eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-Zdrój › Remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju - etap II - realizowanego w ramach zadania "Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap II - realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890519046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłodzka 42

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-340

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzpap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpapiernictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aa2788c-1e47-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap II - realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa2788c-1e47-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312613/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 422664,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap II, realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.): zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego pawilonu - etap II”. Zadanie finansowane z Programu „Ochrona Zabytków” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego obiektu, przywrócenie mu dawnej świetności, poprawę jego atrakcyjności i warunków użytkowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników.

Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ” wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją projektową wraz z ANEKS DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ETAPU REALIZOWANEGO W ROKU 2022 oraz dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na platformie e-Zamówienia, będącej stroną internetową zamówienia Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika WiNK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363609688

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 64/2D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład Stolarski Sitak Spółka jawna, ul. Leśna 12C, 49-313 Lubsza,
NIP 747-189-81-16 - Demontaż istniejącej stolarki okiennej z obramieniami oraz montaż nowej stolarki okiennej stylizowanej na historyczną z obramieniami


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 92 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.