Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00301610/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00308348/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej z dostosowaniem do obowiązującego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH na obszarze Powiatu Tatrzańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100
1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej z dostosowaniem do obowiązującego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH na obszarze Powiatu Tatrzańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-388ca90d-194a-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029271/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej z dostosowaniem do obowiązującego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH dla obszaru Powiatu Tatrzańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301610/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej z dostosowaniem do obowiązującego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załączniki nr 6 do SWZ.
2. Zamówienie realizowane w celu dostosowania osnowy wysokościowej na obszarze Powiatu Tatrzańskiego do przepisów rozporządzenia z dnia 19 grudnia 2019 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2494).
3. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia w szczególności polegać będą na wykonaniu następujących prac geodezyjnych:
1) Stabilizacja punktów osnowy wysokościowej;
2) Sporządzenie opisów topograficznych dla nowych punktów;
3) Pomiar linii niwelacyjnych metodą niwelacji geometrycznej;
4) Obliczenie i wyrównanie sieci;
5) Określenie współrzędnych i wysokości punktów osnowy wysokościowej w państwowym systemie odniesień przestrzennych;
6) Zawiadomienie o umieszczeniu znaków;
7) Wykonanie plików wsadowych do BDSOG Zamawiającego.
4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający nie określa, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 58 ust. 4 ustawy pzp.
6. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy pzp.
7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138498,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175090,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175090,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK Rzeszów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690034071
7.3.3) Ulica: Geodetów 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia; firma nie jest znana na tym etapie.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175090,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Renowacja szpitalnych klatek ewakuacyjnych oraz remont Kaplicy Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa implantów: stabilizacja piersiowo - lędźwiowa w korekcji kręgosłupa, stabilizacja transpedikularna, stabilizacja międzytrzonowa w technice MIS
- Dostawa nowego podnośnika koszowego teleskopowego.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem część wysoka i niska - III etap
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Paplin - jednostka ewidencyjna Korytnica oraz obrębu Brzuza - jednostka ewidencyjna Łochów.
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Zagórz, Gm. Zagórz-M
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 11 obrębów
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Budowa Centrum Społeczno-Kulturalnego przy ul. Turystycznej 3".
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Posadźmy drzewa na Rynku Głównym", dla ZZM w Krakowie
- Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród.
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.