eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D±brówka Wielka › Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Szko³y Podstawowej w Bia³ej w roku szkolnym 2023/2024



Og³oszenie z dnia 2023-08-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Szko³y Podstawowej w Bia³ej w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZAK£AD KOMUNALNY Z SIEDZIB¡ W D¡BRÓWCE WIELKIEJ K/ZGIERZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470306752

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶cielna 6/8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D±brówka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427178253

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkdabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gzkdabrowka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-547c5a3d-1f04-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Szko³y Podstawowej w Bia³ej w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-547c5a3d-1f04-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00368619

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00029943/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Szko³y Podstawowej w Bia³ej w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00300806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA-5/PN/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 848845,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, na trasie nr 1
Trasa: „Wiktorów (skrzy¿owanie ul. Tartarcznej z drog± gminn± na Kowalewice) – Zimna Woda - S³owik (szko³a) – 6 km i Wiktorów – S³owik (szko³a) – 5,5 km”
D³ugo¶æ trasy – 11,5 km dla dowozów
D³ugo¶æ trasy – 6,0 km dla odwozów
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1 (ale dwa kursy: 6,0 km + 5,5 km)
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 29,5; w roku szkolnym -186 dni x 29,5 km/dzieñ= 5487,0 km.
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szko³y Podstawowej w Bia³ej. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajêæ lekcyjnych odbywaæ bêd± siê zgodnie z informacjami zawartymi w szczegó³owym opisie dla ka¿dej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajêæ dydaktycznych odbywaæ bêd± siê w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szko³y harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesi±c kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekê na uczniami sprawuje dyrektor szko³y.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79599,97 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, na trasie nr 2
Trasa: „Luæmierz (ul. Osiedlowa, droga nr 91, ul. Sadowa) – Rosanów (ul. £anowa, ul. D³uga, ul G³ówna) – Emilia, ul. Telefoniczna (rondo, stacja paliw) – S³owik (szko³a) – 11 km i Rosanów (skrzy¿owanie ul. G³ównej z ul. Smutn±) – Emilia, ul. Telefoniczna (rondo, stacja paliw) – S³owik (szko³a) – 7 km”
D³ugo¶æ trasy – 18,0 km dla dowozów
D³ugo¶æ trasy – 11,0 km dla odwozów
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1 (ale dwa kursy: 11,0 km + 7,0 km)
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 51,0; w roku szkolnym -186 dni x 51,0 km/dzieñ= 9486,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajêcia dodatkowe , odbywaj±ce siê w ramach szkolnych zajêæ dydaktycznych: ok. 500,0 km w ci±gu ca³ego roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 9486,0 km + 500,0 km = 9986,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szko³y Podstawowej w Bia³ej. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajêæ lekcyjnych odbywaæ bêd± siê zgodnie z informacjami zawartymi w szczegó³owym opisie dla ka¿dej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajêæ dydaktycznych odbywaæ bêd± siê w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szko³y harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesi±c kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekê na uczniami sprawuje dyrektor szko³y.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 137000,90 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w S³owiku, na trasie nr 3
Trasa: „Dêbniak – Jasionka – Katarzynów – Sokolniki Las – Kania Góra – Emilia – S³owik (szko³a) – 12 km i Kania Góra (ul. Stra¿acka) – Adolfów – Emilia – S³owik (szko³a) – 4,0 km”
D³ugo¶æ trasy – 16,0 km dla dowozów
D³ugo¶æ trasy – 12,0 km dla odwozów
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1 (ale dwa kursy: 12,0 km + 4,0 km)
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 52,0; w roku szkolnym -186 dni x 52,0 km/dzieñ= 9672,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szko³y Podstawowej w Bia³ej. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajêæ lekcyjnych odbywaæ bêd± siê zgodnie z informacjami zawartymi w szczegó³owym opisie dla ka¿dej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajêæ dydaktycznych odbywaæ bêd± siê w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szko³y harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesi±c kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekê na uczniami sprawuje dyrektor szko³y.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 117827,98 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w Szczawinie, na trasie nr 4
Trasa: „Skotniki (ul. Rzemie¶lnicza/Barowa) – Janów – Józefów – Palestyna –
Czaplinek – Marcjanka – Podole – Szczawin (szko³a) – 11 km i Czaplinek –
Marcjanka – Podole – Szczawin (szko³a) – 5,0 km”
D³ugo¶æ trasy – 16,0 km dla dowozów
D³ugo¶æ trasy – 11,0 km dla odwozów
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1 (ale dwa kursy: 11,0 km + 5,0 km)
