Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534113/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00653965/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
- 2025/BZP 00084882/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00151256/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00214661/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
- 2025/BZP 00290126/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Domu Długosza wraz z jego otoczeniem, sprawowanie nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiślica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Wiślica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@umig.wislica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7fd8605-a23a-4446-acc6-d1d101ddf6ef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Domu Długosza wraz z jego otoczeniem, sprawowanie nadzoru inwestorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7fd8605-a23a-4446-acc6-d1d101ddf6ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - Rewitalizacja Domu Długosza wraz z jego otoczeniemPrzedmiotem zamówienia obejmuje: prace rewitalizacyjne przy budynku Domu Długosza, prace rewitalizacyjne związane z przebudową muru – Etap III, rewitalizacje terenu wokół Domu Długosza, w tym utwardzenie nawierzchni, przeprowadzenie badań archeologicznych, opracowanie dokumentacji technicznej, programu prac konserwatorskich i archeologicznych, nadzór archeologiczny i konserwatorski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Program prac konserwatorskich dotyczący Pomieszczeń Domu Długosza w Wiślicy – korytarz i salka katechetyczna na parterze i strop korytarza w piwnicy Załącznik Nr 3 do SWZ
- Decyzja Nr 520A/2024 Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach – Załącznik Nr 4 do SWZ
- Program Funkcjonalno – Użytkowy, w którym zawarty jest wyżej opisany przedmiot zamówienia - stanowiący - Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212361-4 - Roboty budowlane w zakresie kościołów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.5.) Wartość części: 649768,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 – Nadzór inwestorkiPrzedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy Rewitalizacji Domu Długosza wraz z jego otoczeniem. Przedmiotem jest nadzór inwestorski przy pracach rewitalizacyjnych przy budynku Domu Długosza, pracach rewitalizacyjnych związanych z przebudową muru – Etap III, rewitalizacją terenu wokół Domu Długosza, w tym utwardzenie nawierzchni, przeprowadzenie badań archeologicznych, opracowanie dokumentacji technicznej, programu prac konserwatorskich i archeologicznych.
Nadzór inwestorski ma być prowadzony zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, szczegółowy zakres jest określony w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
Wymagania organizacyjne:
Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie wykonywał powyższe czynności na terenie budowy, zapewniając sobie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecze techniczne konieczne do właściwego wykonywania swoich obowiązków określonych w umowie;
1) Obecność Wykonawcy na placu budowy potwierdzana będzie wpisem do dziennika budowy;
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
5) Udział w okresowych przeglądach gwarancyjnych przedmiotu umowy;
6) Nadzór nad usuwanie wad i usterek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w okresie gwarancji i rękojmi;
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 128187,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że musi wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane były zmianą wniosku o dofinansowania polegającą na zmianie zakresu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 137 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje, że musi wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane były zmianą wniosku o dofinansowania polegającą na zmianie zakresu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W związku z tym zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI WIŚLICA
więcej: przetargi WIŚLICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej nad realizacją zadania pn. "Przebudowa Klubu Studenckiego RYWAL"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych realizowanych w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu "Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rewaloryzacją założenia dworsko-parkowego w Nekli
- Nadzór inwestorski - budowa hali w SP Ostrzeszów / 2025
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





