Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00283324/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00291700/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00297684/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327306873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kreclik@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/217275/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8981d4-77cc-44d2-849a-81dcbc64406a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001881/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej, 2. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL, 3. Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników pomocy i integracji społecznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203116,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup wraz z dostawą (do siedziby Zamawiającego:
ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice) sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w Katowicach.
Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach trzech projektów i obejmuje zakup i dostawę następującego asortymentu:
1. Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej – Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny +) – FESL.07.08:
1.1. Laptop z oprogramowaniem – 17 sztuk,
1.2. Urządzenie wielofunkcyjne – 4 sztuki,
1.3. Monitor – 5 sztuk,
1.4. Projektor multimedialny – 3 sztuki,
1.5. Ekran do projektora – 3 sztuki,
2. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL – Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), Działanie 04.13:
2.1. Laptop z oprogramowaniem – 14 sztuk,
2.2. Monitor – 16 sztuk,
3. Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników pomocy i integracji społecznej – Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny +) – FESL.07.05:
3.1. Komputer stacjonarny typu All in One – 3 sztuki.
Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (a dodatkowo wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę laptopy i komputery stacjonarne typu All in One winny być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą) nieużywany i nieodnawiany oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych oraz prawnych. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu odnowionego (ang. refurbished). Zaoferowany sprzęt musi posiadać deklarację zgodności UE i oznakowanie CE (wydane dla urządzenia). Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznej gwarancji producenta na warunkach ustalonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Dostarczone urządzenia muszą być kompletne i gotowe do pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191582,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191582,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191582,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VTIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263055243
7.3.3) Ulica: Kiedrzyńska
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210579,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań XIV/2025
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej II
- Dostawa komputerów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych z informatyki dla VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Katowicach
- Usługa wykonania aplikacji z podziałem na pakiety
- OPRACOWANIE ANALIZ I KONCEPCJI DLA SKRZYŻOWAŃ I PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia zimowego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.