Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366722/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00545684/01 - Wynik z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
1.2.) Oddział zamawiającego: SZI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna MON
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368879
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00366722
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Maksymalna wartość opcji dla Części 3 wynosi 37398,37 (netto). Zakres opcji określa Załącznik nr 8b do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla Części 1, Części 2, Części 3 niniejszego postępowania
do dnia 5.12.2025 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak
zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia
podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji będzie identyczna. W przypadku rozbieżności cen
jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji,
Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego i poprawi Formularze cenowe na podstawie art. 223 ust. 2 pkt. 1 ustawy PZP .
Zamawiający zastrzega sobie prawo
niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie
będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.
Po zmianie:
Maksymalna wartość opcji dla Części 3 wynosi 37398,37 (netto). Zakres opcji określa Załącznik nr 8c do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla Części 1, Części 2, Części 3 niniejszego postępowania
do dnia 5.12.2025 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak
zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia
podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji będzie identyczna. W przypadku rozbieżności cen
jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji,
Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego i poprawi Formularze cenowe na podstawie art. 223 ust. 2 pkt. 1 ustawy PZP .
Zamawiający zastrzega sobie prawo
niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie
będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z informacją o wykonaniu (Załącznik nr 4 do SWZ):
• Części I - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie wyposażenia WSP o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (każda),
• Części II - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie pomp elektrycznych o wartości co najmniej 18 000,00 zł brutto (każda),
• Części III - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie kamer termowizyjnych i multitoolów o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto (każda).
Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z informacją o wykonaniu (Załącznik nr 4 do SWZ):
• Części I - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie wyposażenia WSP o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (każda),
• Części II - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie pomp elektrycznych o wartości co najmniej 18 000,00 zł brutto (każda),
• Części III - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie kamer termowizyjnych i/lub multitoolów o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto (każda).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Dostawa robota gaśniczego na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Dostawa 4 kpl. ratowniczych narzędzi hydraulicznych zasilanych akumulatorowo
- Odtworzenie zużytego sprzętu i doposażenie OSP w dodatkowy sprzęt do prowadzenia działań ratowniczych w związku z działaniami ratowniczymi na terenie BPN - dla OSP na terenie Gminy Dąbrowa Biał.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





