eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówŚwiadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2025-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713191305

1.5.8.) Numer faksu: 713191303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469e5d41-2c76-44b4-957a-66d459d0baef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044865/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy il. Rawickiej w Wołowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 438550 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I Część : Transport odpadów o kodzie 20 03 01 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) odebranych, z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Wołów, ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga” o ładowności minimum 22 tony.

1. Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga” o ładowności minimum 22 tony. Przewidywana ilość: 5 kursów tygodniowo.
2. Transport odbywać się będzie ze stacji przeładunkowej znajdującej się w Wołowie przy ul. Rawickiej 16, 56-100 Wołów MPD 0002/000029730 prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 1, 56-100 Wołów do Modern Recycyling Sp. z o.o. Rudna Wielka, 56-210 Wąsosz MPD 0001/000575613
3. Odległość transportu w obie strony 76 km
4. Ilość odpadów na kurs: ok. 22 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II Część : Transport odpadów o kodzie 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe), 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych), 20 01 39 (tworzywa sztuczne) odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Wołów oraz przyjętych w PSZOK, ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga” o ładowności min. 5,5 ton.

1. Transport odpadów o kodzie 15 01 06, 15 01 02 ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga” o ładowności min. 5,5 ton. Przewidywana ilość 4 kursy tygodniowo.
2. Transport odbywać się będzie ze stacji przeładunkowej znajdującej się w Wołowie przy ul. Rawickiej 16, 56-100 Wołów MPD 0002/000029730 prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 1, 56-100 Wołów do Chemeko – System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów ul. Jerzmanowska 4-6, 55-519 Wrocław MPD 0004/000005686
3. Odległość transportu w obie strony 77 km
4. Ilość odpadów na kurs: ok. 5,5 tony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 136000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III Część : Transport odpadów o kodzie 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury),
20 01 01 (papier i tektura) odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Wołów oraz przyjętych w PSZOK.

1. Transport odpadów o kodzie 15 01 01, 20 01 01. Przewidywana ilość 12 kursów na miesiąc.
2. Transport odbywać się będzie ze stacji przeładunkowej znajdującej się w Wołowie przy ul. Rawickiej 16, 56-100 Wołów MPD 0002/000029730 prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 1, 56-100 Wołów do Chemeko – System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów w Rudnej Wielkiej MPD 0004/000005686
3. Odległość transportu w obie strony Rudna Wielka 76 km
4. Ilość odpadów na kurs: ok. 2,5 tony.
5. Mała ilość transportowanych odpadów wynika z braku możliwości magazynowania większej ilości odpadów (mała pojemność magazynu i utrudnienia podczas załadunku i wyładunku odpadów spowodowane niewielką powierzchnią manewrową placu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 75600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV Część : Transport odpadów o kodzie 17 01 07 (Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06), 17 01 02 (Gruz ceglany), 17 01 01 (odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów), 17 09 04 (zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03) przyjętych w PSZOK, pojazd typu wywrotka o ładowności min. 22 tony.

1. Transport odpadów o kodzie 17 01 07, 17 01 02, 17 01 01, 17 09 04 ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu wywrotka. Przewidywana ilość: 3 kursy na miesiąc.
2. Transport odbywać się będzie ze stacji przeładunkowej znajdującej się w Wołowie przy ul. Rawickiej 16, 56-100 Wołów MPD 0002/000029730 prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 1, 56-100 Wołów do Przedsiębiorstwo Rodzinne Merta&Merta Sp. z o.o. ul. Jerzmanowska 4-6, 54-519 Wrocław MPD 0001/000011092
3. Odległość transportu w obie strony 77 km
4. Ilość odpadów na kurs: ok. 22 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 22950 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V Część: Transport odpadów o kodzie 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe), odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Wołów oraz przyjętych w PSZOK, ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga” o pojemności min. 9 ton.

1. Transport odpadów o kodzie 20 03 07 ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą typu „ruchoma podłoga”. Przewidywana ilość 1 kurs tygodniowo.
2. Transport odbywać się będzie ze stacji przeładunkowej znajdującej się w Wołowie przy ul. Rawickiej 16, 56-100 Wołów MPD 0002/000029730 prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 1, 56-100 Wołów do Chemeko – System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów w Rudnej Wielkiej Wrocław MPD 0004/000005686
3. Odległość transportu w obie strony 76 km
4. Ilość odpadów na kurs: ok. 9 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 34000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemeko System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971612750

7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 6a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161376 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161376 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemeko System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971612750

7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 6a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161376 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99032,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159408 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99032,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880161615

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99032,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23247 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23247 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Kosz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161402665

7.3.3) Ulica: Stawiec

7.3.4) Miejscowość: Stawiec

7.3.5) Kod pocztowy: 56-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23247 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40344 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40344 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemeko System Zakład Zagospodarowania Odpadów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971612750

7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 6a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40344 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.