eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa urządzeń IT i materiałów - 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń IT i materiałów - 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń IT i materiałów - 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c2709f-3355-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dla cz. III: „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I” oraz „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z tym, że w postępowaniu prowadzonym uprzednio (pn. „Dostawa urządzeń IT i materiałów”, znak sprawy: BS.2611.28.2022, które zostało podzielone na 5 części) w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji, nie złożono żadnej oferty w częściach 2, 4 i 5 - ze wskazaniem ich nazw analogicznie do niniejszego postępowania.
Tym samym, Zamawiający zgodnie z zapisami art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) i ustawowych przesłanek, przeprowadza postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5e08a26f-08cf-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10978,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części jest:
Część I: Dostawa materiałów oraz części do bieżącej konserwacji i instalacji sprzętu komputerowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wskazanych materiałów:
1. Pianka do czyszczenia plastiku – 10 sztuk
Pojemność: 400 ml
Dodatkowe informacje: Pianka do czyszczenia wszelkich powierzchni plastikowych
2. Sprężone powietrze do usuwania kurzu– 20 sztuk
Pojemność: 600 ml
3. Zaciskarka RJ45, RJ11, RJ12 z wbudowanym testerem – 2 sztuki
Dodatkowe funkcje: obcinarka i ściągacz izolacji, tester okablowania, blokada powrotu ramion, wymienne noże
4. Pasta termoprzewodząca - 20 sztuk
Waga netto: 4g
Przewodność cieplna: 8,5 W/mK
Gęstość: 2.5 g/cm3
5. Pianka do czyszczenia ekranów LCD/TFT – 5 sztuk
Pojemność: 400 ml
6. Kabel U/UTP kat.5E 24AWG PVC 305m - 2 sztuki
Kategoria: 5e, Przekrój AWG: 4x2x24AWG, Żyły: 100% Cu - miedziane, jednodrutowe o średnicy 24AWG, Izolacja: polietylenowa, Klasyfikacja ogniowa CPR (Euroklasa): Eca, Ośrodek: 4 pary skręcone, Ekran: brak, Powłoka: poliwinyl o podwyższonym indeksie tlenowym (FRPVC), PoE: 802.3 af, Kolor: jasnoszary

Część II: Dostawa 2 mobilnych drukarek.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 nowych drukarek mobilnych atramentowych z akumulatorami – parametry minimalne:
Rodzaj drukarki (Technologia druku): Atramentowa
Kolor obudowy: Czarny
Druk w kolorze: Tak
Szybkość druku: 9 w czerni , 5.5 w kolorze
Rozdzielczość w czerni [dpi]: 4800 x 1200
Rozdzielczość w kolorze [dpi]: 4800 x 1200
Szybkość druku w czerni [str/min]: 9
Szybkość druku w kolorze [str/min]: 5.5
Automatyczny druk dwustronny: Nie
Maksymalny format druku: A4
rozdzielczość druku mono:4800x1200 dpi
rozdzielczość druku w kolorze:4800x1200 dpi
szybkość drukowania mono: do 9 stron A4/min
szybkość drukowania w kolorze: do 5,5 stron A4/min
wydruk bez marginesów:tak
niestandardowe wymiary nośników (szerokość): min 55 mm, max 215,9 mm
niestandardowe wymiary nośników (długość): min 89 mm, max 676 mm
Formaty papieru: Tylna taca: A4, A5, B5, LTR, LGL, koperty (DL, COM10), format kwadratu (5 × 5 cali, 3.5 × 3,5 cala), rozmiar karty (91 × 55 mm), 4 × 6 cali, 5 × 7 cali, 7 × 10 cali, 8 × 10 cali Niestandardowe rozmiary papieru: szerokość od 55 do 215,9 mm, długość od 89 do 676 mm
Standardowy interfejs: Hi-Speed USB (USB typu C), Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n/a
Zabezpieczenie komunikacji Wi-Fi: WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP, hasło administratora
Pasmo częstotliwości bezprzewodowej sieci LAN: 2,4 GHz, 5 GHz
Wyposażenie: Akumulator (pojemność minimum 2 000 mAh), Kabel USB, Kabel zasilający, Sterowniki i programy pomocnicze na CD, Wkłady atramentowe
Gwarancja: 24 miesięcy na sprzęt, na akumulator 12 miesięcy

Część III: Dostawa 3 laptopów poleasingowych i 5 monitorów poleasingowych.

Laptopy używane (poleasingowe) – 3 szt. Parametry minimalne:
Rozmiar 14,1”
Matryca Rozdzielczość 1600x900 lub 1920x1080 pikseli, TN, podświetlanie diodami LED,
Procesor (min.) Liczba rdzeni– 2, liczba wątków– 4, częstotliwość taktowania–2500-3100 MHz
Pamięć(min.) DDR4, 8 GB
Dysk twardy(min.) 240GB typu SSD
Karta grafiki zintegrowana
Interfejsy 2x USB 3.0, 1x VGA/D-Sub, 1x DisplayPort, 1x USB typ C, gniazda audio: wejście/wyjście audio w jednym
Karta dźwiękowa zintegrowana
Karta sieciowa zintegrowana, 10/100/1000 Mb/s
System operacyjny Microsoft Windows 8 Professional 64-bit lub Windows 10 Professional 64-bit lub równoważny
Parametry równoważności:
- Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2012
- Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MSWindows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI.
- Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu.
- Pełna integracja z systemami Enova, Płatnik.
- Pełna obsługa ActiveX
- Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji
Okablowanie Ładowarka sieciowa wraz z okablowaniem
Torba 2 komory, pasek na ramię, uchwyt do ręki, rozmiar pasujący do wielkości laptopa
Inne Laptopy muszą być czyste w środku oraz posiadać sprawne układy chłodzenia oraz ciche wentylatory
Gwarancja 12 miesięcy

Monitory używane (poleasingowe) – ilość 5 szt. – parametry minimalne:
Przekątna ekranu 24 cale
Typ matrycy matowa
Rodzaj matrycy IPS
Rodzaj podświetlenia LED
Rozdzielczość 1920 x 1200 (Full HD) piksele
Format obrazu 16:9
Jasność 300cd/m2
Kontrast statyczny 1000:1
Kontrast dynamiczny 2000000:1
Czas reakcji 8 ms
Regulacja kąta nachylenia tak
Regulacja wysokości tak
Złącza 1x DVI-D, 1x D-Sub 15-pin, 1x DisplayPort,
Okablowanie Przewód do podłączenia monitora z komputerem D-SUB lub Display-Port oraz przewód zasilający
Gwarancja 12 miesięcy, brak martwych pikseli

Termin wykonania zamówienia – dotyczy wszystkich części zamówienia:
Termin realizacji zamówienia (zakończenie): 30 dni od podpisania umowy

Przedmiot zamówienia opisany powyżej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. na adres:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12914,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12914,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12914,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131013272

7.3.3) Ulica: Legionów 31

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-111

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12914,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z tym, że wcześniejsze postępowanie podzielone było na części, Zamawiający chcąc zachować przejrzystość i klarowność zapisów, zamówienie udzielane z wolnej ręki, także podzielił na trzy części - wobec których nie złożono żadnej oferty. Zostały zawarte trzy odrębne umowy, jednak w niniejszym ogłoszeniu wskazano wartość sumaryczną tychże umów. Umowy zawarto w tym samym dniu, co do każdej części, zaś ich zakres jest analogiczny, co do wcześniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.