eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice"Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem na terenie miejscowości Łambinowice, Wierzbie, Malerzowice Wielkie".



Ogłoszenie z dnia 2025-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem na terenie miejscowości Łambinowice, Wierzbie, Malerzowice Wielkie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem na terenie miejscowości Łambinowice, Wierzbie, Malerzowice Wielkie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddd5f262-7bcc-44ad-83ae-012cd9177d87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032152/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu z oprogramowaniem w budynkach mieszkalnych i budowlach na terenie miejscowości Łambinowice, Wierzbie, Malerzowice Wielkie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W ramach Projektu: B3.1.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich, Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny w wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki
internetowej (każdej innej niż przeglądarka Internet Explorer), z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej piliki typu
„cookies”,
c) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
d) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli
e) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice
3.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie:
a) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/ poprawienia/ uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
e) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
f) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
g) przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
4.W sytuacjach awaryjnych w szczególności w przypadku braku działania platformy zakupowej platformazakupowa.pl , Zamawiający
dopuszcza także komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: zpi@lambinowice.pl , z zastrzeżeniem, że Ofertę
Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
7.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który
wynosi maksymalnie 5MB.
8.Oferta powinna być:
1) sporządzona na podst. załączników do SWZ, w j.polskim
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA ŁAMBINOWICE, UL. TADEUSZA ZAWADZKIEGO 29,48-316 ŁAMBINOWICE;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod pod adresem e-mail: iod@valven.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem pn.: „Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem oraz ich montaż i uruchomienie w budynkach mieszkalnych i budowlach na terenie miejscowości Łambinowice, Wierzbie, Malerzowice Wielkie” o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. (oświadczenie w formularzu oferty).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem oraz ich montaż i uruchomienie w budynkach mieszkalnych i budowlach na terenie miejscowości Łambinowice, Wierzbie, Malerzowice Wielkie”.

1. Zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

a) Dostawa wraz z montażem wodomierzy jednostrumieniowych lub objętościowych suchobieżnych wraz ze skonfigurowanymi modułami radiowymi do zdalnego odczytu w ilości:
DN15 L=110 mm – 37 sztuk
DN20 L= 130 mm – 846 sztuk
b) Dostawa wraz z montażem wodomierzy ultradźwiękowych wraz ze skonfigurowanymi modułami radiowymi do zdalnego odczytu w ilości:
DN25 L=160 mm – 10 sztuk
DN32 L=260 mm – 7 sztuk

c) Dostawa 1 sztuki kompletu urządzeń do zdalnego odczytu i konfiguracji modułów radiowych wraz z anteną samochodową do montażu na dachu samochodu,
d) Dostawa oprogramowania jako usługi (SaaS) do odczytu, przechowywania oraz przetwarzania danych, pochodzących z radiowego odczytu liczników na urządzenia mobilne i stacjonarne na okres 10 lat kompatybilnego z oprogramowaniem stosowanym aktualnie w tutejszym zakładzie w ramach zarządzania i realizacji zadań w zakresie gospodarki wodno-ściekowej oraz rozliczeń.

2. Wodomierze – wymagania minimalne:

Wszystkie wodomierze i moduły radiowe powinny posiadać indywidualny numer urządzenia przedstawiony jako kod kreskowy w postaci naklejki umieszczonej na urządzeniach.

Wodomierze DN15-20:

• jednostrumieniowe lub objętościowe suchobieżne lub równoważne DN15 o przepływie Q3=2.5 m3/h długości L=110mm, gwint zewnętrzny króćca 3/4” do zimnej wody,
• jednostrumieniowe lub objętościowe suchobieżne lub równoważne DN20 o przepływie Q3=2.5 lub 4.0 m3/h długości L=130mm, gwint zewnętrzny króćca 1” do zimnej wody,
• wodomierze fabrycznie nowe z cechą legalizacyjną w roku dostawy,
• Zamawiający wymaga wodomierzy fabrycznie nowych ze znakiem oceny zgodności zgodnym z rokiem produkcji oraz dostawy
• klasa dokładności wodomierzy nie mniejsza niż R≥160-H i R≥100-V,
• korpus wodomierza wykonany z mosiądzu, nie dopuszcza się korpusów kompozytowych,
• zgodność wyrobu z normą PN-EN 14154,
• aktualny atest higieniczny PZH,
• oznakowanie typu mosiądzu naniesione trwale na korpusie wodomierza,
• maksymalna temperatura pracy T=50oC,
• maksymalne ciśnienie robocze P=16 bar,
• liczydło wodomierza hermetyczne klasy IP68, obrotowe, ośmiobębenkowe
z dokładnością odczytu 1 litr,
• zabezpieczony przed oddziaływaniem zewnętrznego pola magnetycznego (czteropolowe sprzęgło magnetyczne, pierścień antymagnetyczny),
• dwustronne łożyskowanie wirnika na kamieniach technicznych,
• brak opaski wykonanej z tworzywa sztucznego łączącej korpus wodomierza z liczydłem,
• możliwość montażu bezpośrednio na liczydle wodomierza modułu radiowego w trakcie eksploatacji, bez uszkodzenia cech legalizacyjnych, wyklucza się rozwiązania oparte na nadajnikach kontaktronowych i optycznych,
• możliwość aktualnego odczytu wzrokowego stanu wodomierza w przypadku uszkodzenia lub awarii nakładki radiowej,
• możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w przypadku ciężkich warunków odczytu (głębokie, zalane wodą studnie).

