eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7277d4fe-0cd0-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Osi priorytetowej 09. Solidarne społeczeństwo, 09.02. Włączenie społeczne, 09.02.01. Aktywne włączenie społeczne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115715,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 80500000-9: Usługi szkoleniowe
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: do 30 listopada 2022 r.
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kursów zawodowych dla 44 osób (po 2 na uczestnika, czyli łącznie 88 kursów)- zależnie od zdiagnozowanych predyspozycji i umiejętności, tj.:
1) Pracownik gospodarczy:
W kursie uczestniczyć będzie 13 osób, w tym 12 osób z różnym stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 40 godzin część teoretyczna i 40 godzin część praktyczna.
2) Pomocnik kucharza:
W kursie uczestniczyć będzie 16 osób, w tym 11 osób z różnym stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 16 godzin część teoretyczna i 64 godziny część praktyczna.
3) Stylista paznokci:
W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba. Czas trwania kursu: 40 godzin, w tym 8 godzin część teoretyczna i 32 godziny część praktyczna.
4) Konserwator zieleni:
W kursie uczestniczyć będzie 10 osób, w tym 1 osoba ze stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 40 godzin część teoretyczna i 40 godzin część praktyczna.
5) Florysta:
W kursie uczestniczyć będzie 18 osób, w tym 6 osób z różnym stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 60 godzin, w tym 24 godziny część teoretyczna i 36 godzin część praktyczna.
6) Kelner:
W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba ze stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 40 godzin część teoretyczna i 40 godzin część praktyczna.
7) Sprzedawca:
W kursie uczestniczyć będzie 5 osób, w tym 1 osoba ze stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 24 godziny część teoretyczna i 56 godzin część praktyczna.
8) Pracownik biurowy:
W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba ze stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 96 godzin, w tym 24 godziny część teoretyczna i 72 godziny część praktyczna.
9) Opiekun osób starszych:
W kursie uczestniczyć będzie 10 osób. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 40 godzin część teoretyczna i 40 godzin część praktyczna.
10) Salowa:
W kursie uczestniczyć będą 2 osoby. Czas trwania kursu: 64 godziny, w tym 40 godzin część teoretyczna i 24 godziny część praktyczna.
11) Pracownik robót wykończeniowych:
W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba. Czas trwania kursu: 120 godzin, w tym 24 godziny część teoretyczna i 96 godzin część praktyczna.
12) Opiekun dziecięcy:
W kursie uczestniczyć będą 3 osoby. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 40 godzin część teoretyczna i 40 godzin część praktyczna.
13) Operator wózka widłowego:
W kursie uczestniczyć będą 2 osoby. Czas trwania kursu: 35-39 godzin, w tym 25 godzin część teoretyczna i 10 godzin część praktyczna. Program kursu musi być zgodny z programem UDT nr 2/2007/OUTB pod nazwą „Minimalne wymagania dotyczące programów kursów dla osób ubiegających się o uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego (UTB)”.
Uprawnienia uzyskiwane są po uzyskaniu pozytywnego wyniku na zewnętrznym egzaminie przeprowadzanym przez Urząd Dozoru Technicznego, wraz z otrzymaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT.
14) Spawacz MIG:
W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba. Czas trwania kursu: 160 godzin, zgodnie z wytycznymi IS.
15) Portier/recepcjonista:
W kursie uczestniczyć będą 4 osoby, w tym 3 osoby z różnym stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 64 godziny, w tym 16 godzin część teoretyczna i 48 godzin część praktyczna.
Efektem przeprowadzonego kursu będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji (konkretnych efektów uczenia się uzyskiwanych w toku kursu) potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem), który powinien zawierać informacje na temat uzyskanych przez uczestnika efektów uczenia się w rozumieniu Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020.

II. Wytyczne dla wykonawcy:
1. Program kursów powinien być dostosowany do ilości wskazanych godzin na jego realizację oraz do charakterystyki grupy. Zamawiający wymaga, aby przed rozpoczęciem każdego kursu wykonawca przedstawił program kursu zamawiającemu.
