Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L od km 0+000 do km 3+472,15 na odcinku Kasiłan - Sielec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L od km 0+000 do km 3+472,15 na odcinku Kasiłan - Sielec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30939001-c19c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070998/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L od km 0+000 do km 3+472,15 na odcinku Kasiłan - Sielec"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21743,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących rozbudowę drogi powiatowej Nr 1837L od km 0+000 do km 3+472,15 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1837L od km 0+000 do km 3+472,15 na odcinku Kasiłan- Sielec” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczy:
1) Roboty przygotowawcze w tym:
a) otworzenie trasy i punktów wysokościowych na odcinku 3,472 km,
b) zdjęcie warstwy humusu,
c) rozbiórka elementów dróg.
2) Roboty ziemne w tym:
a) wykonanie wykopów w gruntach kat. III,
b) wykonanie nasypów,
3) Wykonanie odwodnienia liniowego.
4) Podbudowy w tym:
a) koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
b) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
d) warstwa mrozoochronna, podbudowa i ulepszone podłoże z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym,
5) Nawierzchnie w tym:
a) nawierzchnie z betonu asfaltowego,
b) nawierzchnie z kostki betonowej,
6) Roboty wykończeniowe w zakresie umocnienia skarp rowów i ścieków,
7) Elementy ulic w tym:
a) ścieki z prefabrykowanych elementów- krawężniki betonowe, ścieki kolejowe betonowe,
b) obrzeża betonowe,
8) Oznakowanie w tym:
a) oznakowanie pionowe,
b) oznakowanie poziome,
9) Geodezyjny pomiar wykonawczy,
10) Usunięcie kolizji elektroenergetycznych wskazanych w pkt. 2.1-2.7 warunków usunięcia kolizji).
11) Wycinkę drzew wraz z usunięciem i utylizacją karpin oraz wycinka/karczowanie zakrzaczeń —w ilościach i powierzchni zgodnej z załączonym zestawieniem i wykazem w zakresie wycinki drzew i usunięcia zakrzaczeń.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych (stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ):
1) Projekt budowlany (w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany wraz z załącznikami do projektu budowlanego),
2) Projekt techniczny, projekt wykonawczy,
3) Projekt budowlano-wykonawczy usunięcia kolizji elektroenergetycznych (dotyczy kolizi wskazanej w pkt 2.1-2.7 warunków usunięcia kolizji),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
6) Przedmiar robót.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynierskie Mateusz Szymczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123025550
7.3.3) Ulica: Koncertowa 19/97
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-866
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INŻYNIERSKIE MATEUSZ SZYMCZAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INŻYNIERSKIE MATEUSZ SZYMCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych" - DPG Dorohusk
- Zakup odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania badań metodą genetyczną na analizatorze BIOFIRE
- Usługa organizacji szkoleń w projekcie "CZAS NA ZAWODOWCÓW" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 - 2027
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- "Remont elewacji budynków BKS 2a i 2b" - DPG w Terespolu
- Zakup produktów leczniczych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NADZÓR INWEST. NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWL. W RAMACH ZAD. PN:. "ROZB. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. DOBRA WRAZ Z BUDOWĄ SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TER. M. JURKÓW I CHYSZÓWKI W GMINIE DOBRA"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Świadczenie usługi inspektora nadzoru związanej z modernizacją 6 przepompowni ścieków, rozbudową systemu wodociągów i kanalizacji oraz wymianą wodomierzy na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim".
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojow....
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Budowa spójnej w OF AK sieci ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.