Wodomierze ultradźwiękowe:
• średnice DN25-DN32 – wykonanie śrubunkowe, klasa dokładności wodomierzy nie mniejsza niż R≥250, korpus wodomierza wykonany z mosiądzu - nie dopuszcza się korpusów kompozytowych,
• przystosowane do montażu modułu radiowego,
• aktualny atest higieniczny PZH,
• detekcja temperatury wody, alarm temperaturowy,
• wykrywanie jakości sygnału ultradźwiękowego,
• stopień szczelności IP68 – całkowite zanurzenie wodomierza podczas pracy,
• dwukierunkowy pomiar przepływu,
• bateria o żywotności minimum 10 lat,
• konfigurowalne parametry wyświetlacza ciekłokrystalicznego.

3. Moduły radiowe:

• konstrukcja modułowa (oddzielna od wodomierza dla wodomierzy DN15-20),
• montaż modułu bezpośrednio na liczydle wodomierza (nie dotyczy wodomierzy ultradźwiękowych),
• plomba magnetyczna zabezpieczająca moduł przed demontażem (nie dotyczy wodomierzy ultradźwiękowych),
• temperatura pracy od 0oC do +60oC
• częstotliwość nośna w wolnym od opłat paśmie,
• transmisja danych: jednokierunkowa lub dwukierunkowa,
• nie dopuszcza się rozwiązań opartych na nadajnikach kontaktronowych i optycznych,
• wymagana klasa szczelności modułu: IP68,
• hermetyczność modułu pozyskiwana poprzez zalanie elektroniki żywicą epoksydową,
• zasilanie modułu: bateria litowa o żywotności powyżej 10 lat z możliwością nadawania sygnału co 15 sekund,
• funkcje modułu radiowego:
o podanie aktualnego wskazania wodomierza w momencie odczytu,
o podanie informacji o alarmach, w tym:
o o użyciu magnesu neodymowego (nie dotyczy wodomierzy ultradźwiękowych),
o o demontażu modułu radiowego (nie dotyczy wodomierzy ultradźwiękowych),
o o przecieku z podaniem ilości dni w miesiącu,
o o stanie baterii,
o o przepływie wstecznym,
o aktualna data i godzina odczytu (z uwzględnieniem czasu letniego
i zimowego oraz lat przestępnych),
o podanie informacji o przepływach wstecznych,
o możliwość zapamiętywania minimum 45 rejestrów poprzednich dni/godzin,
o rejestr wskazań licznika z poprzednich 12 miesięcy (wskazanie, przepływ wsteczny)
o historia alarmów z 12 miesięcy.
• funkcje programowalne modułu:
o aktualna data i godzina,
o aktualne wskazanie wodomierza,
o interwał czasowy pomiędzy kolejnymi transmisjami radiowymi, programowalne miesiące, dni, godziny w których moduł radiowy dokonuje transmisji danych,
o próg alarmu przepływu wstecznego,
o próg alarmu wycieku.


