Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280178/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie, druk i dostawa broszur informacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531584375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops-opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aedfa56-a66b-4dcc-8f95-0482994426b41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie, druk i dostawa broszur informacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aedfa56-a66b-4dcc-8f95-0482994426b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021383/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Materiały informacyjno -świadomościowe, materiały reklamowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opolskie Spójne i Aktywne Społecznie, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus 2021-2027, Priorytet FERS.04 Spójność społeczna i zdrowie, Działanie FERS.04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.4011.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58832,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie, druk i dostawa broszur informacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części ponieważ jest niepodzielny i stanowi jeden zwarty przedmiot i zakres możliwy do wykonania przez jednego wykonawcę.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SWZ/załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22150000-6 - Broszury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ryś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831981570
7.3.3) Ulica: ul. Nowosądecka 31/02
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-683
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ryś
jakie przetargi wygrała firma
Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ryś
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dzierżawa dystrybutorów filtrujących wraz z dostawą wody i kubków jednorazowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu oraz podległych jednostek terenowych.
- Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej obejmującej dz. nr 248/8 o pow. 0,3468 ha, położonej w obrębie Steblów, gminie Cisek, powiat kędzierzyńsko - kozielski
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń pn. Tworzenie projektów graficznych w programie Canva
- "Przedłużenia ważności licencji o 3 lata na posiadane przez Politechnikę Opolską oprogramowanie antywirusowe Bitdefender GravityZone oraz zakup nowych licencji."
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Tanecznego Pech działającego przy Młodzieżowym Domu Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne".
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi poligraficzne i wydawnicze dla jednostek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
- Wykonanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych
- Wydruk oraz dostawa materiałów informacyjno -promocyjnych (3 części)
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem (...) - 4 części
- Projektowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
- Usługi w zakresie drukowania pozycji wydawniczych dla Politechniki Łódzkiej
więcej: Broszury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.