eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaranowoBudowa sieci kanalizacji sanitarnej pomiędzy miejscowościami Glinki i Rycica



Ogłoszenie z dnia 2025-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej pomiędzy miejscowościami Glinki i Rycica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Baranowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 7613776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@baranowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d97d3ac-a1ec-41cb-afe8-1bef34a42422

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej pomiędzy miejscowościami Glinki i Rycica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d97d3ac-a1ec-41cb-afe8-1bef34a42422

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062782/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej pomiędzy miejscowościami Glinki i Rycica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy PZP. Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, spółce z o.o., nad która sprawuje kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej spółki. Ponadto ponad 90% działalności kontrolowanej spółki dotyczy wykonywania
zadań powierzonych jej przez zamawiającego. W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Wobec powyższego, spełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające Zamawiającemu udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FED.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o łącznej długości 2650 m w tym:
1. 400 m rurociągu należy wykonać z rur PE 100 SDR 17 o śr. 50 mm o połączeniach zgrzewanych metodą wykopu otwartego,
2. 2200 m rurociągu należy wykonać z rur PE 100 SDR 17 o śr. 90 mm o połączeniach zgrzewanych metodą wykopu otwartego,
3. 50 m rurociągu pod ciekami wodnymi należy wykonać z rur PE 100 RC SDR 17 o śr. 90 mm o połączeniach zgrzewanych metodą przewiertu sterowanego.

Przejście pod ciekami wodnymi tj. pod rzeką Płodownica i pod rowami na długości 27 m należy wykonać w rurze osłonowej.
Do zadań wykonawcy należy również wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji tego typu przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak: zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy), obsługa geodezyjna w trakcie realizacji robót, inwentaryzacja geodezyjną powykonawcza oraz uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiadujących nieruchomości zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
Przed przystąpieniem do wykonania wykopów należy zdjąć 20 cm warstwę humusu, którą po zakończeniu zasypki kanału należy rozścielić ponownie na powierzchni terenu, a miejsca z darnią ponownie obsiać trawą.

Sposób rozliczenia kontraktu:
Całość zamówienia – wynagrodzenie ryczałtowe

Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera:
- dokumentacja techniczna, i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582375054

7.3.3) Ulica: Rynek 7

7.3.4) Miejscowość: Baranowo

7.3.5) Kod pocztowy: 06-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.