Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00318934/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym
Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcdd7b39-aa83-489f-9aeb-2b109aa70c941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowymPowiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcdd7b39-aa83-489f-9aeb-2b109aa70c94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044811/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 727375,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 „Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku STACJA PALIW – MIASTO KAŃCZUGA”.− ilości paliwa – wg potrzeb zamawiającego, po cenie aktualnej na stacji oferenta w dniu zakupu, z upustem % od tej ceny stanowiącym przedmiot oferty. Szacowana wartość zamówienia to 619 752,11 zł brutto.
− Zakup obejmuje: olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych, nie przekraczających określonych limitów
− Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych” (Dz. U. z 2024 poz. 1018), dla:
- Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym,
- Oleju napędowego ON – w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym,
− Zamawiający stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamówionych paliw.
− Lokalizacja stacji paliw w granicach administracyjnych miasta Kańczuga
− Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie
− Dostawa paliw obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
− Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 503863,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 „Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku STACJA PALIW – MIASTO PRZEWORSK”− ilości paliwa – wg potrzeb zamawiającego, po cenie aktualnej na stacji oferenta w dniu zakupu, z upustem % od tej ceny stanowiącym przedmiot oferty. Szacowana wartość zamówienia to 106 961,02 zł brutto.
− Zakup obejmuje: olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych nie przekraczających określonych limitów
− Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych” (Dz. U. z 2024 poz. 1018) dla:
- Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym,
- Oleju napędowego ON – w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym.
− Zamawiający stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamówionych paliw.
− Lokalizacja stacji paliw w granicach administracyjnych miasta Przeworsk
− Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie.
− Dostawa paliw obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
− Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 86960,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3, „Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku STACJA PALIW – MIASTO SIENIAWA”.− ilości paliwa – wg potrzeb zamawiającego, po cenie aktualnej na stacji oferenta w dniu zakupu, z upustem % od tej ceny stanowiącym przedmiot oferty. Szacowana wartość zamówienia to 167 958,15 zł brutto.
− Zakup obejmuje: olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych nie przekraczających określonych limitów.
− Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych” (Dz. U. z 2024 poz. 1018), dla:
- Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym,
- Oleju napędowego ON – w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym,
− Zamawiający stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamówionych paliw.
− Lokalizacja stacji paliw w granicach administracyjnych miasta Sieniawa
− Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie.
− Dostawa paliw obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
− Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 136551,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554902,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554902,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554902,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554902,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96211,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96211,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96211,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96211,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150563,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150563,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150563,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orlen Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150563,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska -w roku 2026 w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji przedprojektowej i projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja Kolei Dojazdowej Przeworsk Wąskotorowy - Dynów" - Etap III
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy miejskiej Przeworsk do placówek oświatowych wraz z opieką podczas przewozu w 2026 roku z podziałem na części
- Modernizacja i remont dróg wewnętrznych, publicznych oraz remont kanalizacji deszczowej - w roku 2026
- Przebudowa drogi powiatowej nr P 1583 R Studzian - Wojciechówka w km 0+000-0+300 polegająca na budowie chodnika w m. Studzian
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO, ETYLINY I AD BLUE Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2026 roku
- Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2026 - 2027
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
- Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko oraz jednostek podległych.
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o.o. w 2026 roku
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