4. Wymagania minimalne dla urządzeń do odczytu i konfiguracji modułów radiowych:

• odbiornik radiowy zintegrowany na stałe z urządzeniem odczytującym lub komunikujący się za pośrednictwem łącza Bluetooth,
• zasilanie odbiornika radiowego przy pomocy wbudowanej baterii,
• ładowanie poprzez port USB-C,
• odbiornik radiowy pracujący w częstotliwości wolnej od opłat,
• odbiornik radiowy posiadający wyświetlacz LCD,
• możliwość podłączenia do odbiornika radiowego dodatkowej anteny samochodowej w celu polepszenia odbioru sygnału i możliwości realizacji odczytów w układzie drive by, urządzenie do odczytu z systemem Android 11 lub wyższym oraz:
o Dotykowym ekranem o przekątnej minimum 6,58”
o Minimalną rozdzielczością ekranu 2408 x 1080
o Pamięcią RAM minimum 6 GB
o Procesorem ośmiordzeniowym
o Łącznością WiFi, LTE, 5G, Bluetooth
o Stopniem ochrony IP69k
• optyczna głowica do konfiguracji i odczytu zaprogramowanych parametrów modułu radiowego,
• jedno oprogramowanie do odczytu i konfiguracji modułów radiowych,
• oprogramowanie mobilne udostępnione online,
• dostęp do oprogramowania odczytującego zabezpieczony hasłem,

5. Wymagania minimalne dla systemu radiowego odczytu danych:

• dostęp do oprogramowania za pomocą portalu WEB,
• oprogramowanie w języku polskim,
• dostęp do oprogramowania odczytującego zabezpieczony hasłem,
• możliwość importu i eksportu plików w formacie .csv; .xml; .txt,
• możliwość integracji z systemem rozliczeniowo – księgowym Zamawiającego w układzie wymiany plików, THB Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Wrocław,
• informacja o odczytanych i nieodczytanych licznikach,
• możliwość kreowania wzoru eksportu plików,
• archiwizacja pomiarów z okresu 10 lat,
• funkcje systemu radiowego odczytu danych
o interaktywna mapa odczytowa zapewniająca:
• dodawania liczników do systemu poprzez interaktywną mapę odczytową
z uwzględnieniem współrzędnych GPS
• możliwość skanowania kodów kreskowych
• możliwość zarządzania warstwami mapy takimi jak:
o prezentowanie urządzeń z alarmami
o prezentowanie urządzeń odczytanych i nieodczytanych
• prezentacja statusu odczytywanych liczników w sposób graficzny
• prezentowanie położenia odczytującego na podstawie współrzędnych GPS
• możliwość zmiany lokalizacji punktu odczytowego przez inkasenta w terenie
o bilans liczników:
• możliwość charakteryzowania punktu jako zasilający lub odpływowy
• prezentowanie danych na wykresie
• prezentowanie danych w tabeli
• możliwość zmiany informacji na wykresie
• możliwość wyłączenia punktu pomiarowego

6. Wymagania techniczne dotyczące montażu:

• Zamawiający przekaże Wykonawcy pełną listę adresową punktów do wymiany wodomierzy w wersji edytowalnej w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Listy adresowe będą zwierały tylko adresy do wymiany urządzeń.
• Zamawiający zapewni zamykane pomieszczenie do przechowywania zdemontowanych i dostarczonych do montażu urządzeń.
• W przypadku zalania studzienki wodomierzowej Wykonawca zgłosi konieczność jej odpompowania i wskaże termin zaplanowanej wymiany urządzenia. W ramach wymian Wykonawca musi zapewnić sobie ewentualne drabinki do zejścia do studzienki.
• Wykonawca wykona kompleksową usługę demontażu istniejących wodomierzy z przyłączy wodociągowych potwierdzonych protokołem zbiorczym na terenie Gminy i zutylizuje je we własnym zakresie.
• Wykonawca zamontuje wodomierz ze skonfigurowanym modułem na węzłach urządzeń rejestrujących oraz po montażu zestawów pomiarowych oplombuje węzły urządzeń rejestrujących plombą z tworzywa sztucznego, z numerem seryjnym montowaną na śrubunek na przyłączach wodociągowych (adresach) wskazanych przez Zamawiającego.
• Wykonawca wykona 5% przeróbek wraz z materiałem na przyłączach wodociągowych – 43 szt. dla wodomierzy DN15-DN20, 2 szt. dla wodomierzy DN25-DN32.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ w dziale III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:

a) Cena brutto „C” – waga kryterium: 60%, maksymalna ilość pkt. 60
Ocena kryterium „cena” odbędzie się na podstawie ceny brutto podanej w ofercie. Ilość punktów zostanie obliczona wg wzoru:

najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert
C = …………………………………..…….………………………………….………….… x 60pkt
cena badanej oferty


