Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333111/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00467815/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa krzeseł pracowniczych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007021519
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Barska 28/30
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-315
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gip.pip.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369934
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00333111
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-18 09:00
Po zmianie:
2024-06-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-18 10:00
Po zmianie:
2024-06-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-17
Po zmianie:
2024-07-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu backup o moduł zarządzania konfiguracją
- Konserwacja w branży ogólnobudowlanej i branży blacharsko-dekarskiej (...) na terenie ZGN Śródmieście Administracje Domów Komunalnych Nr 1,2,4,5,6 (w podziale na 5 części)
- Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania i korelacji zdarzeń SIEM (Security Information and Event Management)
- Dostawy 2 250 litrów ciekłego helu o czystości 99,99% dla 3T rezonansu magnetycznego.
- Dostawa do AWF stołów rehabilitacyjnych oraz taboretów do sali specjalistycznej w celach dydaktycznych
- Przedłużenie subskrypcji posiadanego oprogramowania graficznego Adobe lub oprogramowania równoważnego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA ZADANIA "ADAPTACJA PRZESTRZENI WEWNĘTRZNEJ, ZAPLECZA SOCJALNEGO DLA RATOWNIKÓW I PIELĘGNIAREK O POWIERZCHNI OK. 80 M2"
- Dostawa foteli i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników NASK
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Dostawa oraz montaż krzeseł biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.