Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uporządkowanie terenu z odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Myśliborska 32
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie terenu z odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef4ea6d6-2766-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067855/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Likwidacji dzikich wysypisk odpadów na działkach pozostających w Zasobie, uporządkowanie terenu z odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOR.WOP.260.12.2022.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie i transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów z działki nr 1103 i 1104 obręb 0057 Miasta Zielona Góra, gm. Zielona Góra, pow. zielonogórski.Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest usunięcie i transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów z działki nr 38/4 obręb Kaniów, gm. Gubin, pow. krośnieński.Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy zadania częściowego 3 jest usunięcie i transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów z działki nr 7/10 obręb Długie, gm. Szprotawa, pow. żagański.4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy zadania częściowego 4 jest usunięcie i transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów z działki nr 67/11 obręb Jasień, gm. Jasień, pow. żarski.4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 30000,000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 w zw. z art. 266 ustawy Pzp Zamawiający informuję, iż prowadzone postępowanie dot. zadania częściowego 1 zostaje unieważnione.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 07.09.2022 r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 07.09.2022 r. do godz. 8:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie dot. zadań częściowych 1 i 2 przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 w zw. z art. 266 ustawy Pzp Zamawiający informuję, iż prowadzone postępowanie dot. zadania częściowego 2 zostaje unieważnione.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 07.09.2022 r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 07.09.2022 r. do godz. 8:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie dot. zadań częściowych 1 i 2 przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 w zw. z art. 266 ustawy Pzp Zamawiający informuję, iż prowadzone postępowanie dot. zadania częściowego 3 zostaje unieważnione.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 07.09.2022 r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 07.09.2022 r. do godz. 08:00 wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie dot. zadań częściowych 3 i 4 przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 w zw. z art. 266 ustawy Pzp Zamawiający informuję, iż prowadzone postępowanie dot. zadania częściowego 4 zostaje unieważnione.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 07.09.2022 r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 07.09.2022 r. do godz. 08:00 wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie dot. zadań częściowych 3 i 4 przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. I W BUDYNKACH SĄDÓW REJONOWYCH W SULĘCINIE I MIĘDZYRZECZU
- Zakup używanego pojazdu osobowego.
- Zakup zestawu ciągnika siodłowego z naczepą do egzaminowania na kat. C+E prawa jazdy
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów
- Ochrona obiektów Szpitala wraz z Oddziałem o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz konwój gotówki.
- Dostawa mleka i artykułów nabiałowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod odpadu 17 09 04) (...)
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Płośnica w 2025 roku
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.