eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź"Eko-warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Eko-warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032/265-14-42

1.5.8.) Numer faksu: 032/2656811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Eko-warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d6162a-dbfe-4c94-bfd9-92ccd5daf73a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039322/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 EKO warsztaty dla uczestników projektu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg z art.13ust.1i2rozporz.P.E.iR(UE)2016/679z 27kw.2016r.w spr.ochr.os.fiz.w zw.z przetw.dan.os.i w spr.swobod.przep.takich dan.oraz uchyl.dyr.95/46/WE(o.rozp.o ochr.d.)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str. 1),dalej„RODO”,infor.że:1.Admin.Pani/Pana danych os.jest CUS w Cz-dzi z siedz.przy ul.17Lipca27,41-250Cz-dź,adr.e-mail:cus@cus.czeladz.pl,tel.+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznacz.insp.ochr.dan.os.z któr.może sięPani/Pan skontak.:a)drogą elektr.poprz.e-mail:iod@cus.czeladz.plb)tel.p.nr.+48322651442.Z insp.ochr.dan.m.się kont.we wszys.spr.dot.przetw.dan.os.oraz korzys.z praw zw.z przetwarz.dan.3.Pani/Pana dane os.przetw.będą w celu przeprowadz.postęp.i udzielenia zam.prowadz.dok.księg.-podat.,arch.dan.,dochodz.roszcz.lub obr.przed roszcz.4.Podst.przetwarz.dan.os.jest:a)ustawa z11.09.2019r.– Pzp;b)ustawa z27.08.2009r.o finan.publ.;c)ustawa z14.07.1983r.o NZAiA;d)art.6lit.1lit.cRODO–przetwarz.jest niezb.do wyp.obow.praw.ciążąc.na adm.5.Odb.lub kat.odb.:Podm.upoważ.na podst.zawar.um.powierz.oraz uprawn.na mocy obowiąz.przep.prawa,w szczegól.os.lub podm., któr.zost.udostęp.dok.postęp.na podst.art.18orazart.74-76PZP.Zasada jaw.ma zastos.do wszys.dan.os.z wyjątkiem dan.,o któr.mowa w art.9ust.1RODO(szczeg.kat.dan.)6.Zebrane dane będą przechow.przez okres nie dł.niż jest to niezbęd.do cel.,w których dane te są przetwarz.oraz do cel.archiwiz. na podst.art.22dust.2Ustawy z dnia14lipca1983r.o NZAiA,zg.zJRWA,stanow.zał.do Zarządz.14/2025Dyr.CUS w Cz-dzi z dn.2stycz2025r.-zgodnie z art.78ust.1i4PZPprzez okr.4lat od dn.zakoń.postęp.o udziel.zam.a jeżeli okres obowiąz.um.w spr.zam.pub.przekr.4lata–przez cały okr.obowiąz.um.7.PosiadaPani/Pan prawo:a)żądania dost.do dan.;w przypadku gdy wyk.tego obow.,wymag.niewspółmiernie dużego wysiłku,zam.może zg.z art.75PZPżądać od os.,której dane dot.wskaz.dodat.infor.mających na celu sprecyz.nazwy lub daty zakoń.postęp.o udzielenie zam.b)żądania sprostow.lub uzup.dan.os.;zg.z art.76PZPwyk.tego obow.nie może naruszać integr.prot.post.oraz jego zał.c)usunięcia danych,w przyp.gdy dane os.nie są już niezb.do cel.w których zost.zebr.lub w inny spos.przetwarz.;d)żądania ogranicz.przetw.dan.os.;zg.z art.74ust.3PZPwyk.tego obow.nie ogr.przetw.dan.os.do czasu zak.post.o udziel.zam.8.PrzysługujePani/Pan prawo do wn.skargi do org.nadzor.tj.UODOul.Stawki2,00-913W-wa.9.Pani/Pana dane os.nie będą poddawane zautomat.podejm.decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane os.nie będą przekaz.odbior.w państwach znajduj.się pozaUEiEOGlub do organ.międzynar.11.Podanie danych os.jest wym.ustaw.okr.w przep.PZP,związ.z udziałem w postęp.o udziel.zam.Konsek.niepodania okr.dan.wynik.zPZP.12.Jednocz.Zam.przypomina o ciążącym naPani/Panu obow.infor.wynik.z art.14RODOwzgl.os.fiz.,których dane przekaz.zost.Zam.w związku z prowadz.postęp.i które Zam.pośrednio pozyska od Wyk.bior.udział w postęp.,chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.11.U.CUS.25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 151348,81 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:„Eko-dom w Czeladzkiej Transformacji” – 32 warsztaty
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty tworzenia eko-kosmetyków – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 3 różnych ekologicznych kosmetyków/osobę, np. kule do kąpieli, mydło peelingujące, balsam do ciała, sól do kąpieli itp.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych kosmetyków, tj. Wykonawca zapewnia surowce o różnym zapachu, właściwościach, np. olejki eteryczne/kosmetyczne, płatki mydlane o różnych zapachach, susz kwiatowy/roślinny – zróżnicowany, różnorodne ziarna itp.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych kosmetyków (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem kosmetyków wraz z min. 3 recepturami kosmetyków tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o właściwościach poszczególnych składników, ewentualnych przeciwwskazań stosowania poszczególnych składników (np. możliwości alergii). f) Minimalna gramatura każdego z kosmetyków: 70g/ml na osobę.
