eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrokDostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6

1.5.2.) Miejscowość: Brok

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49578265-38ae-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337820/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pelletu w sezonie grzewczy 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego na potrzeby 2 szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Brok w sezonie grzewczym 2022/2023:
w zakresie podstawowym – 110 Mg:
- budynek Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Broku, ul. Jana Pawła II 50, 07 – 306 Brok - 70 Mg – dostawy cysterną,
- Szkoła Podstawowa w Kaczkowie Starym, Kaczkowo Stare 86, 07 – 306 Brok - 10 Mg – dostawy workowanego pelletu,
- budynek wielofunkcyjny w Broku, ul. Pułtuska 22, 07 – 306 Brok - 30 Mg, dostawy workowanego pelletu.

w zakresie objętym prawem opcji – 23 Mg:
- budynek Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Broku,
ul. Jana Pawła II 50, 07 – 306 Brok - 10 Mg,
- Szkoła Podstawowa w Kaczkowie Starym, Kaczkowo Stare 86, 07 – 306 Brok - 3 Mg,
- budynek wielofunkcyjny w Broku, ul. Pułtuska 22, 07 – 306 Brok – 10 Mg.

2. Dostawy pelletu będą realizowane sukcesywnie partiami zamówień Zamawiającego, pojazdami umożliwiającymi rozładunek pelletu ( w przypadku dostaw pelletu workowanego pojazdem wyposażonym w HDS, w przypadku dostaw do budynku ZPPO – cysterną).

3. Dostarczenie poszczególnych partii pelletu będzie odbywać się każdorazowo w terminach i ilościach oraz do miejsc zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego (lub osoby upoważnione) w drodze korespondencji elektronicznej e-mail lub telefonicznie z wyprzedzeniem nie dłuższym niż 4 (cztery) dni. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty.

4. Dostarczany pellet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami przez cały okres obowiązywania umowy:
• granulacja: 6 ± 1 mm,
• długość: do 40 mm,
• polecana wartość opałowa: 16500 – 19000 kJ/kg,
• zawartość popiołu: ≤ 0,7 %,
• wilgotność ≤ 10 %,
• ciężar właściwy (gęstość): ≥ 600 kg/m3
• temperatura topnienia popiołu powyżej 1200 ∘ C,
• surowiec: drzewa iglaste lub liściaste albo stanowiące mieszankę drzew iglastych lub liściastych, pozbawione zanieczyszczeń fizycznych (piasek, kamienie) oraz chemicznych (rozpuszczalniki, farby, lakiery, kleje, lepiszcze czy utwardzacze).
W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w/w normie, Zamawiający zleci wykonanie badań dotyczących spełnienia wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnianie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań zamawiający obciąży dostawcę oraz dostawca na swój koszt opróżni magazyn z w/w materiału i dostarczy nowy materiał posiadający normę DIN plus lub równoważną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 311 270,00 zł brutto. Cena oferty wynosi 439 110,00 zł brutto i przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439110,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.