Ogłoszenie z dnia 2025-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00337761/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00362732/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.:
„Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu – nowe umiejętności w transformacji”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. JANA DŁUGOSZA W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 12
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dlugosz.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dlugosz.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05622e0f-bd83-4a97-aa20-e253ac011d181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.:„Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu – nowe umiejętności w transformacji”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05622e0f-bd83-4a97-aa20-e253ac011d18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041697/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.: „Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu – nowe umiejętności w transformacji”,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu – nowe umiejętności w transformacji”, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021–2027, nr umowy FELD.09.02-IZ.00-0004/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS2.261.229.2025/0004
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.: „Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu – nowe umiejętności w transformacji”, współfinansowane-go ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021–2027, nr umowy FELD.09.02-IZ.00-0004/24-00
2) „Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu – nowe umiejętności w transformacji” (realizacja w formule „wy-buduj"), obejmujących zamierzenie budowlane: „adaptacja pracowni zawodowych ”.
3) Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza ul. Traugutta 12 98-300 Wieluń.
4) Wszystkie pomieszczenia muszą spełniać zasadę dostępności zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021 – 2027, a zwłaszcza po-trzeb osób z niepełnosprawnościami i SPE.
5) Stan istniejący:
Budynek będący przedmiotem opracowania pełni funkcję społeczną związaną z edukacją, wy-chowaniem, kulturą.
Istniejące instalacje w budynku:
• elektryczna,
• teletechniczna,
• wodna z wodociągu,
• wentylacja,
• sieć kanalizacji deszczowej
• ścieki odprowadzone do kanalizacji sanitarnej
6) Charakterystyczne parametry sal do wykonaniu robót budowlanych:
W ramach zadania zaplanowano adaptację placówki pod katem dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zaplanowano adap-tację 4 sal.
7) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawę,
b. wykonanie prac budowlanych,
c. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, nie-zbędnych dla wykonania robót budowlanych – jeżeli wymagane przed rozpoczęciem robót budowlanych i po ich zakończeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290699,43 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup z dostawą agregatów prądotwórczych
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Realizacja programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu wieluńskiego w zakresie zadań własnych-zakup i dostawa namiotów pneumatycznych z klimatyzacją i ogrzewaniem.
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