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 49,0; w roku szkolnym -186 dni x 49,0 km/dzieñ= 9114,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szko³y Podstawowej w Bia³ej. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajêæ lekcyjnych odbywaæ bêd± siê zgodnie z informacjami zawartymi w szczegó³owym opisie dla ka¿dej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajêæ dydaktycznych odbywaæ bêd± siê w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szko³y harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesi±c kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekê na uczniami sprawuje dyrektor szko³y.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 149905,77 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w Szczawinie, na trasie nr 5
Trasa: „Skotniki (krañcówka 51B) – £agiewniki Nowe – Smardzew – Glinnik –
Podole – Szczawin (szko³a) – 16 km i Wo³yñ – Siedlisko – Glinnik – Podole –
Szczawin (szko³a) – 5 km”; dla trasy przejazdu w miejscowo¶ciach Siedlisko,
Glinnik i Wo³yñ opracowana jest nowa sta³a organizacja ruchu dopuszczaj±ca
przejazd autobusami szkolnymi
D³ugo¶æ trasy – 15,0 km dla dowozów
D³ugo¶æ trasy – 10,0 km dla odwozów
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1 (ale dwa kursy: 10,0 km + 5,0 km)
Dziennie ilo¶æ odwozów: 3
Ilo¶æ km dziennie – 45,0; w roku szkolnym -186 dni x 45,0 km/dzieñ= 8370,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajêcia dodatkowe odbywaj±ce siê w ramach szkolnych zajêæ dydaktycznych: ok. 250,0 km w ci±gu ca³ego roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 8370,0 km + 250,0 km = 8620,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szko³y Podstawowej w Bia³ej. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajêæ lekcyjnych odbywaæ bêd± siê zgodnie z informacjami zawartymi w szczegó³owym opisie dla ka¿dej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajêæ dydaktycznych odbywaæ bêd± siê w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szko³y harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesi±c kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekê na uczniami sprawuje dyrektor szko³y.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 149983,66 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach na trasie nr 6
Trasa: „Jedlicze A (ul. D³uga – budynek ¶wietlicy)-Jedlicze B (ul. Letniskowa,
ul. Rekreacyjna), Jedlicze A (ul. Aleksandrowska)-Grotniki (szko³a)”
D³ugo¶æ trasy – 5,5 km
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1
Dziennie ilo¶æ odwozów: 2
Ilo¶æ km dziennie – 16,5; w roku szkolnym -186 dni x 16,5 km/dzieñ= 3069,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajêcia dodatkowe odbywaj±ce siê w ramach szkolnych zajêæ dydaktycznych: ok. 50,0 km w ci±gu ca³ego roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 3069,0 km + 50,0 km = 3119,0 km
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szko³y Podstawowej w Bia³ej. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajêæ lekcyjnych odbywaæ bêd± siê zgodnie z informacjami zawartymi w szczegó³owym opisie dla ka¿dej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajêæ dydaktycznych odbywaæ bêd± siê w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szko³y harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesi±c kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekê na uczniami sprawuje dyrektor szko³y.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59134,20 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci do Szko³y Podstawowej w Bia³ej, na trasie nr 7
Trasa: „Wola Branicka (DP5105E, droga gminna w kierunku DW 708)-
Warszyce (rondo)-B±dków (przy posesji nr 12)- Dzier¿±zna (DP5105E,
DP5122E)-Ciosny Sady-Dzier¿±zna (ul. Polna, ul. Zagajnikowa)-Bia³a
(szko³a)”.
D³ugo¶æ trasy – 18,0 km
Dziennie ilo¶æ dowozów: 1
Dziennie ilo¶æ odwozów: 2
Ilo¶æ km dziennie – 54,0; w roku szkolnym -186 dni x 54,0 km/dzieñ= 10044,0 km
Dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajêcia dodatkowe odbywaj±ce siê w ramach szkolnych zajêæ dydaktycznych: ok. 550,0 km w ci±gu ca³ego
roku szkolnego
Razem w roku szkolnym: 10044,0 km + 550,0 km = 10594,0 km
3. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ugi w taki sposób, aby jednorazowo tj. jednym kursem dowióz³ do szko³y i ze szko³y tak± ilo¶æ dzieci, jaka jest wskazana w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji).
4. ¦wiadczenie us³ugi winno odbywaæ siê pojazdami sprawnymi technicznie, przeznaczonymi do przewozu osób i zapewniaj±cymi przewóz uczniów w liczbie wskazanej w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (pkt V Specyfikacji). Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ opiekê w czasie przewozów dzieci. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê liczby uczniów na poszczególnych trasach na plus /minus 15%.
5. Wykonawca obowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy w przypadku awarii pojazdu podstawowego, którym ¶wiadczyæ bêdzie us³ugê przewozu dzieci.
6. Pojazdy, przy pomocy których ¶wiadczona bêdzie us³uga musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne oraz odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego ich wyposa¿enia (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ), przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.) oraz innym przepisom reguluj±cym zagadnienia dowozu osób.
7. Uczniowie winni byæ dowo¿eni i odwo¿eni przez wykonawcê zgodnie z harmonogramem zajêæ szkolnych - planem lekcji ustalonym przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w S³owiku, Dyrektora Szko³y Podstawowej w Szczawinie, Dyrektora Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Grotnikach oraz Dyrektora Szko³y Podstawowej w Bia³ej. Us³uga dowozu i odwozu musi obejmowaæ równie¿ sprawowanie opieki w czasie przewozów przez opiekuna wykonawcy. Wyklucza siê sprawowanie opieki podczas przejazdu przez kierowcê. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo przewo¿onych uczniów. Dowozy i odwozy w ramach planu zajêæ lekcyjnych odbywaæ bêd± siê zgodnie z informacjami zawartymi w szczegó³owym opisie dla ka¿dej z tras. Dowozy i odwozy dodatkowe, w ramach zajêæ dydaktycznych odbywaæ bêd± siê w oparciu o przedstawiony przez dyrektora szko³y harmonogram dowozów dodatkowych, na dany miesi±c kalendarzowy. Podczas dodatkowych dowozów i odwozów opiekê na uczniami sprawuje dyrektor szko³y.
