Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00306569/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 44 38 704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32719896-f3fb-47f8-aedf-7ed08dc1603c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000661/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z budową i remontami studni chłonnych na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-46/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3904711,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2603141,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
2. Przedmiot zamówienia, w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisują:
1) projektowane postanowienia umowy – stanowiące zał. nr 5 do SWZ
2) przedmiar robót – stanowiący zał. nr 6 do SWZ. Przedmiar stanowi podstawę sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego opracowanego metodą uproszczoną, który stanowi integralną część oferty.
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące zał. nr 7 do SWZ.
3. Zakres robót;
a) koniecznych do wykonania, obejmuje roboty drogowe w następującym ujęciu generalnym:
1) roboty w zakresie burzenia (rozbiórkowe),
2) roboty w zakresie usuwania gruzu (transport gruzu),
3) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
4) fundamentowanie ulic (podbudowa),
5) roboty w zakresie budowy dróg głównych (ławy i krawężniki),
6) roboty w zakresie nawierzchni ulic,
7) roboty w zakresie chodników,
8) roboty odwadniające (naprawa i czyszczenie studni),
9) roboty instalacyjne,
10) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.
b) towarzyszących do wykonania, obejmuje wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zezwolenia wejścia w teren.
4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie: przedmiot zamówienia w rozumieniu przepisów wykonawczych do prawa zamówień publicznych obejmuje wznoszenie, utrzymanie i remonty kompletnego obiektu budowlanego inżynierii lądowej (ulicy, chodnika). Przez obiekt budowlany należy rozumieć wynik całości robót budowlanych w zakresie inżynierii lądowej, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. W związku z powyższym, przedmiot zamówienia wykonany w wyżej opisanym zakresie będzie kompletny i będzie spełniał samoistną funkcję techniczną. Podzielenie zamówienia na przebudowę lub remont różnych elementów pasa drogowego, w tym jezdni i chodników, nie gwarantuje należytego wykonania robót budowlanych, gdyż wykonanie każdej części zamówienia odrębnie wymaga ingerencji w inne części i elementy wykonanego zamówienia, lub wstrzymywania wykonywania danej części zamówienia w celu wykonania innej części zamówienia (nieuzasadnionych i nieekonomicznych, a koniecznych przerw technologicznych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia).
Ponadto podział zamówienia wiązałby się z koniecznością stworzenia więcej niż jednego placu budowy w jednym miejscu, w czynnym pasie drogowym (przy odbywającym się ruchu kołowym i pieszym ulicy). Wykonywanie robót przez różnych wykonawców w tym samym miejscu, doprowadzi w konsekwencji do braku możliwości określenia wykonawcy odpowiedzialnego za wykonane prace (np. zagęszczenie gruntu rodzimego, zagęszczenie warstw konstrukcyjnych jezdni i chodników), których wady ujawniają się najczęściej po rocznym użytkowaniu obiektu. Prowadzenie robót w czynnym pasie drogowym, przez kilku wykonawców równocześnie, nie pozwoli na prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie robót, a w konsekwencji może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa i zdrowia użytkowników ulicy.
Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w postępowaniu małych i średnich przedsiębiorstw.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2782016,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2782016,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2782016,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogrodniczo-Drogowych Sawicka Michalina Sp. z o. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251736549
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2782016,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont elewacji z wymianą osłon balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wrzeciono 39 w Warszawie.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





