Og³oszenie z dnia 2025-08-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00292758/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Cha³ubiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bullo@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76c0eb2b-cbdc-4955-805e-5d99babfdf0e1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y biurowe2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76c0eb2b-cbdc-4955-805e-5d99babfdf0e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00367911
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00187691/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.14 Materia³y biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00292758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.062.2025 MB
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 240446,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Blok biurowy A4 100 kartek/kratka - 43 szt.
2 Brulion A4 kratka, 160 k. twarda oprawa - 14 szt.
3 Brulion A5 kratka, 160 k. twarda oprawa - 17 szt.
4 Cienkopis czarny - 340 szt.
5 Cienkopis czerwony - 650 szt.
6 Cienkopis niebieski - 200 szt.
7 Cienkopis zielony - 500 szt.
8 Datownik 8-cyfr - 75 szt.
9 D³ugopis czarny - 700 szt.
10 D³ugopis czerwony - 1 000 szt.
11 D³ugopis niebieski - 3 500 szt.
12 D³ugopis ¿elowy automatyczny czarny - 540 szt.
13 D³ugopis ¿elowy automatyczny czerwony - 600 szt.
14 D³ugopis ¿elowy automatyczny niebieski - 1 500 szt.
15 D³ugopis ¿elowy automatyczny zielony - 300 szt.
16 Dziennik podawczy korespondencyjny minimum 100 stron - 6 szt.
17 Dziurkacz na 25-30 kartek - 73 szt.
18 Fastyku³a - ok³adka A4 - 3 100 szt.
19 Folia do bindowania bezb. 0,20/100 - 3 op.
20 Grzbiet do bindowania 10mm/100 szt. nieb. - 4 op.
21 Grzbiet do bindowania 12,5 mm/100 szt. - 3 op.
22 Grzbiet do bindowania 14 mm/100 szt. - 3 op.
23 Grzbiet do bindowania 25 mm/100 szt. czar. - 3 op.
24 Gumka do ¶cierania - 139 szt.
25 Gumka recepturka mix - 17 kg
26 Identyfikator z klipsem - 250 szt.
27 Kalendarz ksi±¿kowy A5 - 55 szt.
28 Kalendarz na biurko stoj±cy 1 tydzieñ na str. - 317 szt.
29 Kalkulator ma³y - 14 szt.
30 Kalkulator ¶redni - 21 szt.
31 Klej sztyft - 707 szt.
32 Klips 19 mm/ op. 12szt. - 40 op.
33 Klips 32 mm/ op. 12szt. - 12 op.
34 Klipsy archiwizacyjne plastik/ op. 50szt. - 21 op.
35 Koperta E4 280x400 / 250 szt. - 140 karton
36 Koperta b±belkowa 240 x 350 16 - 171 szt.
37 Koperta b±belkowa 200 x 275 14 - 352 szt.
38 Koperta bia³a z fa³d± A-3 - 200 szt.
39 Koperta bia³a C6 przek³adane co 100szt./karton 1000szt. - 21 karton
40 Koperta br±z B5 HK/ karton 500szt. - 70 karton
41 Koperta br±z C4 HK/ karton 250szt. - 64 karton
42 Koperta br±z C5 HK/ karton 500szt. - 38 karton
43 Koperta rozszerzana typu L-DS-220 lub równowa¿na - 138 szt.
44 Koperta na p³ytê CD - 13 800 szt.
45 Kostka bia³a klejona 8,5x8,5 cm (notes) - 130 szt.
46 Kosz peda³owy metalowy 12 litrów - 36 szt.
47 Kosz peda³owy metalowy 20 litrów - 160 szt.
48 Koszulki A4/op. 100szt. - 440 op.
49 Koszulki A5/op. 100szt. - 65 op.
50 Linijka 30 cm - 30 szt.
51 Linijka 50 cm - 10 szt.
52 Listwa zasilaj±ca przeciwprzepiêciowa/przed³u¿acz 5G/3m - 40 szt.
53 Listwa zasilaj±ca przeciwprzepiêciowa/przed³u¿acz 5G/5m - 60 szt.
54 Litery, cyfry 2-2,5 cm naklejki A4 - 11 ark.
55 Marker do CD M - 1mm - 1 300 szt.
56 Marker do CD S - 0,4mm - 640 szt.
57 Marker olejowy czarny - 276 szt.
58 Marker permanentny czarny okr±g³y - 1 730 szt.
59 Marker permanentny czarny ¶ciêty - 1 450 szt.
60 Marker sucho¶cieralny do tablic (kpl-4szt.) z g±bk± - 17 kpl
61 Mazaki-flamastry – op. 4 kolory - 7 op.
62 Notesy samoprzylepne 75x50 mm - 505 szt.
63 Notesy samoprzylepne 75x75 mm - 229 szt.
64 No¿yczki metalowe 15,5 cm - 182 szt.
65 Numerator automatyczny 8-mio cyfrowy - 14 szt.
66 Ofertówka A4 (koszulka sztywna) "L" - 2 000 szt.
67 Ok³adki do bindowania op. 100szt. - 28 op.
68 O³ówek z gumk± w oprawie drewnianej - 331 szt.
69 Papier do faxu 210X30 - 10 szt.
70 Papier komputerowy 240x12x3 - 62 karton
71 Papier ksero A3 - 48 ryza
72 Papier ksero A4 - 7 000 ryza
73 Papier ksero kolorowy A4 op. 100 szt. - 23 op.
74 Pinezka do tablic korkowych kolorowe op. 50 szt. - 15 op.
75 Pinezka op. 100 szt. - 15 op.
76 Podk³adka PCV z klipsem A4 - 83 szt.
77 Podk³adka PCV z klipsem A4 i ok³adk± - 26 szt.
78 Poduszka do stempli 70 x 110mm - 8 szt.
79 Przek³adki kartonowe A4 bez alfabetu op. 100szt. - 11 op.