8. W czasie przewozów, wykonawca musi zapewniæ opiekê uczniom w sposób okre¶lony w dokumencie Zamawiaj±cego p.n. „Regulamin dowo¿enia i odwo¿enia uczniów szkó³ z terenu Gminy Zgierz oraz sprawowania opieki w czasie przewozów”.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z dyrektorem szko³y w zakresie ustalania godzin dowozów i odwozów uczniów w czasie roku szkolnego z uwzglêdnieniem organizacji pierwszego dnia roku szkolnego. Dok³adne godziny przyjazdów i odjazdów zostan± podane wykonawcy przez dyrektora szko³y. Najpó¼niej na 7 dni przed rozpoczêciem roku szkolnego wykonawca przedstawi dyrektorowi szko³y oraz zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram godzin dowozów dzieci, z uwzglêdnieniem godzin odjazdu z poszczególnych przystanków na trasie dowozu.
10. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca w celu prawid³owego oszacowania ceny oferty zapozna³ siê z przebiegiem trasy. Oszacowana przez zamawiaj±cego d³ugo¶æ trasy stanowi odleg³o¶æ od miejsca pocz±tkowego do miejsca koñcowego trasy dowozu lub odwozu uczniów.
11. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcom z tym, ¿e zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcê firm podwykonawców (o ile s± mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
13. Zamawiaj±cy stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane bêdzie od osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na stanowisku kierowca.
14. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy o¶wiadczenie, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione w pkt 13 s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
15. W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
16. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu dowodów takich jak np.:
po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci.
18. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 300,00 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
19. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dej chwili do skontrolowania wykonywania us³ug objêtych niniejsz± umow±. Kontrole bêd± przeprowadzane w czasie i w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego. O przeprowadzonej kontroli zamawiaj±cy bêdzie informowa³ wykonawcê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 155392,72 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 85037,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 162963,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85037,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.iT. JAN NYCZAJ W SPADKU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470033107

7.3.3) Ulica: Aleksandria 30

7.3.4) Miejscowo¶æ: Aleksandria

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 85037,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 148858,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 169593,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148858,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.iT. JAN NYCZAJ W SPADKU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470033107

7.3.3) Ulica: Aleksandria 30

7.3.4) Miejscowo¶æ: Aleksandria

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 157174,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 141017,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 146449,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141017,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.iT. JAN NYCZAJ W SPADKU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470033107

7.3.3) Ulica: Aleksandria 30

7.3.4) Miejscowo¶æ: Aleksandria

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 141017,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 155029,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 168809,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155029,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470027093

7.3.3) Ulica: Strykowska 113

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczawin

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 149905,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 158063,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 164633,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158063,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470027093

7.3.3) Ulica: Strykowska 113

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczawin

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 159845,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W postêpowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza kwotê, która Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinalizowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 105491,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 157225,80 PLN

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 165679,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 165902,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165679,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Bodzentyn Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621824841

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bogucice Drugie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 166780,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.