Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00335721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowych rowerów dla uczniów w ramach programu rozwoju turystyki rowerowej oraz promocji aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia bez uzależnień pod nazwą „Rower ....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szprotawa.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 45
1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0bde7b4-4fe3-468f-af2c-7ffe9da6fc5d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowych rowerów dla uczniów w ramach programu rozwoju turystyki rowerowej oraz promocji aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia bez uzależnień pod nazwą „Rower ....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0bde7b4-4fe3-468f-af2c-7ffe9da6fc5d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048300/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa fabrycznie nowych rowerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowych rowerów dla uczniów w ramach programu rozwoju turystyki rowerowej oraz promocji aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia bez uzależnień pod nazwą „Rower dla pierwszaka”. Rowery muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku Nr 32, poz. 262 z późniejszymi zmianami).
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3. Zamawiający przewiduje zamówienia opcjonalne według opisu w punkcie 4 poniżej.
4. Zakres zamówienia, szczegóły techniczne:
Małe rowery zamówienie podstawowe 147 sztuk
taka ilość rowerów zostanie zamówiona na pewno w przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia postępowania. Kolorystyka: 72 dla dziewcząt i 75 dla chłopców
Zamówienie opcjonalne od 1 do 30 sztuk
w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego
Zamawiający maksymalnie do 20.12. 2025 określi się ostatecznie jaką ilość rowerów z zamówienia opcjonalnego zamówi.
Duże rowery zamówienie podstawowe 84 sztuk
taka ilość rowerów zostanie zamówiona na pewno w przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia postępowania.
Kolorystyka: 53 dla dziewcząt i 31 dla chłopców
Zamówienie opcjonalne od 1 do 30 sztuk
w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego
Zamawiający maksymalnie do 20.12. 2025 określi się ostatecznie jaką ilość rowerów z zamówienia opcjonalnego zamówi.
5. Rozliczenie między Wykonawcą a Zamawiającym będzie prowadzone na podstawie faktury VAT
6. Wykonawca udzieli na rowery minimum dwuletniej gwarancji.
7. Rowery muszą być fabrycznie nowe i gotowe do jazdy po przeglądzie „0”.
8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 34430000-0 - Rowery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410000,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247632,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktel Andrzej Domitrz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221325980
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247632,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-25INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
- "Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Szprotawie w roku 2026"
- UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH GMINY SZPROTAWA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
więcej: przetargi w Szprotawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





