eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiślicaTysiącletnia Wiślica - śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tysiącletnia Wiślica – śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiślica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Wiślica

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@umig.wislica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-867e884a-189e-4dee-9558-2ddc85158cc2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tysiącletnia Wiślica – śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-867e884a-189e-4dee-9558-2ddc85158cc2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069997/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Tysiącletnia Wiślica - śladami przeszłości II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - Prace ratunkowo - konserwatorskie w prezbiterium bazyliki - Etap II,
Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie robót/prac ratunkowo - konserwatorskie w prezbiterium bazyliki Etap II.
2) nadzór archeologiczny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Program prac konserwatorskich dotyczący Kolegiaty pw. Narodzenia NMP w Wiślicy – Załącznik Nr 3 do SWZ
- Decyzja Nr 55A/2023 Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach – Załącznik Nr 4 do SWZ
- Decyzja Nr 158/2024 o zatwierdzeniu programu programu prac konserwatorskich oraz udzieleniu pozwolenia na roboty budowlane - Załącznik Nr 5 do SWZ
- Program Funkcjonalno – Użytkowy, w którym zawarty jest wyżej opisany przedmiot zamówienia - stanowiący - Załącznik Nr 5A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212361-4 - Roboty budowlane w zakresie kościołów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.5.) Wartość części: 14565,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 – Wymiana instalacji elektrycznej oraz montaż ogrzewania w Bazylice i Domu Długosza, montaż paneli fotowoltaicznych - Etap II
1) Przedmiotem zamówienia obejmuje:
a) wymiana instalacji elektrycznej w Bazylice Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Wiślicy,
b) wymiana instalacji elektrycznej w Domu Długosza,
c) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,00 KWp
d) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,5 Kwp
e) montaż ogrzewania
f) nadzór archeologiczny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Projekt techniczny – Remont, modernizacja i wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w Bazylice Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Wiślicy stanowiący - Załącznik Nr 6 do SWZ,
- Projekt techniczny – Remont, modernizacja i wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w części pomieszczeń Domu Długosza w Wiślicy stanowiący - Załącznik Nr 7 do SWZ,
- Projekt Budowlany instalacji fotowoltaicznej – Instalacja PV Bazylika o mocy 20,240 kWp stanowiący - Załącznik Nr 8 do SWZ,
- Projekt Budowlany instalacji fotowoltaicznej – Instalacja PV Dom Długosza o mocy 6,440 kWp stanowiący - Załącznik Nr 9 do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca - Załącznik Nr 10 do SWZ,
- Decyzja Nr 272A/2023 Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach stanowiąca - Załącznik Nr 11 do SWZ

- Książki przedmiarów stanowiąca Załącznik Nr 12 do SWZ,
- Suplementy do projektów technicznych – Załącznik Nr 12A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 174050,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 3 - Rekonstrukcja muru i jego otoczenia oraz architektury średniowiecznej w sąsiedztwie Bazyliki i Domu Długosza, w tym studni Jana Długosza, nadzór archeologiczny - Etap II.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy, w którym zawarty jest wyżej opisany przedmiot zamówienia - stanowiący - Załącznik Nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.5.) Wartość części: 398533,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 4 - Prace renowacyjne i konserwacyjne w prezbiterium kościoła, posadzki oraz wejścia do podziemi i samych podziemi, wykonanie i montaż krat drzwiowych w Zespole kościoła filialnego pw.Św.Wawrzyńca w Gorysławicach - Etap II.
II etap prac:
Zakończenie prac przy zejścia do krypty oraz w krypcie, konserwacja estetyczna przy ścianach krypty.
Konserwacja estetyczna i renowacja XVI-wiecznych tynków i malowideł na ścianach prezbiterium.
Konserwacja estetyczna i renowacja XVI-wiecznych tynków i malowideł na sklepieniu prezbiterium.
Konserwacja estetyczna i renowacja kamiennego portalu, kamiennych żeber, wsporników i zworników na sklepieniu prezbiterium.
Konserwacja estetyczna i renowacja mensy ołtarzowej.
Konserwacja estetyczna i renowacja tynków na mensie ołtarzowej.
Konserwacja estetyczna i renowacja kamiennej posadzki w prezbiterium.
Konserwacja estetyczna i renowacja kamiennej posadzki w nawie.
Montaż witraży , wykonanie szklenia zewnętrznego okien.
Wykonanie krat drzwiowych w wejściu głównym do kościoła od strony zachodniej i ich montaż.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Program Prac Konserwatorskich dotyczący wystroju prezbiterium kościoła pw. św. Wawrzyńca w Gorysławicach- stanowiący - Załącznik Nr 14 do SWZ.,
- Ekspertyza budowlana stanu technicznego (ocena nośności) Kościół św. Wawrzyńca w Gorysławicach - stanowiąca - Załącznik Nr 15 do SWZ.
- Program Funkcjonalno – Użytkowy, w którym zawarty jest wyżej opisany przedmiot zamówienia - stanowiący - Załącznik Nr 16 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212361-4 - Roboty budowlane w zakresie kościołów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.5.) Wartość części: 486033,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 5 – Nadzór inwestorki
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego do kierowania pracami/robotami budowlanymi przy pracach ratunkowo - konserwatorskie w prezbiterium Bazyliki, wymianie instalacji elektrycznej oraz montaż ogrzewania w Bazylice i Domu Długosza, montażu paneli fotowoltaicznych, rekonstrukcji muru i jego otoczenia oraz architektury średniowiecznej w sąsiedztwie Bazyliki i Domu Długosza, w tym studni Jana Długosza, pracach renowacyjnych i konserwacyjnych w prezbiterium kościoła, posadzki oraz wejścia do podziemi i samych podziemi, wykonanie i montaż krat drzwiowych w Zespole kościoła filialnego pw.Św.Wawrzyńca w Gorysławicach,” – tj. Zadanie Nr 1,2,3,4 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Tysiącletnia Wiślica – śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Etap II.
Nadzór inwestorski ma być prowadzony zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, szczegółowy zakres jest określony w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik Nr 21 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 21463,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że musi
wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru
zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany
prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane były zmianą wniosku o dofinansowania polegającą na zmianie zakresu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że musi
wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru
zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany
prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane były zmianą wniosku o dofinansowania polegającą na zmianie zakresu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że musi
wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru
zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany
prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane były zmianą wniosku o dofinansowania polegającą na zmianie zakresu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że musi
wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru
zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany
prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane były zmianą wniosku o dofinansowania polegającą na zmianie zakresu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że musi
wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru
zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany
prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane były zmianą wniosku o dofinansowania polegającą na zmianie zakresu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.