eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Opracowanie Programu funkcjonalno- użytkowego dla remontu lokali mieszkalnych w budynku przy ulicy Fabrycznej 21"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie Programu funkcjonalno- użytkowego dla remontu lokali mieszkalnych w budynku przy ulicy Fabrycznej 21”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/217569/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie Programu funkcjonalno- użytkowego dla remontu lokali mieszkalnych w budynku przy ulicy Fabrycznej 21”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa9d0418-eddf-431b-b5f0-6758c72ddf2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000657/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.154 Opracowanie Programu funkcjonalno- użytkowego dla remontu lokali mieszkalnych w budynku przy ulicy Fabrycznej 21.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-III.271.68.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie Programu funkcjonalno- użytkowego dla remontu lokali mieszkalnych w budynku przy ulicy Fabrycznej 21”.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie na podstawie dokumentacji pn.: „WYKONANIE INWENTARYZACJI Z ZALECENIAMI BUDOWLANYMI DO REMONTU
7 LOKALI PRZY UL. FABRYCZNEJ 21 W ŁODZI”.
Pracowni ARTA sp. z o.o., grudzień 2023 Programu funkcjonalno- użytkowego,
dalej PFU, dla remontu pięciu lokali mieszkalnych własności Miasta Łódź w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej
Fabrycznej 21, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/94”, dalej „Dokumentacja”:
PFU należy wykonać dla lokali:
1)Nr 11- parter budynku,
2)Nr 15/16- parter budynku,
3)Nr 31- I piętro budynku,
4)Nr 35- II piętro budynku- lokal przewidziany jest do połączenia w jeden lokal dwukondygnacyjny z częścią
poddasza budynku,
5)Nr 46- II piętro budynku - lokal przewidziany jest do połączenia w jeden lokal dwukondygnacyjny.
UWAGA:
a) szczegółowy zakres robót oraz rozwiązania materiałowe dla lokali oznaczonych numerami: 11, 15/16, 31, 35, 46 należy niezbędnie uzgodnić z Zamawiającym,
b) w przypadku dwóch lokali z przeznaczeniem, jako lokale dwukondygnacyjne należy wykonać kosztorysy i przedmiary wyłącznie dla części robót: rozbiórki wg sporządzonego opracowania, wymiana drzwi wejściowych- z ewentualną wymianą nadproży, rozbiórka części stropu w miejscu lokalizacji schodów wewnętrznych, dostawa i montaż schodów wewnętrznych, wykonanie ścian zewnętrznych lokali na poddaszu budynku,
c) kosztorysy i przedmiary załączone w opracowaniu pn. „WYKONANIE INWENTARYZACJI Z ZALECENIAMI BUDOWLANYMI DO REMONTU 7 LOKALI PRZY UL. FABRYCZNEJ 21 W ŁODZI” są materiałem pomocniczym dla Wykonawcy,
d) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-000-83-76

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-10

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMAWIAJĄCY:
Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Piotrkowska 175
90-447 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44
ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.