Og³oszenie z dnia 2022-09-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00384382/01 - Wynik z dnia 2022-10-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 723183366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-735af7d8-3efe-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00368667
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026954/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.portal.smartpzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.portal.smartpzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu z³o¿enia oferty przedstawiciel
Wykonawcy zobowi±zany jest za³o¿yæ w Systemie konto u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do systemu swój podmiot. Ten
u¿ytkownik bêdzie pe³niæ rolê administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostêpna jest po klikniêciu przycisku
„Za³ó¿ konto”. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty dostêpna jest w Systemie w
zak³adce E-learning.
2. Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postêpowaniach wykorzystuje siê ju¿ istniej±ce konto.
3. Po zalogowaniu siê i przej¶ciu do konkretnego postêpowania Wykonawca sk³ada ofertê w zak³adce „Oferty”, gdzie po klikniêciu
przycisku „Z³ó¿ ofertê” mo¿na wype³niæ szczegó³y oferty, oraz za³±czyæ za³±czniki opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Szczegó³owa instrukcja sk³adania oferty znajduje siê w Systemie w zak³adce E-learning.
4. Wykonawca za³±czaj±c plik oznacza, czy jest on jawny, oraz czy zawiera dane osobowe.
5. W przypadku oznaczenia pliku jako niejawny Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokument z uzasadnieniem objêcia pliku
tajemnic± przedsiêbiorstwa.
6. W celu zminimalizowania ryzyka wycieku danych osobowych w przypadku za³±czenia przez Wykonawcê pliku zawieraj±cego dane
osobowe zaleca siê do³±czenie drugiego pliku zanonimizowanego (z zakrytymi danymi osobowymi).
7. Zakoñczenie sk³adania oferty nastêpuje poprzez u¿ycie przycisku „Podpisz”. W oknie podsumowania wykonawca otrzyma plik
podsumowanie wprowadzonych danych, który mo¿e zapisaæ lub wydrukowaæ (zalecane), a nastêpnie wy¶le ofertê zatwierdzaj±c
czynno¶æ z³o¿eniem elektronicznego podpisu kwalifikowanego przez uprawnion± osobê. Po zakoñczeniu czynno¶ci wys³ania oferty,
zalogowany Wykonawca bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ pobrania potwierdzenie wys³ania oferty zawieraj±cej numer oferty (przyznawany
losowo). Potwierdzenie nie zawiera danych wra¿liwych, które Wykonawca wprowadza w zak³adce „Szczegó³y oferty”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.portal.smartpzp.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki
Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr. T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, zwany dalej: "Administratorem".
W sprawach zwi±zanych z Pani/ Pana danymi osobowymi istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z wyznaczonym przez nas Inspektorem
Ochrony Danych na adres szpitala, telefonicznie pod nr 723182011 albo drog± mailow±: d.matwijczyk@szpital2myslowice.pl
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b i c rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe przetwarzane bêd±
wy³±cznie w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej
„ustawa Pzp
Zgodnie z obowi±zuj±c± w zak³adzie instrukcj± kancelaryjn± Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 5 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania. Dane zawarte w rejestrze zawartych umów przechowywane bêd± przez okres 10 lat.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienie publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp.
W odniesieniu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji
bêd±cych wynikiem profilowania.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;*
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
Og³oszenie nr 2022/BZP 00364883/01 z dnia 2022-09-27
2022-09-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-21/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na zapewnieniu ca³odziennej, kompleksowej codziennej us³ugi w zakresie ¿ywienia pacjentów, dostawa posi³ków oraz odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
90400000-1 - Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci zamawianych posi³ków o 15%, stosownie do potrzeb wynikaj±cych z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje i do¶wiadczenie personelu przygotowuj±cego posi³ki
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty spo³eczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± bêd± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania (np. KRS CDEIG w Polsce)
2.uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów- Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
- by³ wpisany do rejestru zak³adów, o których mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia, podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
- posiada³ aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia,, zatwierdzaj±c± zak³ad wraz ze ¶rodkami transportu w zakresie przygotowania i przewozu posi³ków objêtych przedmiotem zamówienia.
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ( z uwzglêdnieniem zdarzeñ losowych i zatruæ pokarmowych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³.
4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej- zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmuj±cych us³ugê ca³odziennego kompleksowego ¿ywienie pacjentów w podmiotach leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
- Dysponowa³ personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma dyplomowanymi kucharzami oraz dwoma dyplomowanymi dietetykami ze specjalizacj± ¿ywienie cz³owieka.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym poni¿ej. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale VII O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
- by³ wpisany do rejestru zak³adów, o których mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia, podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
- posiada³ aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia,, zatwierdzaj±c± zak³ad wraz ze ¶rodkami transportu w zakresie przygotowania i przewozu posi³ków objêtych przedmiotem zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
-Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ( z uwzglêdnieniem zdarzeñ losowych i zatruæ pokarmowych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³.-zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmuj±cych us³ugê ca³odziennego kompleksowego ¿ywienie pacjentów w podmiotach leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
- Dysponowa³ personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma dyplomowanymi kucharzami oraz dwoma dyplomowanymi dietetykami ze specjalizacj± ¿ywienie cz³owieka.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:a. gdy nast±pi zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
b. gdy nast±pi obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);
c. w przypadku zmiany terminu realizacji us³ug – dot. zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiaj±cego.
d. w przypadku zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
e. w przypadku zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 11 ust. 1 w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne z zastrze¿. zapisów § 11 ust. 8 pkt. c i d – ust. 10.
f. W przypadku zmiany osób realizuj±cych us³ugê, pod warunkiem zaproponowania osoby/osób o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu nie gorszych ni¿ osoby wykazane w ofercie.
g. Gdy nast±pi zmiana ¶rodka transportu wykorzystywanego do realizacji umowy, pod warunkiem, ¿e bêdzie on spe³nia³ warunki higieniczno-sanitarne i bêdzie zatwierdzony przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny.
h. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni);
2. Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u niewykorzystania zakresu ilo¶ciowego umowy oraz niewykorzystania ca³ej warto¶ci umowy z zastrze¿. § 1 ust. 4. Niewykorzystanie przez Zamawiaj±cego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowi±zañ odszkodowawczych z tego tytu³u.
3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na proponowan± zmianê, Zamawiaj±cy ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-10 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-10 08:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Remont drogi wewnêtrznej dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Mys³owicach w 2026 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobran¿owej dla zadañ polegaj±cych na Termomodernizacji oraz przebudowie wybranych budynków mieszkalnych wielorodzinnych po³o¿onych w Mys³owicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobran¿owej dla zadania Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Krakowskiej 8, 8a
- ¦wiadczenie us³ugi monitoringu wizyjnego w wybranych budynkach zarz±dzanych przez Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach w latach 2026-2027
- ¦wiadczenie us³ug transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi cateringowe na rok 2026
- ¦wiadczenie us³ug wy¿ywienia wraz z dowozem dla uczestników Dziennego Domu Senior+, Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego oraz indywidualnych Klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Pako¶ci
- Przygotowanie i dostarczenie posi³ków w 2026 roku do Przedszkola nr 1 w Krzy¿u Wielkopolskim
- Zakup us³ug - pogotowie asenizacyjne w 2026 roku dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityñskiego
- Us³uga przygotowania i dostarczania posi³ków (us³uga cateringowa) dla dzieci uczêszczaj±cych do Oddzia³ów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Pecnej
- Przygotowanie i dostawa ciep³ych posi³ków dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





