eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Przebudowa drogi dojazdowej do pól położonej na działce nr 186 obręb Marcinów oraz remont drogi gminnej położonej na działce nr 166 obręb Marcinów o łącznej długości 1469,5m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi dojazdowej do pól położonej na działce nr 186 obręb Marcinów oraz remont drogi gminnej położonej na działce nr 166 obręb Marcinów o łącznej długości 1469,5m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/790910

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi dojazdowej do pól położonej na działce nr 186 obręb Marcinów oraz remont drogi gminnej położonej na działce nr 166 obręb Marcinów o łącznej długości 1469,5m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-415199d1-220d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do pól położonej na działce nr 186 obręb Marcinów oraz remont drogi gminnej położonej na działce nr 166 obręb Marcinów o łącznej długości 1469,5m.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności remont jezdni drogi gminnej o dł. 1045,5m oraz przebudowę drogi wewnętrznej o dł. 365m wg układu pokazanego na planie zagospodarowania terenu, gdzie:
1) w ramach przebudowy drogi wewnętrznej w km 0+000 – 0+ 365 przewiduje się:
a) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm SMA 8 KR 3 - 4;
b) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 6 cm AC16W;
c) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 8 cm;
d) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/63 gr. 15 cm;
e) wykonanie stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym na miejscu gr. 20cm C 1,5/2;
2) w ramach remontu drogi gminnej w km 0+000 – 1+104,5 przewiduje się:
a) wykonanie frezowania korekcyjnego;
b) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm SMA 8 KR 3 – 4 ;
c) wykonanie warstwy wyrównawczo- wiążącej z betonu asfaltowego AC 11S 75 kg/m2;
3) w miejscach gdzie krawędzie jezdni uległy zniszczeniu remont będzie polegał na odtworzeniu istniejącej konstrukcji. W tym celu przewiduje się miejscową rozbiórkę istniejących krawędzi jezdni i wykonanie ich remontu złożonych z następujących warstw:
a) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm SMA 8 KR 3 - 4;
b) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 6 cm AC16W;
c) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 8 cm;
d) wykonanie podbudowy z kruszywa .0/63 gr. 15 cm;
e) wykonanie stabilizacji gruntu cementem gr. 15cm C 1,5/2 z betoniarni.
Dokładna lokalizacja remontu krawędzi jezdni wg wskazań Zamawiającego, po uprzednim dokonaniu frezowania korekcyjnego i oczyszczenia krawędzi jezdni.
4) wykonanie oznakowania pionowego na podstawie projektu docelowej organizacji ruchu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt wykonawczy,
3) Projekt docelowej organizacji ruchu,
4) Opinia geotechniczna,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
2) przygotować i wdrożyć tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót,
3) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy/robót,
b) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
c) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy/Robót o treści zgodnej z art. 57 ustawy Prawo budowlane,
d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
e) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierownika Robót,
f) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
g) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
h) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/790910

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1421847,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1679331,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1421847,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Larix" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1421847,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.