2) Warsztaty tworzenia świec sojowych – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 2 różnych świec/osobę: 1 szt. świecy zalewanej i 1 szt. świecy wolnostojącej.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych świec, tj. Wykonawca zapewnia surowce o różnym zapachu, właściwościach, np. olejki o różnych zapachach, różnorodne barwniki i pozostałe elementy dodatkowe, np. ziarna, susz kwiatowy itp.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych świec (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem świec wraz z min. 2 recepturami świec tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach surowców do tworzenia świec, materiałów potrzebnych do tworzenia świec sojowych, wprowadzających w zagadnienia zapachów i barwników do świec.
3) Warsztaty tworzenia eko-środków czystości – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 4 różnych środków czystości/osobę, np. ekologiczny proszek do prania, płyn do mycia powierzchni, tabletki do zmywarki, pasta do zabrudzeń, preparat do czyszczenia szyb, żel/płyn do mycia naczyń, itp.
b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych środków (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem środków czystości wraz z min. 4 recepturami środków tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, ewentualnych zagrożeniach związanych z łączeniem składników, możliwych przeciwwskazaniach/alergiach, świadomym korzystaniu z naturalnych składników w kontekście dostępnej gotowej chemii/detergentów sklepowych.
e) Minimalna gramatura każdego ze środków: 200g/ml na osobę.
4) Warsztaty tworzenia eko-kompostownika domowego – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia kompostownika domowego – który będzie mógł być wykorzystany w gospodarstwie domowym zarówno w bloku, jak i w domu z ogrodem.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem i utrzymaniem kompostownika. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji z zakresu zasad kompostowania, produktów, które nadają się do kompostowania, zastosowania otrzymanego nawozu, co robić, aby kompostownik nie wydzielał nieprzyjemnych zapachów.
Zajęcia z każdego zakresu tematycznego w ramach danej części powinny być realizowane 1 raz w miesiącu w taki sposób, że:
w I części w okresie jednego miesiąca powinny być zrealizowane po 1 warsztacie z:
- tworzenia eko-kosmetyków
- tworzenia świec
- tworzenia eko-środków czystości
- tworzenia eko – kompostownika

4.2.5.) Wartość części: 48812,53 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C)max 60%
a) Zam przyzna maksymalną liczbę 60pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c,d do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. C=najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60
Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia - max 40% (Pd)
Zam w ramach tego kryterium przyzna Wyk punkty na podst oświad zawartego w Formularzu ofert. Wyk otrzyma 40pkt za zatrudnienie do realizacji zamówienia nowej osoby z niepełnospraw, nie będących obecnie prac wyk/podwykonawcy lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosprawnościami zatrudnionej obecnie u wykonawcy/podwykonawcy na cały okres realizacji zamówienia. Os z niepełnosprawnościami to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych, na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Wyk otrzyma 40pkt również w przypadku gdy wyk posiadający orzeczenie o niepełnosprawności będzie osobiście uczestniczył w realizacji zamówienia przez cały czas jego realizacji. W przypadku gdy Wyk w formularzu ofertowym nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej wówczas Zam przyzna Wyk 0 punktów.
a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnopra. Tym samym os mogą być zatrudnione na podstawie: umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zam wymaga zatrudnienia/oddelegowania ca najmniej 1 osoby.
b) Wymagania w zakr zatrud/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania os niepełnosp do reali przed zam poprzez powierzenie tej os czynności zw z faktyczną realizacją zam.
c) Wyk złoży oświadczenie, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosprawna w ramach realizowanej umowy.
d) Zam uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Przyznawanie pkt poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:
L = C + Pd, gdzie: L - liczba punktów uzyskana przez ofertę; C – liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena"; Pd – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zam - max 40 pkt”
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.