2. Kursy są realizowane przez instytucje posiadające wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
3. W kursach udział będą brały osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, w tym osoby z niepełnosprawnościami. Obowiązkiem wykonawcy jest przygotowanie materiałów informacyjnych w sposób łatwy do przeczytania i zrozumienia, w tym infografiki, duża czcionka; zapewnienie kontaktu (bezpośredniego, telefon, e-mail) z zamawiającym, realizacja zajęć z nastawieniem na współpracę i współdziałanie grupy. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby osoby z niepełnosprawnościami mogły wziąć udział w kursie z poczuciem komfortu i równego traktowania.
4. W terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy zamawiający wraz z wykonawcą uzgodnią harmonogram zawierający proponowane terminy kursów. Terminy te mogą zostać zmienione w sytuacji, gdy wykonawca wykaże brak możliwości realizacji kursów w zaproponowanych terminach w taki sposób, aby odpowiadały wykonawcy i zamawiającemu. W przypadku braku uzgodnienia terminów wykonawca wykona kursy w terminach wyznaczonych przez zamawiającego.
5. Przy tworzeniu harmonogramu należy wziąć pod uwagę fakt, że jedna osoba bierze udział w dwóch kursach. Lista imienna uczestników zostanie przekazana wykonawcy po podpisaniu umowy.
6. Kurs i egzamin należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
7. Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną prowadzącą kursy o odpowiednich kwalifikacjach.
8. Wykonawca wyda wszystkim osobom stosowne zaświadczenie o ukończeniu kursu/kursu zawodowego, poświadczającego udział w kursie/kursie zawodowym (zgodnie z wymaganiami dla danego kursu) oraz wyda certyfikat lub inny dokument rozpoznawalny i uznawalny w danym środowisku, sektorze lub branży, potwierdzający uzyskanie kwalifikacji i uprawnień uznawanych w krajach UE, które można uznać za kwalifikację na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS (jeżeli dotyczy).
9. Wykonawca opracuje i przygotuje oraz opatrzy wszelkie dokumenty tj. listy obecności, materiały szkoleniowe i dydaktyczne logotypami Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego a także zapewni wszelkie zużywalne materiały niezbędne do przeprowadzenia kursów oraz sprzęt.
10. Podczas realizacji każdego kursu wykonawca zobowiązany jest do niniejszych czynności:
1) Przywitania uczestników kursu,
2) Poinformowanie uczestników o współfinansowaniu cyklu szkoleniowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podaniem nazwy programu i pełnego cyklu i modułu,
3) Rozdanie uczestnikom materiałów szkoleniowych,
4) Stosowanie języka wrażliwego na płeć,
5) Bieżące prowadzenie list obecności uczestników cyklu szkoleniowego, w tym zbieranie podpisów potwierdzających odbiór zaświadczeń lub certyfikatów lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających zdobycie odpowiednich umiejętności – w ramach dziennika zajęć,
6) Przekazanie kompletnej dokumentacji kursu (w tym również duplikatów zaświadczeń udziału w cyklu szkoleniowym) zamawiającemu,
11. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu przerwę kawową w każdym dniu teoretycznego szkolenia. Catering/przerwa musi obejmować zapewnienie co najmniej: kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna. Zaleca się, aby dzienny czas szkolenia nie przekraczał 6 godzin. W przypadku trwania kursu powyżej 6 godzin wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przerwy obiadowej. Catering kawowy i obiadowy musi być wliczony w cenę kursu.
12. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ostatecznej liczby osób biorących udział w kursach, a tym samym zmianie ulec może liczba kursów. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie ceny za kurs zawartej w formularzu cenowym, załączonym do oferty.
Projekt nr RPKP.09.02.01-04-0025/20 pn. Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica realizowany przez Gminę Kruszwica w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Osi priorytetowej 09. Solidarne społeczeństwo, 09.02. Włączenie społeczne, 09.02.01. Aktywne włączenie społeczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182173,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102987,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska 106A/36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102987,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.