Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318095/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
- 2022/BZP 00320050/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00327109/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia oraz dozoru obiektów UTH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@uthrad.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.uniwersytetradom.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia oraz dozoru obiektów UTH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fa4f01f-2389-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054734/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Całodobowy dozór i ochrona mienia. Obsługa szatni. Zabezpieczenie systemem elektronicznym oraz całodobowy nadzór systemu i sygnałów alarmowych. Usługa społeczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318095/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-20u/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa ochrony osób i mienia oraz dozoru obiektów UTH :CZĘŚĆ A
I. Całodobowy dozór i ochrona mienia i Obiektów Uczelni nr 1, 3, 4, 6, 9.
II. Obsługa szatni - Obiektów Uczelni nr 1, 3, 4, 6, 9.
III. Zabezpieczenie systemem elektronicznym oraz całodobowy nadzór systemu i sygnałów alarmowych:
a/ ul. Malczewskiego „Rogatka Warszawska”.
IV. Usługi recepcyjne, całodobowy dozór i ochrona mienia i obiektu Domu Studenta nr 4
ul. Stasieckiego 54 w Radomiu.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
98341120-2 - Usługi portierskie
98341140-8 - Usługi dozorowania
79992000-4 - Usługi recepcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1845324,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa ochrony osób i mienia oraz dozoru obiektów UTH :CZĘŚĆ B
I. Całodobowy dozór i ochrona mienia i Obiektów Uczelni nr 2, 5, 7, 8.
II. Obsługa szatni - Obiektów Uczelni nr 2, 5, 7, 8.
III. Usługi recepcyjne, całodobowy dozór i ochrona mienia i obiektu Domu Studenta nr 1
ul. Akademicka 1 w Radomiu.
IV. Zabezpieczenie systemem elektronicznym oraz nadzór systemu i sygnałów alarmowych części budynku przy ul. Pułaskiego 9 w Radomiu.
Szczegółowo opis zawarto w Zał. nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
98341120-2 - Usługi portierskie
98341140-8 - Usługi dozorowania
79992000-4 - Usługi recepcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1892674,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1325467,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1582568,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1325467,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBW Sp z o.o. ul. Żurawia 8 26-670 Pionki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBJ Security Sp. z o.o. ul. Puławska 405a, 02-801 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926
7.3.3) Ulica: Żurawia 8
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Monitorowanie sygnałów alarmowych oraz podjazd grupy interwencyjnej INTERFACH
Magierek Osowski i Wspólnicy Spółka Jawna. Ul. Chorzowska 13a 26-600 Radom
Monitorowanie sygnałów alarmowych oraz podjazd grupy interwencyjnej SOKÓŁ Żulewski
Toporek Jakóbczak Spółka Jawna ul. Batalionów Chłopskich 7 26-900 Kozienice
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1325467,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1369432,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1664475,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1369432,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBW Sp z o.o. ul. Żurawia 8 26-670 Pionki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBJ Security Sp z o.o. ul. Puławska 405a, 02 - 801 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962929926
7.3.3) Ulica: Żurawia 8
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Monitorowanie sygnałów alarmowych oraz podjazd grupy interwencyjnej INTERFACH
Magierek Osowski i Wspólnicy Spółka Jawna. Ul. Chorzowska 13a 26-600 Radom
Monitorowanie sygnałów alarmowych oraz podjazd grupy interwencyjnej SOKÓŁ Żulewski
Toporek Jakóbczak Spółka Jawna ul. Batalionów Chłopskich 7 26-900 Kozienice
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1369432,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- Dostawa sosów i przypraw przetworzonych dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2024.
- Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego.
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- P-25/2024: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
- Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz konwój wartości pieniężnych
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w Zasobie Własności Rolnej SP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.