Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5313844c-1bf5-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067959/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234960,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich i polegających na wykaszaniu traw, chwastów, samosiewów, odrostów z pasów drogowych, takich jak: pobocza, skarpy, rowy, nasypy, tereny płaskie oraz przy obiektach integralnie związanych z funkcją drogi w granicach pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
77.11.20.00-8 wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów
77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników
3. Szacunkowy zakres zamówienia (koszenia) wynosi 178 ha, w tym:
-pierwsze koszenie wiosenno-letnie – 89 ha
-drugie koszenie jesienne – 89ha
4. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ;
2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 7 do SWZ (OPZ);
3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180705,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210695,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180705,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Mechaniczne „PUMA” Łukasz Niedzielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021367744
7.3.3) Ulica: Kosiska 12
7.3.4) Miejscowość: Wądroże Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 59-430
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo mechaniczne "PUMA" ŁUKASZ NIEDZIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo mechaniczne "PUMA" ŁUKASZ NIEDZIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180705,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Usługi wywozu i zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych powstałych w Zakładzie Karnym w Wołowie.
- Remont dachu budynku nr 9 oraz dachu budynku nr 29 w Zakładzie Karnym w Wołowie.
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Stęszów - Etap III
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Proszkowa - Etap III
- Remonty nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie gminy Wołów
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 68, 70, 72, 74, 76, 78 i 80 w Gdańsku wraz z przebudową sieci ciepłowniczej
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu fragmentu terenu na os. Wyżyny w Bydgoszczy (program BBO)
- Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 68, 70, 72, 74, 76, 78 i 80 w Gdańsku wraz z przebudową sieci ciepłowniczej
- Budowa kompleksu sportowego Orlik w Augustówce
- Zapewnienie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych oraz infrastruktury Skweru przy ul. Jastrzębskiej oraz Parku przy ul. Kolejowej w Szydłowcu wraz z konserwacją urządzeń nawadniaj. i filtr. wodę
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.