Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00324673/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00335587/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu elektronicznego i oprogramowania w ramach Grantu Cyberbezpieczny Samorząd.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23
1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 613068200 613068230
1.5.8.) Numer faksu: 613068201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@kwilcz.pl inwestycje@kwilcz.pl administrator@kwilcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwilcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11430851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu elektronicznego i oprogramowania w ramach Grantu Cyberbezpieczny Samorząd.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c2251b2-876c-48d7-8869-5631ab99cf14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007032/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kwilcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Zamówienie jest finansowane w ramach Programu „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kwilcz”, finansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) dotycząca realizacji projektu pn. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu Grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1744/ FERC.02.02-CS.01-001/23/20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.8.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342084,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot obejmuje zakup, dostawę, i wdrożenie sprzętów IT oraz systemów komputerowych
a) Wykaz zadań:
• Serwer wirtualny
• Macierz dyskowa
• Biblioteka taśmowa
• Rozbudowa obecnego serwera
• Oprogramowanie do archiwizacji
• Oprogramowanie do kopii zapasowych
• Zasilacz awaryjny UPS
• UTM 2szt
• Przełączniki 3szt
• Zakres wdrożenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznik nr 4 do SWZ – Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ)
4. Miejsce dostawy : budynek Urzędu Gminy Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23; 64-420 Kwilcz. W zakresie zamówienia jest również wniesienie do magazynu wskazanego przez osobę upoważnioną.
5. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe – nieeksploatowane, nieużywane, niemodyfikowane, sprawne techniczne, oryginalnie zapakowane, kompletne, wolne od wad prawnych i fizycznych, nie wycofane z produkcji.
6. Oferowane sprzęty i inne elementy muszą być objęte minimalnym okresem gwarancyjnym ( określonym indywidualnie dla każdego zadania w załączniku nr 4 do SWZ).
7. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mającharakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający
dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych o parametrach techniczno- jakościowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń .
8. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 i art.16 pkt 1 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
Zamawiającego.
9. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przeważające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmuje, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona .
10. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością, Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia Wykonawcę i/lub niezależne jednostki badawcze, mogące potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
12. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego, Zamawiający:
1) wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w OPZ;
2) nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407352,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407352,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407352,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp sp.z o.o. sp.komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551945132
7.3.3) Ulica: Białowieska 6B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407352,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gminne Laboratorium Edukacyjne AI w Małomicach Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej im. A Mickiewicza w Małomicach
- Dostawa informatycznych programów specjalistycznych wraz z licencjami producentów oraz dostawa subskrypcji dla oprogramowań - wymienionych w tabelach asortymentowo-cenowych nr 1-12 w formularzu ofert.
- Zakup oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz aktualizacja aplikacji
- Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu wraz ze szkoleniami nauczycieli/ek
- Dostawa licencji
- Dostawa sprzętu do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.