4. W sytuacji, gdy Zam nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów, wezwie on wyk, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zam ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wyko składając oferty dodat, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania oferty i oceny ofert zam może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz/lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wyko są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez zam.
6. Zam wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym na platformie zakupowej z postępowaniem.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, dokładny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Eko-wykorzystanie papieru” – 16 warsztatów
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty z zakresu ręcznego czerpania papieru – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 dekoracyjnego arkusza papieru na osobę.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych dekoracyjnych arkuszy, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. suszone kwiaty, zioła, produkty do barwienia papieru, itd.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonego arkusza (np. teczka papierowa, itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z ręcznym czerpaniem papieru. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, metodach ozdabiania papieru, historii czerpania papieru, itp.
2) Warsztaty „Papier mâché” – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 rzeźby lub maski na osobę.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych rzeźb/masek, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. druty, balony niezbędne do stelażu, farby, tkaniny, itp.
c) Zamawiający wymaga, aby wytworzone prace nawiązywały do idei przemysłowej transformacji regionu, np. w postaci masek symbolizujących stare i nowe oblicze Czeladzi, rzeźb odwołujących się do historii regionu, np. symbole górnicze, odwzorowanie rozpoznawalnych rzeźb miasta („Strusie” Andrzeja Czarnoty, rzeźba Katarzyny Włodyczkowej, Jacka Kicińskiego itp.), rozpoznawalnych obiektów architektonicznych Czeladzi itp.
d) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej rzeźby/maski (np. torba papierowa, worek lniany, itp.).
e) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem rzeźby/maski z papier mâché. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
f) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, metodach ozdabiania papieru, historii papier mâché, itp.
3. Zajęcia z każdego zakresu tematycznego w ramach danej części powinny być realizowane 1 raz w miesiącu w taki sposób, że:
w części II - w okresie jednego miesiąca powinny być zrealizowane po 1 warsztacie z:
- ręcznego czerpania papieru
- „Papier mâché”

4.2.5.) Wartość części: 20774,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C)max 60%
a) Zam przyzna maksymalną liczbę 60pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c,d do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. C=najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60
Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia - max 40% (Pd)
Zam w ramach tego kryterium przyzna Wyk punkty na podst oświad zawartego w Formularzu ofert. Wyk otrzyma 40pkt za zatrudnienie do realizacji zamówienia nowej osoby z niepełnospraw, nie będących obecnie prac wyk/podwykonawcy lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosprawnościami zatrudnionej obecnie u wykonawcy/podwykonawcy na cały okres realizacji zamówienia. Os z niepełnosprawnościami to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych, na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Wyk otrzyma 40pkt również w przypadku gdy wyk posiadający orzeczenie o niepełnosprawności będzie osobiście uczestniczył w realizacji zamówienia przez cały czas jego realizacji. W przypadku gdy Wyk w formularzu ofertowym nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej wówczas Zam przyzna Wyk 0 punktów.
a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnopra. Tym samym os mogą być zatrudnione na podstawie: umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zam wymaga zatrudnienia/oddelegowania ca najmniej 1 osoby.
b) Wymagania w zakr zatrud/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania os niepełnosp do reali przed zam poprzez powierzenie tej os czynności zw z faktyczną realizacją zam.
c) Wyk złoży oświadczenie, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosprawna w ramach realizowanej umowy.
d) Zam uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Przyznawanie pkt poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:
L = C + Pd, gdzie: L - liczba punktów uzyskana przez ofertę; C – liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena"; Pd – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zam - max 40 pkt”
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.
4. W sytuacji, gdy Zam nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów, wezwie on wyk, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zam ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wyko składając oferty dodat, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania oferty i oceny ofert zam może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz/lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wyko są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez zam.
