Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243405/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63/2892406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cdae7c1-e126-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cdae7c1-e126-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062168/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa psychologiczna wspierająca rozwój i kompensująca opóźnienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim” nr FEWP.06.15-IZ.00-001/23, Priorytet 6, Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej realizowanego przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego / Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu w partnerstwie z Powiatem Tureckim w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.OP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej dla 5 osób w wymiarze 15 godzin.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów dla wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielniania – Doradca finansowy spełniający minimalne wymagania: wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z młodzieżą jako doradca finansowy przez okres co najmniej 5 lat.
Warsztaty dla 5 usamodzielnianych wychowanków w wymiarze 15 godzin – 3 dni warsztatowe po 5 godzin każdy.
Tematyka warsztatów powinna dotyczyć takich kwestii jak: poprawne planowanie i zarządzanie swoim budżetem; kontrolowanie wydatków; oszczędzanie; przykładowy budżet domowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej dla 5 osób w wymiarze 15 godzin.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów dla wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielniania – Doradca zawodowy spełniający minimalne wymagania: ma wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika o specjalizacji doradztwo zawodowe oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako doradca zawodowy przez okres co najmniej 5 lat.
Warsztaty dla 5 usamodzielnianych wychowanków w wymiarze 15 godzin – 3 dni warsztatowe po 5 godzin każdy.
Tematyka warsztatów powinna dotyczyć takich kwestii jak: przekazanie wiedzy o zawodach i branżach; predyspozycje zawodowe; mechanizmy rządzące rynkiem pracy; elementy CV, rozmowa kwalifikacyjna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze dla10 osób w wymiarze 18 godzin.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia superwizji dla rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze dla 10 osób w wymiarze 18 godzin.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usługi wsparcia – Superwizor spełniający minimalne wymagania: ma ukończone szkolenie dla superwizorów pracy socjalnej, przystąpiła do egzaminu, zdała egzamin i uzyskała certyfikat superwizora pracy socjalnej oraz posiada udokumentowane doświadczenie jako superwizor przez okres
co najmniej 5 lat.
Superwizja dla 10 osób wymiarze 18 godzin w 2 grupach po 5 osób – 9 godzin dla każdej grupy w formie trzech dni szkoleniowych, gdzie jeden dzień szkoleniowy trwa 3 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część nr 1 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część nr 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część nr 3 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon IV
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
- Dostawa oleju napędowego oraz płynu AdBlue na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- "Budowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Albertów, Chlebów, Kowale Księże, Obrębizna, Obrzębin, Szadów Pański, Turkowice, Żuki" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi
- "Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 15 o nr inw. 220/1015, w leśnictwie Krwony"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie pięciu dwudniowych szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych oraz zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Przeprowadzenie kursu ,,Spawania metodą MAG-135" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Usługa interwencji kryzysowej
- "Organizacja obozów językowych z języka angielskiego dla uczniów Zespołu Szkół w Sokołowie Młp."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.