eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/11wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa9f0987-2e88-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337721/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/ZP/D/MUND/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112862,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest:
JEDNORAZOWA DOSTAWA ŚRODKÓW PIELĘGNACYJNYCH,

NR SPRAWY: 35/ZP/D/MUND/2022
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1
do SWZ.
3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4. Umowa realizowana będzie ze starannością wymaganą w tego rodzaju działalności oraz z zasadami profesjonalizmu zawodowego, obowiązującymi przepisami, a także ustaleniami zawartymi w niniejszej umowie.
5. Cena środków pielęgnacyjnych stanowiąca przedmiot umowy przedstawiona
w ofercie jest stała i nie może ulec zmianie przez okres obowiązywania umowy,
z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 pkt g umowy – załącznik nr 2 do SWZ .

6. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
7. Zamawiający nie dopuszcza stosowania innych wielkości opakowań niż określone w szczegółowym zakresie zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie
z warunkami przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, złożoną ofertą oraz ustaleniami określonymi w projekcie umowy – załącznik nr 2
do SWZ.
9. Zamawiający wymaga aby cały asortyment artykułów pielęgnacyjnych posiadał instrukcje w języku polskim. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności, aby bez konieczności naruszania opakowania umożliwić identyfikację.
10. Termin ważności środków pielęgnacyjnych powinien wynosić 24 miesiące od daty zakupu.
11. Wszystkie środki chemiczne oraz produkty niebezpieczne muszą posiadać karty charakterystyki.
12. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego
w wersji papierowej lub elektronicznej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy
z 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2019 r. poz.1225,Dz. U. z 2020 r. poz. 284, 322).
13. Warunkiem dokonania odbioru przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez dostawcę wraz z towarem faktury VAT oraz kart charakterystyki produktów niebezpiecznych. Środki pielęgnacyjne powinny być zgodne pod względem asortymentu, ilości i ceny zgodnie z ofertą Wykonawcy.
14. Karty charakterystyki na środki pielęgnacyjne i chemiczne zaliczane do substancji i preparatów niebezpiecznych należy przesłać w wersji elektronicznej najpóźniej
w dniu dostawy środków pielęgnacyjnych i chemicznych.
15. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym, zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11), dokument dostępny pod adresem: http://www.dz.urz.mon.gov.pl/dziennik/pozycja/decyzja-11-decyzja-nr-3mon-z-dnia-3-stycznia-2014-r-w-sprawie-wytycznych-okrestajacych-wymagania-w-zakresieznakowania-kodem-kreskowym-wyrobow-dostarc/.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu,
do wykonania badania laboratoryjnego oferowanych środków pielęgnacyjnych
na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostawę do momentu podpisania przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego protokołu odbioru dostawy.
18. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.