C- liczba otrzymanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto

Osiągnięta wartość procentowa według powyższego wzoru będzie odpowiadała uzyskanej liczbie punktów. Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 60 punktów.

b) Długość okresu gwarancji na dostarczone i wbudowane wodomierze (GW)– waga 20%, maksymalna ilość pkt. 20
Należy podać w formularzu oferty długość okresu gwarancji na wodomierze:
- 24 miesięcy - 5 punktów
- 36 miesięcy - 10 punktów
- 60 miesięcy – 20 punktów

W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny 0 punktów.
W przypadku braku wskazania przedmiotowego okresu gwarancji „GW” w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny najniższy z przewidzianych okresów, tj. 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny najwyższy z przewidzianych okresów, tj. 60 miesięcy.
Wykonawca winien zaproponować długość miesięcy w pełnych miesiącach, wyłącznie w przedziałach wskazanych w SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji w niepełnych miesiącach, do oceny ofert zostanie zaokrąglona w dół do pełnego miesiąca.


c) Długość okresu gwarancji na moduły radiowe (GM)– waga 20%, maksymalna ilość pkt. 20
Należy podać w formularzu oferty długość okresu gwarancji na moduły radiowe:
- 36 miesięcy - 5 punktów
- 60 miesięcy – 10 punktów
- 120 miesięcy - 20 punktów
W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 36 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny 0 punktów.
W przypadku braku wskazania przedmiotowego okresu gwarancji „GM” w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny najniższy z przewidzianych okresów, tj. 36 miesiący.
W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 120 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny najwyższy z przewidzianych okresów, tj. 120 miesięcy.
Wykonawca winien zaproponować długość miesięcy w pełnych miesiącach, wyłącznie w przedziałach wskazanych w SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji w niepełnych miesiącach, do oceny ofert zostanie zaokrąglona w dół do pełnego miesiąca.

Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium numer b),c) zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać w Formularzu oferty oferowany okres gwarancji.
2. Wynik
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

Ostateczna ilość punktów zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru:
LP=C+GW+GM

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na dostarczone i wbudowane wodomierze (GW)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na moduły radiowe (GM)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust.2 dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną dostawę minimum 700 szt. (słownie: siedemset sztuk) wodomierzy z systemem zdalnych radiowych odczytów wraz z oprogramowaniem obejmującą swoim zakresem także wymianę, t.j.: demontaż i montaż oraz uruchomienie o wartości co najmniej 350 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). wodomierzy do zdalnego odczytu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, co winien potwierdzić dowodami czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy, a w przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
d) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
e) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawców dodatkowych, innych niż oświadczenie wymienione w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania, w drodze wyjątku z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p., tj. gdy oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – zgodnie z postanowieniem pkt. 2 poniżej.
2) Na podstawie art. 128 ust. 1 u.p.z.p. w związku z § 3 i Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ dot. podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p.,
3) w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p. - postanowienie niniejsze dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów- oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wymagał -Wykazu dostaw - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną dostawę minimum 700 szt. (słownie: siedemset sztuk) wodomierzy z systemem zdalnych radiowych odczytów wraz z oprogramowaniem obejmującą swoim zakresem także wymianę, t.j.: demontaż i montaż oraz uruchomienie o wartości co najmniej 350 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). wodomierzy do zdalnego odczytu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, co winien potwierdzić dowodami czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy, a w przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. -Załącznik nr 8 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw i usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy dostaw i usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust.7:
1) w pieniądzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Prudnik Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001 tytułem: „wadium – „Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem oraz ich montaż i uruchomienie w budynkach mieszkalnych i budowlach na terenie miejscowości Łambinowice, Wierzbie, Malerzowice Wielkie.”
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium- potwierdzający dokonanie przelewu. W formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Łambinowice;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 7 do SWZ. Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. VII ust.1 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. VII ust.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8. Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (załącznik) dotyczy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy określonej w art.455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres
zmian określa załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-18 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) oświadczenia o których jest mowa w Rozdziale IX ust.1 SWZ,
2) Dowód zapłaty wadium (jeżeli wadium wniesione jest w formie pieniężnej),
3) oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę gwarancji/poręczenia.
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale X SWZ (jeżeli dotyczy), odpowiednio załącznik nr 6 do SWZ.
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy- załącznik nr 7 (jeżeli dotyczy).
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dokumentów rejestrowych, o których mowa w ust.4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wykaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (zgodnie z art.781 kodeksu cywilnego, do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.