eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz sprzętu elektronicznego



Ogłoszenie z dnia 2025-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz sprzętu elektronicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOTARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Wstydliwego 14

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz sprzętu elektronicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb0324f8-ee03-44e1-b3dc-37bb4f20e9ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069200/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz sprzętu elektronicznego w podziale na 9 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FEMP.06.31-IP.01-1526/24 pn. „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego” współf. ze śr. UE: EFS Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.272.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 484161,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Dostawa sprzętu informatycznego do ZS nr 1 w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

24322500-2 - Alkohol

24951100-6 - Smary

38621000-4 - Aparatura światłowodowa

32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne

32562000-0 - Kable światłowodowe

32561000-3 - Podłączenia z włókna optycznego

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 81590,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania do ZSE w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

30213300-8 - Komputer biurkowy

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

4.5.5.) Wartość części: 107384,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Dostawa sprzętu informatycznego do ZSZiP w Krościenku n/D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38621000-4 - Aparatura światłowodowa

32562000-0 - Kable światłowodowe

32561000-3 - Podłączenia z włókna optycznego

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

30237450-8 - Tablety graficzne

4.5.5.) Wartość części: 36521,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania do ZS w Jabłonce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231320-6 - Monitory dotykowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

4.5.5.) Wartość części: 64393,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania do ZS w Rabce-Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

31224100-3 - Wtyki i gniazda

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 51270 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania do ZSTiP w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213300-8 - Komputer biurkowy

48620000-0 - Systemy operacyjne

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 85675,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - Dostawa sprzętu elektronicznego do ZSE w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4g do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

30191400-8 - Niszczarki

4.5.5.) Wartość części: 18953,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - Dostawa sprzętu elektronicznego do ZS w Jabłonce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4h do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

42994230-1 - Laminatory

30191400-8 - Niszczarki

30232100-5 - Drukarki i plotery

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

44315300-4 - Tworzywa do lutowania na miękko i na twardo

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego do ZSTiP w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4i do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32552310-3 - Cyfrowe centrale telefoniczne

32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej

32552600-3 - Domofony

30237240-3 - Kamera internetowa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

44531200-3 - Wkrętaki lub pierścienie

32344210-1 - Sprzęt radiowy

4.5.5.) Wartość części: 9920,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109956,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131033,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109956,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: Ceynowy 21

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109956,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74421,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93395,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74421,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241

7.3.3) Ulica: Parkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74421,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47465,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53315,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47465,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4PPL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961634543

7.3.3) Ulica: Opolska 24

7.3.4) Miejscowość: Groblice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-010

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47465,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43524,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65338,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43524,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.3) Ulica: Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43524,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31682,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52886,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31682,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.3) Ulica: Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31682,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54068,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68294,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54068,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.3) Ulica: Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54068,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24281,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26615,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24281,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Okrężna 3

7.3.4) Miejscowość: Stara Obra

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24281,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27963,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37169,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27963,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAJT Stanisław Grzelak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8230003271

7.3.3) Ulica: Wokulskiego 3/15

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27963,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20457,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20457,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20457,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: Ceynowy 21

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20457,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.