eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz minikoparki dla Gminy Wałcz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz minikoparki dla Gminy Wałcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 258 02 41

1.5.8.) Numer faksu: 67 258 02 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminawalcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawalcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz minikoparki dla Gminy Wałcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fea3bac-37eb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039107/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz minikoparki dla Gminy Wałcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353001/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz mini-koparki dla Gminy Wałcz. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Referat Gospodarki Wodno -Ściekowej - Kołatniku, Kołatnik 1, 78-600 Wałcz.
Pojazdy fabrycznie nowe – rok produkcji 2022 spełniające wymagania pojazdów dopuszczonych do po-ruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami – Prawo o ruchu drogowym.
Główne elementy napędowe pojazdu tj. silnik, skrzynia biegów, mosty napędowe wyprodukowane przez jednego producenta.
Koparko-ładowarka oraz minikoparka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdów z produkcji jednostkowej i takich, których parametry zostały zmienione pod kątem spełniania wymagań niniejszego postępowania. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia wraz przedmiotem zamówienia aktualny certyfikat CE, instrukcji obsługi w języku polskim oraz katalogu części zamiennych na oferowany sprzęt, kartę gwarancyjną, zestaw kluczy i podręcznych narzędzi, gaśnica oraz trójkąt odblaskowy oraz inne niezbędne dokumenty i certyfikaty.
Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta pojazdów na terenie Polski, co powinien poświadczyć odpowiednim dokumentem, w momencie dostawy przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na realizację dostawy w ramach zadania: „Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz minikoparki dla Gminy Wałcz”, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) pod numerem 2022/BZP 00353001/01 z dnia 19.09.2022r. , do upływu terminu składania ofert, tj. 27.09.2022 r. do godziny 08:00 wpłynęła oferta:
1) WARYŃSKI TRADE Sp. z o.o., ul. Trakt Brzeski 118, 05-077 Warszawa, NIP 527-010-46-40 REGON 012123624, łączna kwota dostawy przedmiotu zamówienia: 869 610,00 zł brutto.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022.1710 tj.), zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 600 000,00 zł brutto.
Wobec tego, że cena jedynej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022.1710 tj.)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 869610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.