eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO PRZEŁĄCZNIKA ENERGII ELEKTRYCZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO PRZEŁĄCZNIKA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO PRZEŁĄCZNIKA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45abd41d-f919-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060518/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa wraz z wymianą: instalacji elektrycznych, pól odpływowych, instalacji przyzywowych, części instalacji ciepłej wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZSL/FZ-47/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1)automatycznego przełącznika energii elektrycznej zabudowanego w konstrukcji modułowej z sygnalizacją torów mocy, przystosowanego do trójfazowej sieci napięcia przemiennego 400V – czteropolowego wraz ze zintegrowanym sterownikiem samoczynnego załączania rezerwy, do układów: sieć-sieć oraz sieć-generator, ze skonfigurowanym interfejsem sterownika (bez konieczności stosowania dodatkowego oprogramowania),
Urządzenie winno być wyposażone w:
a) szyny mostkujące 125A lub 160 A,
b) transformator dopasowujący 400V AC – 230V AC do zasilania pomocniczego
c) końcówki do pomiaru napięcia i zasilania pomocniczego
d) ekrany ochronne zacisków
e) dodatkowy blok styków pomocniczych
f) poliwęglanowa obudowa
g) poliwęglanowy adapter do obudowy
h) szynowe zaciski obwodów mocy
i) plombowana osłona panelu czołowego
2) dodatkowych podzespołów – mających służyć prawidłowemu montażowi zamawianego urządzenia, tj. w szczególności: lampek sygnalizacyjnych, przekaźników wspomagających, bezpieczników oraz innych niezbędnych Zamawiającemu do modernizacji szachtów elektrycznych - 10 kompletów.
2. Pozostałe wymagania związane z wykonaniem zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy znajdującym się w Rozdziale VII SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 na okres minimum 24 miesięcy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. (okres rękojmi i gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega punktacji na zasadach określonych w Rozdziale XVI).
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia- tzn. ewentualnego wystąpienia możliwości konieczności dostarczenia dodatkowych lub nieco odmiennych podzespołów do prawidłowego spełnienia celu jakiem mam służyć przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców odbycia wizji lokalnej.
O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli będzie ona złożona bez odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42992000-6 - Towary elektryczne specjalnego zastosowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98709,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98709,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98709,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UESA POLSKA SP. Z O.O. Ul. Traugutta 2,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 973-00-41-708

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98709,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.