Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351781/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00352761/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
- 2023/BZP 00352827/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Powtórzenie - Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby WFOŚiGW w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301313654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczepanowskiego, 15A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-541
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618456209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiwanska@wfosgw.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosgw.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi finansowe - pozostałe formy udzielania kredytów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powtórzenie - Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby WFOŚiGW w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bcb25b-383c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 895238 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Powtórzenie - Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby WFOŚiGW w Poznaniu
Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby WFOŚiGW w Poznaniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z otrzymanymi ofertami, których wartość przekracza progi unijne określone w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma obowiązek zastosować prawidłowy tryb udzielenia zamówienia ze względu na jego wartość po przeliczeniu cen wskazanych w ofertach.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1234713,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2250122,11 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa mebli biurowych
- Dostawa suplementu do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego
- Świadczenie usług polegających na konserwacji dźwigów i platform schodowych na terenie Nieruchomości będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Dostawa akumulatorów rozruchowych do pojazdów
- roboty budowlane
- Dostawa części zamiennych do pojazdów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy energii elektrycznej na potrzeby "Radia Koszalin" S.A. w likwidacji w Koszalinie
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W DZIAŁOSZYNIE W ROKU 2026
- Przetarg krajowy na dostawę energii elektrycznej dla potrzeb podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich w Radomiu w okresie 36 miesięcy
- Dostawa energii elektrycznej dla Radia Katowice SA w likwidacji
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w roku 2026 i 2027 II
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.