Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258255/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i urządzeń do pielęgnacji boisk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000684240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 76
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosirpila.ezamawiajacy.pl/pn/mosirpila/demand/212512/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i urządzeń do pielęgnacji boisk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8074e6-bec8-4467-b057-482b5db3f3b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036668/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i urządzeń do pielęgnacji boisk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/PTP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pielęgnacji boisk o nawierzchni naturalnej i syntetycznej.
2. W zakres przedmiotu zachowania wchodzi dostawa następującego sprzętu:
1) Ciągnik kompaktowy przystosowany do pracy na murawie naturalnej oraz sztucznej,
2) Pług do odśnieżania kompatybilny z ciągnikiem opisanym w poz. 1,
3) Urządzenie wielofunkcyjne do prac konserwacyjnych na murawach z nawierzchni syntetycznej, kompatybilne z ciągnikiem kompaktowym opisanym w pkt. 1,
4) Urządzenie do równomiernego wczesywania piasku i granulatu,
5) Urządzenia do rozluźniania murawy za pomocą cienkich szpil,
6) Aktywna szczotka umożliwiająca wczesywania materiału w podłoża, do pracy na murawach sportowych naturalnych i sztucznych, kompatybilna z ciągnikiem opisanym w pkt. 1,
7) Rozsiewacz do nawozów i materiału posypowego,
8) Urządzenie wielofunkcyjne do utrzymania muraw naturalnych i sztucznych na ramie bazowej,
9) Urządzenie do kontrolowania filcu na murawach sportowych (wertykulator aktywny).
3. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim do każdego urządzenia będącego przedmiotem zamówienia.
4. Urządzenia wymienione w ust. 2 pkt. 2-7 muszą mieć możliwość współpracy z zaoferowanym ciągnikiem wymienionym w pkt. 1).
5. Urządzenia wymienione w ust. 2 pkt. 8-9 muszą mieć możliwość współpracy z ciągnikiem posiadanym przez zamawiającego (kategoria T1, o mocy 36,8 kW, o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów 15.200 kg).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355629,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355629,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355629,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRASS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120558143
7.3.3) Ulica: Trzciana 489
7.3.4) Miejscowość: Trzciana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355629,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa elektroenergetycznej sieci kablowej SN 15kV dla zasilania stacji transformatorowej w Oddziale ZUS w Pile w ramach zadania pn.: "Przebudowa elektroenergetycznej linii kablowej SN - O/ Piła"
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ulic gminnych na terenie miasta Piły
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ŁÓŻKA BARIATRYCZNE II
- Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej wraz z opróżnianiem koszy będących własnością Zamawiającego w 2026 roku
- Dostawa serwerów
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