6. Zam wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym na platformie zakupowej z postępowaniem.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, dokładny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
„Drugie życie starych mebli” – 8 warsztatów
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty z zakresu odnawiania mebli – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do odnowienia 1 niewielkiego mebla na osobę (mebel przynosi uczestnik/czka – typu: taboret, krzesło, niewielki stolik, podnóżek, półka, itp.). Zamawiający podkreśla, że warsztaty będą odbywać się w udostępnionym pomieszczeniu, w związku z czym zakres warsztatów (w tym: wykorzystywanych metod, narzędzi i materiałów) musi być dostosowany do warunków prowadzonych warsztatów i wymiaru czasowego zajęć.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z odnawianiem mebli. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o sposobach i metodach odnawiania mebli, wykorzystywanych materiałach (farby, kleje, tkaniny itp.).
3. Zajęcia z każdego zakresu tematycznego w ramach danej części powinny być realizowane 1 raz w miesiącu w taki sposób, że:
w części III - w okresie jednego miesiąca powinny być zrealizowane po 1 warsztacie z:
- odnawiania mebli

4.2.5.) Wartość części: 21656,94 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C)max 60%
a) Zam przyzna maksymalną liczbę 60pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c,d do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. C=najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60
Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia - max 40% (Pd)
Zam w ramach tego kryterium przyzna Wyk punkty na podst oświad zawartego w Formularzu ofert. Wyk otrzyma 40pkt za zatrudnienie do realizacji zamówienia nowej osoby z niepełnospraw, nie będących obecnie prac wyk/podwykonawcy lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosprawnościami zatrudnionej obecnie u wykonawcy/podwykonawcy na cały okres realizacji zamówienia. Os z niepełnosprawnościami to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych, na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Wyk otrzyma 40pkt również w przypadku gdy wyk posiadający orzeczenie o niepełnosprawności będzie osobiście uczestniczył w realizacji zamówienia przez cały czas jego realizacji. W przypadku gdy Wyk w formularzu ofertowym nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej wówczas Zam przyzna Wyk 0 punktów.
a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnopra. Tym samym os mogą być zatrudnione na podstawie: umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zam wymaga zatrudnienia/oddelegowania ca najmniej 1 osoby.
b) Wymagania w zakr zatrud/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania os niepełnosp do reali przed zam poprzez powierzenie tej os czynności zw z faktyczną realizacją zam.
c) Wyk złoży oświadczenie, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosprawna w ramach realizowanej umowy.
d) Zam uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Przyznawanie pkt poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:
L = C + Pd, gdzie: L - liczba punktów uzyskana przez ofertę; C – liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena"; Pd – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zam - max 40 pkt”
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.
4. W sytuacji, gdy Zam nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów, wezwie on wyk, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zam ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wyko składając oferty dodat, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania oferty i oceny ofert zam może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz/lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wyko są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez zam.
6. Zam wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym na platformie zakupowej z postępowaniem.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, dokładny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
„Eko-rękodzieło w Czeladzkiej Transformacji” – 32 warsztaty
liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób
wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).
W przypadku warsztatu z tworzenia koszyków z wikliny: min. 5 godzin dydaktycznych.
Minimalny zakres tematyczny:
1) Warsztaty tworzenia biżuterii/breloków z recyclingu – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 2 sztuk biżuterii/breloków różnymi technikami, np. z potłuczonej porcelany, ze sznurka, plastikowych/metalowych odpadów, gazety itp. Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanej biżuterii/breloka, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. druty, zapinki, różnorodne elementy niezbędne do stworzenia pracy (różne materiały, faktury, kolory itp.).
b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej biżuterii (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem biżuterii z materiałów wykorzystywanych podczas zajęć. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych materiałów, możliwych przeciwwskazaniach/alergiach, skąd czerpać inspiracje, itp.
2) Warsztaty tworzenia mozaiki – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 podstawki pod kubek na osobę. Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanej podstawki, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu (kolory, faktury itp.) oraz min. 2 różne kształty podstaw (kwadrat lub kółko lub serduszko itd.).
b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej podstawki (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).
c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem mozaiki szklanej. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych materiałów, jak ciąć mozaikę, jak wykańczać mozaikę (fugowanie), skąd czerpać inspiracje, itp.
e) Minimalne wymiary podstawki 10x10 cm.
3) Warsztaty tworzenia makramy – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 makramy ściennej na osobę.
b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych makram, tj. Wykonawca zapewnia min. 3 różne kolory sznurka oraz naukę min. 5 różnych (podstawowych) splotów/węzłów, w tym: węzła mocującego sznurki oraz węzła zakańczającego splot.
c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej makramy (np. torba papierowa, worek lniany, itp.).
d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem makramy, w tym dotyczących podstawowych węzłów/splotów wykorzystywanych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji dot. wykorzystywanych materiałów do makram – jakie kije wybierać i jak przygotować je do makramy, jak liczyć długość sznurka na makramę, praktycznych przykładów wykorzystania makram, itp.
