskania Niepodległości 3, 97-310 Moszczenica
7) Drewno z wycinki drzew stanowi własność mieszkańców – właścicieli danej nieruchomości, na której przeprowadzona jest wycinka drzew.
8) Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien sprawdzić w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej aktualny stan uzbrojenia terenu w obrębie wykonywanych prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.
6. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.
Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”);
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.
8. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w §2 załącznika Nr 6 do SWZ (wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250319,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1573748,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250319,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano – Drogowy „DUKT” Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260685380
7.3.3) Ulica: ul. Przedborska 84
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Roboty przygotowawcze;
2) Wycinka drzew;
3) Roboty rozbiórkowe;
4) Roboty ziemne;
5) Usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą;
6) Remont przepustów pod drogą;
7) Podbudowa;
8) Zjazdy;
9) Pobocza z kruszywa;
10) Rowy;
11) Odtworzenie ogrodzeń;
12) Roboty wykończeniowe;
13) Branża teletechniczna.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250319,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





