Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304198/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00322516/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 002833F w miejscowości Wysoka w formule „zaprojektuj-wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 095 727 71 30
1.5.8.) Numer faksu: 095 727 71 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 002833F w miejscowości Wysoka w formule „zaprojektuj-wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebd2aa07-1a24-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023056/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej działka ewidencyjna 266 i 270 w miejscowości Wysoka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304198/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wysoka w formule „zaprojektuj-wybuduj” , na działkach 266 oraz 270.
Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej nr 002833F w miejscowości Wysoka na odcinku ok. 1350m, wraz z chodnikiem i parkingiem, budową wyniesionych przejść dla pieszych, poboczy utwardzonych z kruszywa, przebudową kanalizacji deszczowej i budową nowego od-cinka kanalizacji deszczowej na długości ok 230 metrów. Zadanie polega na zaprojektowaniu, a następnie uzyskaniu wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i pra-womocnych decyzji administracyjnych oraz na zgody na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
1. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, załączoną dokumentacją wymienioną w PFU, SWZ, oraz umową. Realizacja zadania obejmować będzie wszystkie prace, jakie z technicznego punk-tu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia.
3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali oględzin miejsca (i jego okolicy), w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. Informacje zdobyte w ten sposób mogą okazać się przydatne do należytego przygotowania oferty.
4. W przypadku przywołania w PFU norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „równoważne".
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykony-waniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy w szczególności osoby wykonujące prace fizyczne oraz operatorzy urządzeń technicznych i sprzętu mechanicznego były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
6. Zamawiający dopuszcza, aby obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczył: kierownika budowy, kierownika robót branży sanitarnej, kierownika robót branży elektrycznej, a także projektantów wszystkich specjalności (tj. specjalności: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; a także w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do formularza ofertowego kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- dokumentacja (wymieniona w PFU) - załącznik nr 9 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 31.08.2022r. o godzinie 10.15 na Platformie zakupowej Zamawiającego przeprowadzono otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Przed otwarciem ofert na Platformie automatycznie opublikowano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania tj. 4 487 732,43 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.08.2022r. do godz. 10.00, złożono 1 ofertę na przedmiotowe zadanie tj:OFERTA 1 – Konsorcjum: Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych Wojciech Woiński i Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych Dionizy Woiński ul. Wojska Polskiego 45, 66-435 Krzeszyce za cenę 5 774 827,97 zł netto, 7 103 038,40 zł brutto
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 24 miesiące.
Złożona oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dlatego też, biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający działając w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7103038,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7103038,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI LUBISZYN
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn
- Dostawa ciągnika oraz cysterny do wody pitnej 5000 l w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn
- Sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy magazynu OC w Lubiszynie wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi LUBISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesołe Drobinki" w Drobinie
- Modernizacja drogi gminnej Brzustów - Spała
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.