eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Urzędu Miejskiego w Łazach i jednostek na terenie Gminy Łazy na okres 12 miesięcy od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Urzędu Miejskiego w Łazach i jednostek na terenie Gminy Łazy na okres 12 miesięcy od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52bed1e0-0e94-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Urzędu Miejskiego w Łazach i jednostek na terenie Gminy Łazy na okres 12 miesięcy od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52bed1e0-0e94-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027822/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Urzędu Miejskiego w Łazach i jednostek na terenie Gminy Łazy na okres 12 miesięcy od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 7. 2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381414,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Urzędu Miejskiego w Łazach i jednostek na terenie Gminy na okres 12 miesięcy od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.”

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) tj. dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do obiektów Zamawiającego, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., w podziale na dwa zadania:
a) Zadanie nr 1 - dostawa gazu do punktów poboru gazu (PPG), które będą rozliczane wg ceny taryfowej zatwierdzonej przez Prezesa URE w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu oraz cen rynku konkurencyjnego (rozliczenie mieszane), o maksymalnej wielkości zapotrzebowania na paliwo 1 019 800 kWh – wg załącznika nr 1A do SWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem uprawnionym do rozliczeń wg cen taryfowych zatwierdzanych przez Prezesa URE w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu podpisuje OŚWIADCZENIE ODBIORCY PALIW GAZOWYCH o przeznaczeniu paliwa gazowego, wg wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Klimatu I Środowiska z dnia 28 stycznia 2022 r. Dany PPG może być częściowo lub całkowicie rozliczany wg cen z Taryfy sprzedaży (ceny taryfowej) zatwierdzonej przez Prezesa URE – informacja została zawarta w załączniku nr 1A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe Oświadczenie jest załącznikiem do niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu Oświadczenia w trakcie trwania zamówienia, tj. utraty uprawnienia do rozliczenia wg cen taryfowych i nabycia uprawnienia do rozliczenia wg cen taryfowych. W takim przypadku Zamawiający złoży stosowane oświadczenie zgodne ze stanem faktycznym,
b) Zadanie nr 2 - dostawa gazu do punktów poboru gazu (PPG) rozlicznych wg cen rynku konkurencyjnego, o maksymalnej wielkości zapotrzebowania na paliwo 136 000 kWh – wg załącznika nr 1B do SWZ.
2. Paliwo gazowe winno być dostarczane całodobowo do punktów zdawczo – odbiorczych, wymienionych w Załączniku nr 1A i 1B do SWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu.
3. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia wielkości zamówienia w zakresie do +/- 10% względem podstawowej ilości paliwa gazowego dla zakupu gazu. Zwiększenie wielkości zamówienia nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z powyższych opisane zostały w Załączniku nr 2A i 2B do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w § 1 ust. 3 i 4.
4. Informacja o przedmiocie zamówienia oraz obowiązkach Zamawiającego i Wykonawcy zawarte są w Załączniku nr 2A i 2B do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
5. Zamawiający na wniosek wyłonionego Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
6. Informacja o obecnie obowiązujących umowach opisana jest w Załączniku nr 1A i 1B do SWZ w kolumnie „Okres obowiązywania obecnej umowy /okres wypowiedzenia”.
7. Ilość umów na kompleksową dostawę paliwa gazowego jaką zawrze Zamawiający
z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawca: 2
Zadanie nr 1 - 1 umowa;
Zadanie nr 2 - 1 umowa.
Dopuszcza się podpisanie umów drogą korespondencyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.5.5.) Wartość części: 336534,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Urzędu Miejskiego w Łazach i jednostek na terenie Gminy na okres 12 miesięcy od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.”
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) tj. dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do obiektów Zamawiającego, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., w podziale na dwa zadania:
a) Zadanie nr 1 - dostawa gazu do punktów poboru gazu (PPG), które będą rozliczane wg ceny taryfowej zatwierdzonej przez Prezesa URE w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu oraz cen rynku konkurencyjnego (rozliczenie mieszane), o maksymalnej wielkości zapotrzebowania na paliwo 1 019 800 kWh – wg załącznika nr 1A do SWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem uprawnionym do rozliczeń wg cen taryfowych zatwierdzanych przez Prezesa URE w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu podpisuje OŚWIADCZENIE ODBIORCY PALIW GAZOWYCH o przeznaczeniu paliwa gazowego, wg wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Klimatu I Środowiska z dnia 28 stycznia 2022 r. Dany PPG może być częściowo lub całkowicie rozliczany wg cen z Taryfy sprzedaży (ceny taryfowej) zatwierdzonej przez Prezesa URE – informacja została zawarta w załączniku nr 1A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe Oświadczenie jest załącznikiem do niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu Oświadczenia w trakcie trwania zamówienia, tj. utraty uprawnienia do rozliczenia wg cen taryfowych i nabycia uprawnienia do rozliczenia wg cen taryfowych. W takim przypadku Zamawiający złoży stosowane oświadczenie zgodne ze stanem faktycznym,
b) Zadanie nr 2 - dostawa gazu do punktów poboru gazu (PPG) rozlicznych wg cen rynku konkurencyjnego, o maksymalnej wielkości zapotrzebowania na paliwo 136 000 kWh – wg załącznika nr 1B do SWZ.
2. Paliwo gazowe winno być dostarczane całodobowo do punktów zdawczo – odbiorczych, wymienionych w Załączniku nr 1A i 1B do SWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu.
3. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia wielkości zamówienia w zakresie do +/- 10% względem podstawowej ilości paliwa gazowego dla zakupu gazu. Zwiększenie wielkości zamówienia nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z powyższych opisane zostały w Załączniku nr 2A i 2B do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w § 1 ust. 3 i 4.
4. Informacja o przedmiocie zamówienia oraz obowiązkach Zamawiającego i Wykonawcy zawarte są w Załączniku nr 2A i 2B do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
5. Zamawiający na wniosek wyłonionego Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
6. Informacja o obecnie obowiązujących umowach opisana jest w Załączniku nr 1A i 1B do SWZ w kolumnie „Okres obowiązywania obecnej umowy /okres wypowiedzenia”.
7. Ilość umów na kompleksową dostawę paliwa gazowego jaką zawrze Zamawiający z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawca: 2
Zadanie nr 1 - 1 umowa;
Zadanie nr 2 - 1 umowa.
Dopuszcza się podpisanie umów drogą korespondencyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.5.5.) Wartość części: 44880,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359810,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359810,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359810,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147003421

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359810,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64450,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68516,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64450,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147003421

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64450,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.