80 Przybornik na d³ugopisy - 18 szt.
81 Pude³ko do archiwizacji Boxy A4 - 105 szt.
82 Rolka offset 57/25 a/10 - 110 op.
83 Rolka termiczna 28/25 a/10 - 28 op.
84 Rolka termiczna 57/30 a/10 - 69 op.
85 Rolka termiczna 57/15 a/10 - 69 op.
86 Rozszywacz - 39 szt.
87 Segregator A4/50 - 200 szt.
88 Segregator A4/75 ró¿ne kolory - 460 szt.
89 Segregator A5/50 ró¿ne kolory - 150 szt.
90 Separatory kartonowe 1/3 A4 op. 100szt. - 138 op.
91 Skoroszyt oczkowy - pe³en tektura - 179 szt.
92 Skoroszyt plastik twardy A4 - 373 szt.
93 Skoroszyt z zak³adk± (fa³d± wewnêtrzn±) do historii choroby/ A4 - 68 000 szt.
94 Skoroszyt zawieszkowy plastikowy - 1 060 szt.
95 Skorowidz alfabetyczny A4/192 - 8 szt.
96 Spinacz biurowy 28 mm/ op. 100szt. - 670 op.
97 Spinacz biurowy 50 mm/ op. 100szt. - 90 op.
98 Szuflada na biurko A4 - 180 szt.
99 ¦ciereczki do ekranów LCD/a 100szt. - 47 op.
100 Tablica korkowa 60 x 40 - 12 szt.
101 Tablica korkowa 60 x 50 - 10 szt.
102 Tablica korkowa 60 x 80 - 6 szt.
103 Ta¶ma barwi±ca 13x6 - 3 szt.
104 Ta¶ma do metkownicy 26x12 falista pomarañczowa a/10 - 124 op.
105 Ta¶ma do metkownicy 26x16 prosta a/10 - 207 op.
106 Ta¶ma do metkownicy 26x16 prosta zielona a/10 - 69 op.
107 Ta¶ma klej±ca 24 x 30 bezbarwna - 300 szt.
108 Ta¶ma PVC 48x50 br±z pakowa - 168 szt.
109 Teczka do akt osobowych, sztywna oprawa - 65 szt.
110 Teczka do podpisu A4 - 6 szt.
111 Teczka na gumkê tektura - 700 szt.
112 Teczka wi±zana plastik - 190 szt.
113 Teczka wi±zana tektura bezkwasowa - 560 szt.
114 Temperówka kostka metal - 54 szt.
115 Tusz do stempli kauczukowych czerwony - 28 szt.
116 Tusz do stempli kauczukowych niebieski - 175 szt.
117 W±sy do skoroszytu (op. 50 szt.) - 300 op.
118 Wk³ad do d³ugopisu wielkopojemno¶ciowy - 250 szt.
119 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego czarny (do poz.12) - 200 szt.
120 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego czerwony (do poz. 13) - 550 szt.
121 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego niebieski (do poz. 14) - 300 szt.
122 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego zielony (do poz. 15) - 750 szt.
123 Wniosek urlopowy - 138 bl.
124 Zak³adki indeksuj±ce 4-kolorowe 20x50 mm (4 bloczki w op. kolory neonowe) - 47 op.
125 Zakre¶lacz pomarañczowy - 166 szt.
126 Zakre¶lacz zielony - 166 szt.
127 Zakre¶lacz ¿ó³ty - 166 szt.
128 Zawieszka do kluczy a' 10 - 73 op.
129 Zeszyt A 4 96 kartek miêkka oprawa - 100 szt.
130 Zeszyt A 4 96 kartek twarda oprawa - 80 szt.
131 Zeszyt A 5 krata 32 kartek - 300 szt.
132 Zeszyt A 5 krata 60 kartek - 260 szt.
133 Zeszyt A 5 krata 96 kartek - 130 szt.
134 Zszywacz metalowy do 30 kart - 72 szt.
135 Zszywki 24/6 mm op. 1000szt. miedziowane - 1 500 op.
136 Zwil¿acz do palców ¿elowy - 24 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 248382,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 251793,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248382,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiêbiorstwo Handlowo - Us³ugowe "TORIS - PAPIER" Arkadiusz Tokarewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330053038
7.3.3) Ulica: Przemys³owa 8B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-216
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 248382,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont przepustu w ci±gu DW nr 171 w km 19+600 k/m Lubogoszcz
- Budowa zatok autobusowych w ci±gu DW 167 k/m Bukowo
- Monta¿ homogenicznej winylowej wyk³adziny pod³ogowej w czê¶ci pomieszczeñ dydaktycznych przeznaczonych na strzelnicê wirtualn± w Centrum Kszta³cenia Ustawicznego im. St. Staszica w Koszalinie
- Budowa przy³±cza i instalacji kanalizacji deszczowej przy ul. Jana z Kolna w Koszalinie wraz z izolacj± pionow± ¶cian fundamentowych budynku nr 24B.
- Sprz±tanie i utrzymanie w³a¶ciwego stanu sanitarno-porz±dkowego czê¶ci wspólnych w zarz±dzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz przyleg³ych terenów zewnêtrznych.
- Dostawy napojów bezalkoholowych, dla 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Koszalinie w 2026 roku.
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
- Dostawa podrêczników, materia³ów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkó³ zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych.
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





