eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce"Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pyrzyce"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pyrzyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pyrzyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d94771-7948-4d7d-a5a0-d090e371a12a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026685/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pyrzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284532

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiID.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: „Budowa oświetlenia w miejscowości Pstrowice przy drodze działka nr 129 obręb Pstrowice”.

a) Zadanie obejmuje przebudowę pasa drogowego polegającą na budowie oświetlenia ulicznego – 2 punkty świetlne w drodze gminnej dz. nr 129 obręb Pstrowice
b) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ

Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót ( przedmiar znajdujący się w dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.
2.1.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: „Budowa oświetlenia ulicznego (etap II) przy nowo powstałych zabudowaniach przy drodze powiatowej 1559Z do posesji 11a w związku z przygotowana dokumentacją” w miejscowości Ryszewo gmina Pyrzyce”.

a) Zadanie obejmuje przebudowę pasa drogowego polegającą na budowie oświetlenia ulicznego:
• 1 punkt świetlny na wysokości działki nr 156/1
• przystosowanie linii kablowej dla dodatkowych 9 punktów świetlnych na wysokości działek nr 156/2 (2 szt.), dz. nr 158 ( 2 szt.), dz. nr 159 ( 5 szt.) w miejscowości Ryszewo, gmina Pyrzyce przy drodze powiatowej nr 1559Z od cmentarza do posesji 11a.
b) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.

Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót ( przedmiar znajdujący się w dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.

UWAGA: Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ zawiera zakres całości realizacji zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie części zadania.
2.1.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: „Budowa oświetlenia drogi publicznej gminnej przy świetlicy działka nr 119 – Etap II” w miejscowości Giżyn, gmina Pyrzyce.

a) Zadanie obejmuje wykonanie II etapu przebudowy pasa drogowego polegającego na budowie oświetlenia ulicznego – 6 punktów świetlnych na wysokości działki 91/3 w drodze gminnej dz. nr 119 obręb Giżyn
b) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.

Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót ( przedmiar znajdujący się w dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.

UWAGA: Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ zawiera zakres całości realizacji zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie części zadania.

Zadanie realizowane w ramach Konkursu Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „GRANTY SOŁECKIE”
2.1.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 30894,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: „Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Kwiatowej od posesji nr 19 do ul. Niepodległości” w Pyrzycach.

a) Zadanie obejmuje przebudowę pasa drogowego polegającą na budowie oświetlenia ulicznego – 6 punktów świetlnych w drodze nr 305 obręb 9 m. Pyrzyce
b) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.

Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót ( przedmiar znajdujący się w dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.
2.1.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 48221,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5: „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ryszewko na drodze nr 20 w trybie zaprojektuj i wybuduj”

1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla minimum 4 punktów świetlnych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (ENEA, Starostwo Powiatowe).
2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową dla 4 (lub więcej) punktów świetlnych.
3) Projektowanie należy wykonać od budynku nr 11 (droga gminna dz. nr 20), kolejne punkty świetlne należy zaprojektować w stronę drogi powiatowej nr 1559Z (dz. nr 21/2 obr. Ryszewko) do końca działki nr 20 obręb Ryszewko.
4) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.

1. Do Wykonawcy należy :
b) pozyskanie mapy do celów projektowych dla całego zamierzenia inwestycyjnego;
c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków niezbędnych w procesie projektowania;
d) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagające pozwolenia na budowę,
e) sporządzenie projektów wykonawczych branżowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż.
f) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Projekt powinien zostać zaakceptowany i odebrany przez Zamawiającego.
g) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
h) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. Ryzyko rezygnacji z wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
i) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń (Enea; Starostwo Powiatowe).
j) Projektant winien przyjąć rozwiązania techniczne, dające optymalne warunki realizacji inwestycji i eksploatacji.

2. Opracowania winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci):
a) papierowej:
- projekty budowlane obejmujące wszystkie wymagane elementy - 2 egzemplarze (w tym jeden egzemplarz przyjęte przez organ administracji architektoniczno - budowlanej –załączniki do decyzji o pozwoleniu na budowę);
- projekty wykonawcze - 2 egzemplarze;– Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 1 egzemplarz ; - kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót – 1 egzemplarz;
b) elektronicznej: 1 płyta z nośnikami danych w formacie ogólnodostępnym (PDF).

3. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót budowlanych, dla niniejszego zadania określać będzie dokumentacja techniczna opracowana przez Wykonawcę.
2.1.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pyrzyce na działce 197/3 na ulicy Pod Lipami w trybie zaprojektuj i wybuduj - etap I"

1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla minimum 2 punktów świetlnych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (ENEA, Starostwo Powiatowe).
2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową dla 2 (lub więcej) punktów świetlnych.
3) Projektowanie należy wykonać od budynku nr 28 w drodze gminnej dz.nr 197/3 obręb 6 m. ul. Pod Lipami w Pyrzycach.
5) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.

1. Do Wykonawcy należy :
k) pozyskanie mapy do celów projektowych dla całego zamierzenia inwestycyjnego;
l) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków niezbędnych w procesie projektowania;
m) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagające pozwolenia na budowę,
n) sporządzenie projektów wykonawczych branżowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż.
o) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Projekt powinien zostać zaakceptowany i odebrany przez Zamawiającego.
p) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
q) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. Ryzyko rezygnacji z wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
r) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń (Enea; Starostwo Powiatowe).
s) Projektant winien przyjąć rozwiązania techniczne, dające optymalne warunki realizacji inwestycji i eksploatacji.

2. Opracowania winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci):
b) papierowej:
- projekty budowlane obejmujące wszystkie wymagane elementy - 2 egzemplarze (w tym jeden egzemplarz przyjęte przez organ administracji architektoniczno - budowlanej –załączniki do decyzji o pozwoleniu na budowę);
- projekty wykonawcze - 2 egzemplarze;– Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 1 egzemplarz ; - kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót – 1 egzemplarz;
b) elektronicznej: 1 płyta z nośnikami danych w formacie ogólnodostępnym (PDF).

3. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót budowlanych, dla niniejszego zadania określać będzie dokumentacja techniczna opracowana przez Wykonawcę.

2.1.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 27099,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET Marcin Pączka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542267413

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 2a

7.3.4) Miejscowość: Marianowo

7.3.5) Kod pocztowy: 73-121

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21457,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21457,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET Marcin Pączka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542267413

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 2a

7.3.4) Miejscowość: Marianowo

7.3.5) Kod pocztowy: 73-121

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21457,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38646,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38646,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET Marcin Pączka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542267413

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 2a

7.3.4) Miejscowość: Marianowo

7.3.5) Kod pocztowy: 73-121

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38646,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61036,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET Marcin Pączka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542267413

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 2a

7.3.4) Miejscowość: Marianowo

7.3.5) Kod pocztowy: 73-121

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36654,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45741,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36654,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET Marcin Pączka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542267413

7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 2a

7.3.4) Miejscowość: Marianowo

7.3.5) Kod pocztowy: 73-121

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36654,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23915,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23915,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Elektro-Energetycznych Patryk Jurczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561563489

7.3.3) Ulica: ul. Krzywoustego 20

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23915,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.