Ogłoszenie z dnia 2025-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00067285/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup różnych artykułów żywnościowych, w tym pieczywa dla
Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚCRU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dietla 5
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scru.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scru.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/scru1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup różnych artykułów żywnościowych, w tym pieczywa dlaŚląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568a2b8a-bff3-4325-87a1-cc8c34595ef1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP-8-TP/2-2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 517295,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54862,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 -Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 4383,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Ryby przetworzone i konserwowane4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 5330,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Soki owocowe i warzywne4.5.3.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Wartość części: 31095,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Różne produkty spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 14054,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3730,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3730,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3730,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Spider Justyna Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852571102
7.3.3) Ulica: Wola Dębińska 378
7.3.4) Miejscowość: Dębno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-852
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JUSTYNA PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JUSTYNA PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3730,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postepowanie w zakresie Pakietu nr 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”), ponieważ w zakresie wskazanego pakietu nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32049,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32049,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32049,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Spider Justyna Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852571102
7.3.3) Ulica: Wola Dębińska 378
7.3.4) Miejscowość: Dębno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-852
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32049,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15300,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15300,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15300,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Spider Justyna Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852571102
7.3.3) Ulica: Wola Dębińska 378
7.3.4) Miejscowość: Dębno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-852
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JUSTYNA PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JUSTYNA PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15300,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Kompleksowe usługi pralnicze w 2026 roku
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Spółki "Uzdrowisko-Rabka" w 2026 roku.
- Dostawy glukometrów, pasków do glukometrów
- "SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU W BENZYNĘ BEZOŁOWIOWĄ Z DYSTRYBUTORÓW NA POTRZEBY ZAKŁADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W 2026 R."
- "Wykonanie prac remontowych w budynkach Uzdrowiska Rabka S.A. - Budynek Zakładu Przyrodoleczniczego, Sanatorium Jagiellonka, Uzdrowiskowego Szpitala Kardiologicznego w Rabce Zdroju"
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 6 części
- Ponowne postepowanie pn. "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (...) oraz na potrzeby realizacji zajęć w ramach projektu pn. "W przedszkolu w Krajnie jest fajnie" (...)
- Dostawa żywności w roku 2026 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 12
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





