Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00299576/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00319558/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - roboty budowlane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874299960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.tkaczyk@ugg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11351651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - roboty budowlane2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdfdca03-11f8-4938-931f-fd96693a13ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031007/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program regionalny Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1264516,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie sposobu użytkowania oraz przebudowie pomieszczeń pierwszego piętra budynku byłej szkoły w Wilkasach na cele realizacji usług społecznych w ramach części tworzonego nowego Centrum Usług Społecznych w gminie Giżycko zlokalizowanego w Wilkasach przy ul. Olsztyńskiej 29, na działkach o nr ewid. 586, 833, 592/1.
Obiekt wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej w układzie szkieletowym. Budynek trzykondygnacyjny – piwnica i dwie kondygnacje nadziemne.
Parter budynku przystosowany został do funkcjonowania klubu dziecięcego.
Na piętrze planuje się wyodrębnienie kilkunastu pomieszczeń służących celom instytucji, będą to: pokoje biurowe, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, socjalne oraz magazyny, archiwa, pom. porządkowe i komunikacji ogólnej.
Budynek wyposażony jest w niezbędne instalacje wewnętrzne tj. wodociągową, kanalizacji sanitarnej, energetyczną, telekomunikacyjną, wentylacyjną i C.O.
Prace należy wykonać zgodnie za załączona dokumentacja budowlana, sanitarna i elektryczna.
2. Prowadzenie robót budowlanych w tym prace głośne, będą wymagały wcześniejszego uzgodnienia z Kierownikiem Klubu Dziecięcego, że względu na zapewnienie odpowiedniej ciszy dzieciom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1495000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1495000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMbudownictwo Zbigniew Miller
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421826818
7.3.3) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 22
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1495000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- WZW
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy i pracowników jednostek i instytucji z rejonu odpowiedzialności 24 WOG w Giżycku z podziałem na dwa zadania
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Giżycko
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza na Oddziale Wewnętrznym w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza na Oddziale Chirurgii Ogólnej
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





