Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00251207/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
AKCESORIA DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000977893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: H. Kamieńskiego 73a
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wssk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
AKCESORIA DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0965dd87-a98d-4c32-9eef-41ca600dd3dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107482/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiały do badań diagnostycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Szp-241/FZ–037/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO WYKONYWANIA EKG I USG4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 110543,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PROBÓWKI DO POMIARU CZASU KRZEPNIĘCIA4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 3456,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ELEKTRODY RADIOPRZEZIERNE DO EKG4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 665,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
POJEMNIKI RÓŻNE4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 17508,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY CZERWONE4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 105294,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KIELISZKI DO LEKÓW I INNE MATERIAŁY4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 11903,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŻNE MATERIAŁY DIAGNOSTYCZNE4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 324,75 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAKŁUWACZE4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 35100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BASENY, KACZKI, MISKI, POJNIKI4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 7039,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAPIERY REJESTRACYJNE4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 80437,75 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WZIERNIKI OTOLARYNGOLOGICZNE4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 3347,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PREZERWATYWY4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 2580,48 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
POJEMNIKI CHIRURGICZNE NAPEŁNIONE FORMALINĄ4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 42200,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAPIER REJESTRACYJNY EDAN4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 646,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KAPILARY I MIKROMETODY4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 9678,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KACZKI I BASENY J.UŻ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 4475,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PASKI PH4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 633,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że z uwagi na awarię systemu publikacji ogłoszeń na platformie e-Zamówienia i związanym z tym brakiem możliwości publikacji ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.80.2025 - Dostawa testów diagnostycznych dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Sukcesywne dostawy szybkich test immunochromatograficz, odczynników diagnostycznych, krążków antybiotyk i diagnost, MIC, podłóż diagnost mikrobiol, szczepów wzorc i generatorów dla ZDL WSS w Zgierzu
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