4) Warsztaty tworzenia koszyków z wikliny – 8 warsztatów:
a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 koszyka z wikliny na osobę. Zamawiający wymaga, aby planowane metody/techniki i wielkość tworzonego koszyka dostosowane były do wymiaru czasowego zajęć, tzn. w określonym czasie uczestnicy/czki powinny ukończyć koszyk.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem koszyka. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.
c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji dot. wykorzystywanych materiałów do tworzenia koszyków (które materiały wybierać, na co zwracać uwagę itp.), informacje o podstawowych splotach, itp
UWAGA 1:
1. Zajęcia z każdego zakresu tematycznego w ramach danej części powinny być realizowane 1 raz w miesiącu w taki sposób, że:
w części IV - w okresie jednego miesiąca powinny być zrealizowane po 1 warsztacie z:
- tworzenia biżuterii/breloków z recyclingu
- tworzenia mozaiki
- tworzenia makramy
-tworzenia koszyków z wikliny

4.2.5.) Wartość części: 60105,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C)max 60%
a) Zam przyzna maksymalną liczbę 60pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c,d do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. C=najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60
Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia - max 40% (Pd)
Zam w ramach tego kryterium przyzna Wyk punkty na podst oświad zawartego w Formularzu ofert. Wyk otrzyma 40pkt za zatrudnienie do realizacji zamówienia nowej osoby z niepełnospraw, nie będących obecnie prac wyk/podwykonawcy lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosprawnościami zatrudnionej obecnie u wykonawcy/podwykonawcy na cały okres realizacji zamówienia. Os z niepełnosprawnościami to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych, na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Wyk otrzyma 40pkt również w przypadku gdy wyk posiadający orzeczenie o niepełnosprawności będzie osobiście uczestniczył w realizacji zamówienia przez cały czas jego realizacji. W przypadku gdy Wyk w formularzu ofertowym nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej wówczas Zam przyzna Wyk 0 punktów.
a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnopra. Tym samym os mogą być zatrudnione na podstawie: umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zam wymaga zatrudnienia/oddelegowania ca najmniej 1 osoby.
b) Wymagania w zakr zatrud/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania os niepełnosp do reali przed zam poprzez powierzenie tej os czynności zw z faktyczną realizacją zam.
c) Wyk złoży oświadczenie, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosprawna w ramach realizowanej umowy.
d) Zam uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Przyznawanie pkt poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:
L = C + Pd, gdzie: L - liczba punktów uzyskana przez ofertę; C – liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena"; Pd – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zam - max 40 pkt”
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.
4. W sytuacji, gdy Zam nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów, wezwie on wyk, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zam ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wyko składając oferty dodat, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania oferty i oceny ofert zam może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz/lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wyko są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez zam.
6. Zam wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym na platformie zakupowej z postępowaniem.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, dokładny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
dla części 1:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów tworzenia eko – kosmetyków lub warsztatów tworzenia świec sojowych lub warsztatów tworzenia eko – środków czystości lub warsztaty tworzenia eko – kompostownika domowego. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 16.500,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ.
dla części 2:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów z zakresu ręcznego czerpania papieru lub warsztaty „Papier mâché”. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 6.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7b do SWZ.
dla części 3:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów z zakresu odnawiania mebli. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 6.500,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7c do SWZ.
dla części 4:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów tworzenia biżuterii/breloków z recyclingu lub warsztaty tworzenia mozaiki lub warsztaty tworzenia makramy lub warsztaty tworzenia koszyków z wikliny. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 17.500,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7d do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dla części 1, części 2, części 3, części 4:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nienależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 7a,b,c,d do SWZ; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronic lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c,d do nin. SWZ;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ – Załącznik nr 2 a,b,c,d do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Załączniku nr 3 a,b,c,d w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 a,b,c,d do SWZ.
7. Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wyko wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zama dopuszcza złożenie tego oświad na formul ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniowa publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy m. in. w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisów Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2024 r. oraz Ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych z dna 19 lipca 2019 r. oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
2) ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii.
3. Nie stanowi zmiany Umowy, w szczególności:
1) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację Umowy,
2) zmiana danych teleadresowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.