eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/785142

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1026b2e-1406-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1970000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański. Teren przedmiotowej inwestycji stanowi własność Gminy Pruszcz Gdański, obręb [0003] Wiślina.
2. Szczegółowy zakres prac:
Branża konstrukcyjno- budowlana i roboty towarzyszące obejmujące:
 prace pomiarowe
 roboty ziemne
 wykonanie czterech bieżni z tworzywa poliuretanowego wytyczone namalowanymi pasami, otoczone obrzeżami krawężnikowymi wraz z utwardzonym pasem buforowym
 wykonanie komory dymowej z przestawnymi ścianami składającej się z 3 kontenerów w tym: 1 kontener z przeznaczeniem na część techniczno- magazynową oraz 2 kontenery połączone ze sobą tworząc komorę dymową. Kontenery winny być pomalowane proszkowo na kolor czerwony z namalowanym proszkowo białym napisem NUMER ALARMOWY 112. Dach pokryty blachodachówką w kolorze szarym
 wykonanie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń ratowniczo- gaśniczych z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w formie utwardzonego betonowego placu
 wykonanie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń z zakresu wydobycia poszkodowanych ze studni w formie zagłębionego betonowego zbiornika na nieczystości oraz studni zbudowanej ze szczelnych betonowych kręgów
 dostawa przenośnych urządzeń ćwiczebnych zgodnych z dokumentacją projektową
 wykonanie ogrodzenia kompleksu treningowo- szkoleniowego panelowego o wysokości 150 cm z możliwością odstąpienia od zatwierdzonego projektu przedmiotu zamówienia nie więcej niż 2%
 wykonanie furtki wyposażonej w zawias samozamykający oraz komplet kluczy (co najmniej 3 sztuki)
 wykonanie dwóch bram przesuwnych wyposażonych w lampy sygnalizacyjno- ostrzegawcze, systemy ręcznego/ awaryjnego otwierania oraz 3 komplety kluczy i po 3 piloty na każdą z bram
 wykonanie ogrodzenia ozdobnego celem zabezpieczenia rowu melioracyjnego
 wykonanie małej architektury tj. tablica regulaminowa, stojak na 6 rowerów, stojak na 6 hulajnóg, ławki stalowo- kompozytowe, kosze na odpady

Branża sanitarna (deszczowa) obejmująca:
 odwodnienie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń ratowniczo- gaśniczych (przewiduje się podłączenie do instalacji kanalizacji deszczowej zgodnie z warunkami technicznymi gestora sieci)
 powierzchniowe odprowadzanie wód z terenów utwardzonych wraz z wykonaniem korytka zbierającego wodę deszczową zgodnie z dokumentacją projektową
 ze względu na wystąpienie mało korzystnych warunków gruntowo- wodnych należy uwzględnić koszt dodatkowego odwodnienia wykopów.

Branża elektryczna obejmująca:
 wykonanie montażu 4 lamp wyposażonych w oprawy typu LED posiadających odpowiednie dla II strefy wiatrowej certyfikaty umieszczone na słupach
 wykonanie oświetlenia miejscowego zewnętrznego przy pomieszczeniach szkoleniowych
 wykonanie instalacji elektrycznej w kontenerach
 wykonanie instalacji elektrycznej pod CCTV

Branża teletechniczna obejmująca:
 montaż kamer na słupach oświetleniowych
 poprowadzenie linii kablowych

Całość robót należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączoną dokumentacją projektową jak również decyzją o pozwoleniu na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1790000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1790000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3JM Michał Bryłka ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807791

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 1/2

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni - AK Sport Andrzej Gniado 05-079 Okuniew ul. Lipowa 7


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1790000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.